Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Sochaczew: Obsługa Schroniska Bezdomnych zwierząt Azorek z siedzibą w 96-500 Sochaczew, Kożuszki Parcel 76A
Numer ogłoszenia: 115453 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Schroniska Bezdomnych zwierząt Azorek z siedzibą w 96-500 Sochaczew, Kożuszki Parcel 76A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi obsługa schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Sochaczew w okresie obowiązywania umowy. Na dzień 05.06.2013 r. opieki wymaga następująca ilość zwierząt:143 psy i 20 kotów. Schronisko dysponuje miejscami dla zwierząt w ilości 155. Powierzchnia nieruchomości wynosi -2584 m2 Przewidywana Ilość zwierząt dostarczanych do schroniska miesięcznie wynosi średnio 9 szt. I. Liczba pomieszczeń w budynku gospodarczym- 7 Pomieszczenie do przygotowywania karmy ciepłej i suchej Pomieszczenie do przechowywania karmy Pomieszczenie do wykonywania zabiegów leczniczych Pomieszczenie przechodnie Izolatka Pomieszczenie dla samic z oseskami Kotłownia Liczba pomieszczeń dla psów Wiata blaszana narożna - 24 pomieszczenia Wiata blaszana - 14 pomieszczeń Wiata przy budynku - 5 pomieszczeń Wiaty wolnostojące (w tym gminne)-14 pomieszczeń Kwarantanna - 5 pomieszczeń Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom poprzez świadczenie następujących usług: przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych z terenu Miasta Sochaczew, zapewnienie czternastodniowej kwarantanny zwierząt wraz z zapewnieniem opieki lekarsko- weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych - w stosunku do zwierząt wyłapanych i dostarczonych do schroniska, wykonywanie zaleceń lekarza weterynarii z którym Zamawiający ma podpisaną umowę - w stosunku do zwierząt wyłapanych i dostarczonych do schroniska, przyjęcie zwierząt przebywających w dotychczasowym schronisku z dniem podpisania umowy na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego oraz zapewnienie opieki lekarsko - weterynaryjnej w zakresie stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie odpowiedniej ilości karmy oraz stałego dostępu do wody zdatnej do picia wg. obowiązujących norm, obsługa opieki lekarsko weterynaryjnej zwierząt przebywających w schronisku, a w szczególności: obsługa szczepień przeciwko wściekliźnie psów i kotów przebywających w schronisku; obsługa sterylizacji albo kastracji psów i kotów (w przypadku gdy w okresie dwóch miesięcy od kwarantanny pomimo zastosowanego programu adopcyjnego nie znaleziono nowego właściciela dla zwierząt), przy czym koty jako osobniki wolno żyjące będą staraniem Wykonawcy wypuszczone wolno. UWAGA Koszty związane z opieką weterynaryjną ponosi Zamawiający elektroniczne znakowanie wszystkich zwierząt przebywających w schronisku, oraz wprowadzanie danych o zwierzętach czipowanych w schronisku do elektronicznej bazy SAFE - ANIMAL, prowadzenie strony internetowej schroniska, prowadzenie działań mających na celu oddanie zwierząt do adopcji, usypianie ślepych miotów dowiezionych i urodzonych w schronisku. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i doprowadzenie ich do schroniska Azorek 7 dni w tygodniu przez 24 godziny: wyłapywanie zwierząt (również przy pomocy środków farmakologicznych jeśli zajdzie taka potrzeba), wskazanych przez Urząd Miasta w Sochaczewie, Policję, Straż Pożarną w ciągu 4 h od chwili zgłoszenia, wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt, posiadających stosowne certyfikaty, przewiezienie zwierząt do schroniska dla bezdomnych zwierząt, powiadomienie dyżurującego lekarza weterynarii o każdym przypadku wymagającym udzielenia natychmiastowej pomocy weterynaryjnej oraz zapewnienie w razie potrzeby pomocy lekarskiej i diagnostycznej, podczas przeprowadzonej akcji wyłapywania i transportu zwierząt, w przypadku ustalenia właściciela zwierząt przebywających w schronisku Wykonawca ma obowiązek obciążyć kosztami pobytu tego Właściciela, zgodnie z cennikiem zawartym w regulaminie schroniska. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej: wykazu zwierząt przebywających w schronisku zawierającego dane określone w § 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. Nr 158, poz. 1657), adopcji zwierząt, ilości zwierząt przyjętych do schroniska, w stosunku do których ustalono właściciela, rejestr zgłoszeń z przeprowadzonych interwencji w sprawie wyłapywania zwierząt przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę (rejestr powinien być prowadzony w postaci tabelarycznej i zawierać: datę zgłoszenia, dane personalne osoby zgłaszającej włącznie z nr telefonu, datę i formę przeprowadzenia interwencji, podpis osoby przeprowadzającej interwencję), innych mających związek z przejęciem obowiązków powierzonych niniejszą umową w sposób określony przez Miasto Sochaczew w miarę potrzeb, w tym SAFE-ANIMAL przedstawienia w terminie 7 dni kserokopii otrzymanych protokołów lub innych dokumentów kontroli od uprawnionych organów kontrolujących w szczególności inspekcji weterynaryjnej oraz sanitarnej. Prowadzenie rejestrów wykonywanych zabiegów weterynaryjnych szczepienia, leczenia, śmierci i eutanazji zwierząt. Prowadzenie strony internetowej schroniska. Koszty Zamawiający pokryje następujące koszty: energii elektrycznej, płatnej na podstawie refaktur licznik należy do Zamawiającego czynszu za najem nieruchomości, opieki weterynaryjnej Po stronie Wykonawcy spoczywają: opłaty związane z wywozem nieczystości stałych i ciepłych, śmieci i innych nieczystości, koszt karmy dla zwierząt, koszty bieżących napraw i konserwacji, koszty paliwa i utrzymania pojazdów, koszty środków czystości, koszty administracyjne związane z obsługą schroniska, oraz wszelkie inne koszty związane z obsługą schroniska nie uwzględnione w pkt. 4 a wynikające z zakresu obowiązków Wykonawcy. Stałe utrzymanie czystości i porządku terenu schroniska w tym: okresowe wykonywane nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzanie dezynsekcji, deratyzacji i dezynsekcji klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt. wykonywanie bieżącej konserwacji urządzeń oraz obiektów schroniska, przechowywanie padłych zwierząt ze schroniska w przeznaczonych do tego pomieszczeniach do momentu przyjazdu po ich odbiór firmy utylizacyjnej, wydzielenie i stałe utrzymywanie pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych. Wykonawca obsługujący schronisko dla zwierząt zobowiązany będzie do przestrzegania wszelkich przepisów prawnych związanych z ww działalnością, w tym w szczególności: Regulaminu schroniska dla bezdomnych zwierząt Azorek Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt tj. z 2003 r., Dz.U. Nr 106, poz. 1002, ze zm., Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt tj. z 2008 r., Dz.U. Nr 213, poz. 1342, ze zm. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 391, Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt Dz.U. Nr 158, poz. 1657, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26. Sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt Dz.U. Nr 116, poz. 753..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: - Oświadczenie z art. 22 ust.1- załącznik nr 1 - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże (złoży oświadczenie), iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz następującym sprzętem: dysponuje co najmniej jednym pojazdem, który posiada odpowiednią powierzchnię i kubaturę umożliwiającą wstawienie co najmniej jednej metalowej klatki oraz zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi;( umowa najmu, użyczenia, własność itp.) w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże (złoży oświadczenie), iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Zaparafowane istotne postanowienia umowy lub oświadczenie o akceptacji wszystkich warunków umowy. Wypełniony załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
14.Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 14.1. Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Powyższe postanowienia w punktach 14.1, stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
Ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Ciechanów
- Utrzymanie w schronisku w 2025 roku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka
- Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2025 roku
więcej: Usługi psiarni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.