eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieZakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Krosno Odrzańskie: Zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów.
Numer ogłoszenia: 115435 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3582084, fax 068 3833231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: I część zamówienia - Mercedes Benz 290GD; II część zamówienia - Volkswagen GOLF; III część zamówienia - akcesoria (żarówki, pióra wycieraczek, płyn do spryskiwania); IV część zamówienia - akumulatory. Wymagane jest aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były fabryczne nowe i kompletne oraz należały do jednej z niżej wymienionych grup: - części oryginalne oznakowane logo - znakiem towarowym producenta pojazdu i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer katalogowy; - zamienniki (produkty równoważne) części oryginalnych, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych, zawierające przynajmniej na opakowaniu numer wg katalogu części producenta pojazdu. UWAGA! Jeżeli Wykonawca zastosuje zamienniki zobowiązany jest opisać części zamienne (produkty równoważne) w ofercie (załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ) w następujący sposób: nazwa producenta zamiennika i numer katalogowy dostarczonej części zamienne (wg katalogu producenta części). Szczegółowy wykaz części zamiennych i akcesoria samochodowych będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymieniony jest w formularzach cenowych nr 3A, 3B, 3C, 3D.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajązy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skaładane. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66 - 600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1 Lubuski Oddział Straży Granicznej - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: I część zamówienia - Mercedes Benz 290GD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: I część zamówienia - Mercedes Benz 290GD - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: II część zamówienia - Volkswagen GOLF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: II część zamówienia - Volkswagen GOLF - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3B do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów III część zamówienia - akcesoria (żarówki, pióra wycieraczek, płyn do spryskiwania).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów III część zamówienia - akcesoria (żarówki, pióra wycieraczek, płyn do spryskiwania) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3C do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: IV część zamówienia - akumulatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesorii do pojazdów: IV część zamówienia - akumulatory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowio załącznik 3D do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.