To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Świnoujście: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Świnoujście
Numer ogłoszenia: 115465 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54451 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Świnoujście.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Świnoujście zgodnie z uchwałą Nr XXXIX/341/2005 Rady Miasta Świnoujścia z dnia 28 kwietnia 2005 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych miasta Świnoujście, Uchwałą Nr XI/105/2007 z dnia 28 marca 2007r. Uchwałą Nr XXXIV/295/2008 z dnia 27 marca 2008r. oraz Uchwałą Nr LI/408/2009 z dnia 26 lutego 2009r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Świnoujście obejmującej 540 miejsc parkingowych, w tym: a) opracowanie projektu zagospodarowania i zagospodarowanie miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania, w tym: - oznakowania pionowego i poziomego SPP, - wyposażenia SPP w automaty do sprzedaży biletów - parkometry, b) zapewnienie oraz montaż urządzeń i oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu SPP, utrzymanie urządzeń i oznakowania w należytym stanie technicznym w każdym kolejnym okresie funkcjonowania SPP, demontaż urządzeń i oznakowania SPP oraz przywrócenie pierwotnego oznakowania po zakończeniu każdego kolejnego okresu funkcjonowania SPP, c) zorganizowanie biura Strefy Płatnego Parkowania i zapewnienie funkcjonowania tego biura w wymaganych okresach, w tym: - opracowanie, uzgodnienie oraz wdrożenie systemu gromadzenia i przetwarzania danych oraz wzorów dokumentów i ich obiegu, - zatrudnienie niezbędnego personelu, - zapewnienie i oznakowanie lokalu biura SPP; 2. zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania, tj. planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola czynności kontrolerów parkingowych i personelu biura SPP oraz wykonywanie tych czynności w sposób zapewniający poprawne funkcjonowanie SPP. Powyższe obejmuje w szczególności: a) czynności techniczno - eksploatacyjne zapewniające należyte utrzymanie i funkcjonowanie urządzeń i oznakowania SPP, b) czynności techniczne i organizacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie SPP i jej biura, w tym: - czynności zapewniające działanie systemu informatycznego SPP, - czynności tworzenia i obiegu dokumentów - czynności pobierania i rozliczania opłat za parkowanie pojazdów w SPP, c) kontrolę przestrzegania regulaminu SPP przez jej użytkowników, a w przypadkach koniecznych podejmowanie regulaminowych działań korygujących..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- City Parking Group Sp. z o.o., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 664120,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 690685,81
Oferta z najniższą ceną: 690685,81 / Oferta z najwyższą ceną: 690685,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.