eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewObsługa Schroniska Bezdomnych zwierząt Azorek z siedzibą w 96-500 Sochaczew, Kożuszki Parcel 76A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Sochaczew: Obsługa Schroniska Bezdomnych zwierząt Azorek z siedzibą w 96-500 Sochaczew, Kożuszki Parcel 76A
Numer ogłoszenia: 115453 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Schroniska Bezdomnych zwierząt Azorek z siedzibą w 96-500 Sochaczew, Kożuszki Parcel 76A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi obsługa schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Sochaczew w okresie obowiązywania umowy. Na dzień 05.06.2013 r. opieki wymaga następująca ilość zwierząt:143 psy i 20 kotów. Schronisko dysponuje miejscami dla zwierząt w ilości 155. Powierzchnia nieruchomości wynosi -2584 m2 Przewidywana Ilość zwierząt dostarczanych do schroniska miesięcznie wynosi średnio 9 szt. I. Liczba pomieszczeń w budynku gospodarczym- 7 Pomieszczenie do przygotowywania karmy ciepłej i suchej Pomieszczenie do przechowywania karmy Pomieszczenie do wykonywania zabiegów leczniczych Pomieszczenie przechodnie Izolatka Pomieszczenie dla samic z oseskami Kotłownia Liczba pomieszczeń dla psów Wiata blaszana narożna - 24 pomieszczenia Wiata blaszana - 14 pomieszczeń Wiata przy budynku - 5 pomieszczeń Wiaty wolnostojące (w tym gminne)-14 pomieszczeń Kwarantanna - 5 pomieszczeń Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom poprzez świadczenie następujących usług: przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych z terenu Miasta Sochaczew, zapewnienie czternastodniowej kwarantanny zwierząt wraz z zapewnieniem opieki lekarsko- weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych - w stosunku do zwierząt wyłapanych i dostarczonych do schroniska, wykonywanie zaleceń lekarza weterynarii z którym Zamawiający ma podpisaną umowę - w stosunku do zwierząt wyłapanych i dostarczonych do schroniska, przyjęcie zwierząt przebywających w dotychczasowym schronisku z dniem podpisania umowy na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego oraz zapewnienie opieki lekarsko - weterynaryjnej w zakresie stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie odpowiedniej ilości karmy oraz stałego dostępu do wody zdatnej do picia wg. obowiązujących norm, obsługa opieki lekarsko weterynaryjnej zwierząt przebywających w schronisku, a w szczególności: obsługa szczepień przeciwko wściekliźnie psów i kotów przebywających w schronisku; obsługa sterylizacji albo kastracji psów i kotów (w przypadku gdy w okresie dwóch miesięcy od kwarantanny pomimo zastosowanego programu adopcyjnego nie znaleziono nowego właściciela dla zwierząt), przy czym koty jako osobniki wolno żyjące będą staraniem Wykonawcy wypuszczone wolno. UWAGA Koszty związane z opieką weterynaryjną ponosi Zamawiający elektroniczne znakowanie wszystkich zwierząt przebywających w schronisku, oraz wprowadzanie danych o zwierzętach czipowanych w schronisku do elektronicznej bazy SAFE - ANIMAL, prowadzenie strony internetowej schroniska, prowadzenie działań mających na celu oddanie zwierząt do adopcji, usypianie ślepych miotów dowiezionych i urodzonych w schronisku. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i doprowadzenie ich do schroniska Azorek 7 dni w tygodniu przez 24 godziny: wyłapywanie zwierząt (również przy pomocy środków farmakologicznych jeśli zajdzie taka potrzeba), wskazanych przez Urząd Miasta w Sochaczewie, Policję, Straż Pożarną w ciągu 4 h od chwili zgłoszenia, wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt, posiadających stosowne certyfikaty, przewiezienie zwierząt do schroniska dla bezdomnych zwierząt, powiadomienie dyżurującego lekarza weterynarii o każdym przypadku wymagającym udzielenia natychmiastowej pomocy weterynaryjnej oraz zapewnienie w razie potrzeby pomocy lekarskiej i diagnostycznej, podczas przeprowadzonej akcji wyłapywania i transportu zwierząt, w przypadku ustalenia właściciela zwierząt przebywających w schronisku Wykonawca ma obowiązek obciążyć kosztami pobytu tego Właściciela, zgodnie z cennikiem zawartym w regulaminie schroniska. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej: wykazu zwierząt przebywających w schronisku zawierającego dane określone w § 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. Nr 158, poz. 1657), adopcji zwierząt, ilości zwierząt przyjętych do schroniska, w stosunku do których ustalono właściciela, rejestr zgłoszeń z przeprowadzonych interwencji w sprawie wyłapywania zwierząt przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę (rejestr powinien być prowadzony w postaci tabelarycznej i zawierać: datę zgłoszenia, dane personalne osoby zgłaszającej włącznie z nr telefonu, datę i formę przeprowadzenia interwencji, podpis osoby przeprowadzającej interwencję), innych mających związek z przejęciem obowiązków powierzonych niniejszą umową w sposób określony przez Miasto Sochaczew w miarę potrzeb, w tym SAFE-ANIMAL przedstawienia w terminie 7 dni kserokopii otrzymanych protokołów lub innych dokumentów kontroli od uprawnionych organów kontrolujących w szczególności inspekcji weterynaryjnej oraz sanitarnej. Prowadzenie rejestrów wykonywanych zabiegów weterynaryjnych szczepienia, leczenia, śmierci i eutanazji zwierząt. Prowadzenie strony internetowej schroniska. Koszty Zamawiający pokryje następujące koszty: energii elektrycznej, płatnej na podstawie refaktur licznik należy do Zamawiającego czynszu za najem nieruchomości, opieki weterynaryjnej Po stronie Wykonawcy spoczywają: opłaty związane z wywozem nieczystości stałych i ciepłych, śmieci i innych nieczystości, koszt karmy dla zwierząt, koszty bieżących napraw i konserwacji, koszty paliwa i utrzymania pojazdów, koszty środków czystości, koszty administracyjne związane z obsługą schroniska, oraz wszelkie inne koszty związane z obsługą schroniska nie uwzględnione w pkt. 4 a wynikające z zakresu obowiązków Wykonawcy. Stałe utrzymanie czystości i porządku terenu schroniska w tym: okresowe wykonywane nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzanie dezynsekcji, deratyzacji i dezynsekcji klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt. wykonywanie bieżącej konserwacji urządzeń oraz obiektów schroniska, przechowywanie padłych zwierząt ze schroniska w przeznaczonych do tego pomieszczeniach do momentu przyjazdu po ich odbiór firmy utylizacyjnej, wydzielenie i stałe utrzymywanie pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych. Wykonawca obsługujący schronisko dla zwierząt zobowiązany będzie do przestrzegania wszelkich przepisów prawnych związanych z ww działalnością, w tym w szczególności: Regulaminu schroniska dla bezdomnych zwierząt Azorek Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt tj. z 2003 r., Dz.U. Nr 106, poz. 1002, ze zm., Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt tj. z 2008 r., Dz.U. Nr 213, poz. 1342, ze zm. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 391, Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt Dz.U. Nr 158, poz. 1657, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26. Sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt Dz.U. Nr 116, poz. 753..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: - Oświadczenie z art. 22 ust.1- załącznik nr 1 - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże (złoży oświadczenie), iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz następującym sprzętem: dysponuje co najmniej jednym pojazdem, który posiada odpowiednią powierzchnię i kubaturę umożliwiającą wstawienie co najmniej jednej metalowej klatki oraz zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi;( umowa najmu, użyczenia, własność itp.) w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże (złoży oświadczenie), iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Zaparafowane istotne postanowienia umowy lub oświadczenie o akceptacji wszystkich warunków umowy. Wypełniony załącznik nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

14.Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 14.1. Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Powyższe postanowienia w punktach 14.1, stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.