eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaRemont I piętra wraz z sanitariatami, holem i dachem budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Towarowa 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Skarżysko-Kamienna: Remont I piętra wraz z sanitariatami, holem i dachem budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Towarowa 20
Numer ogłoszenia: 115436 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna im. ks. prof. Włodzimierza Sedlaka , ul. Towarowa 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 25 12 037, faks 41 25 12 037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka24@eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont I piętra wraz z sanitariatami, holem i dachem budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Towarowa 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku biblioteki przy ul. Towarowej 20, a w szczególności: 1. Naprawa pokrycia dachowego 2. Wymiana stolarki drzwiowej 3. Naprawa tynków 4. Licowanie ścian płytkami 5. Malowanie wewnętrzne 6. Remont instalacji elektrycznej 7. Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą armatury 8. Wymiana posadzek 9. Montaż sufitów podwieszanych. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ i zał. nr 5 (przedmiar robót). Przedmiot umowy obejmuje dostawę i montaż materiałów przez wykonawcę. Roboty winny być wykonane siłami własnymi i z materiałów własnych wykonawcy, bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy PZP; 3) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlana odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; 4) udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, metodą - spełnia / nie spełnia i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ - wykluczy wykonawcę. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy załączyć Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - z wykorzystaniem wzoru (zał. nr 2 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenia składy każdy wykonawca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty : 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru (zał. nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony wg wzoru (zał. nr 4 do SIWZ). Ponadto należy dołączyć oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, wynikające z przepisów ustawy z 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane i ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw, a także oświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W/w dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę klauzulą za zgodność z oryginałem. Brak poświadczenia kopii dokumentów będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) podpisane przez uprawnioną osobę Oświadczenia, że: a) wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze podane w ofercie pozostaną niezmienne do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację, c) akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy, d) roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi i z materiałów własnych, bez udziału podwykonawców, w terminie do dnia 31.07.2010 roku, e) osobą odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu zamówienia wyznaczony jest kierownik budowy - (imię i nazwisko), posiadający uprawnienia budowlane nr - (numer uprawnień) w specjalności....... przynależny do ........ Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f) dokonał wizji lokalnej na placu budowy oraz uzyskał niezbędne informacje dotyczące wykonania robót, zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, g) akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez zamawiającego, uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni. W/w oświadczenia znajdują się na druku formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji materiałów budowlanych i urządzeń zastosowanych przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka24.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Skarżysku-Kamiennej ul. Towarowa 20 w godzinach od 9.00 do 14.00 lub można pobrać ze strony internetowej biblioteki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna ul. Towarowa 20 26-110 Skarżysko-Kamienna I piętro, pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.