eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz¦wiadczenie us³ug nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala Powiatowego w Rawiczu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-04-14

Rawicz: ¦wiadczenie us³ug nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala Powiatowego w Rawiczu
Numer og³oszenia: 115481 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalrawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Niepubliczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej - Spó³ka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala Powiatowego w Rawiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala Powiatowego w Rawiczu. CPV: 72000000-5- us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia; 72700000-7 - us³ugi w zakresie sieci komputerowej, 72315000-6 us³ugi zarz±dzania sieci± danych oraz us³ugi wspieraj±ce - zgodnie z Rozporz±dzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniaj±cym rozporz±dzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.31.50.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych) nale¿ycie co najmniej 1 us³ugê w placówce szpitalnej odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia. Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uznaje us³ugê polegaj±c± na obs³udze nastêpuj±cych technologii: 1. oprogramowanie s³u¿±ce do obs³ugi szpitala: Eskulap, KS-PPS (Kamsoft), Gruper IZEN, Archiwx (elektroniczna dokumentacja medyczna);2. oprogramowanie s³u¿±ce do obs³ugi ksiêgowo¶ci: Simple (system ksiêgowy), P³atnik, PFRON, VideoTel (bankowo¶æ elektroniczna);3. oprogramowanie s³u¿±ce do obs³ugi relacji z klientem: ITCube; 4. oprogramowanie s³u¿±ce do obs³ugi informacji prawnej: LEX (Wolters Kluwer);5. technologie i oprogramowanie serwerowe: Linux Server, Windows Server 2003; 6. systemy operacyjne: Linux, Windows 98/XP/Vista/7; 7. bazy danych: Microsoft SQL, Oracle Database, My SQL; 8.strona www oraz serwer poczty; 9. system archiwizacji danych; 10. system monitoringu sieci firmy Axence;11. na serwisie sprzêtu komputerowego. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony przez Wykonawców zarówno wówczas, gdy wyka¿±, i¿ wykonywali czynno¶ci polegaj±ce na obs³udze wszystkich technologii, o których mowa wy¿ej w ramach jednej us³ugi, jak równie¿ w sytuacji gdy poszczególne czynno¶ci Wykonawcy zrealizowali w ramach kilku us³ug, pod warunkiem, ¿e przy ³±cznej ocenie tych¿e us³ug Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± do¶wiadczenie w obs³udze wszystkich wymaganych przez Zamawiaj±cego technologii w placówkach szpitalnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1. dysponuje osob± bêd±c± specjalist± ds. administracji sieci± i systemami komputerowymi w zakresie: administracji sieciami komputerowymi; administracji serwerami opartymi na systemach operacyjnych Linux Server oraz Windows Server; serwisowania sprzêtu komputerowego. Specjalista musi wykazaæ siê co najmniej rocznym do¶wiadczeniem w serwisowaniu sprzêtu komputerowego i administracji sieciami komputerowymi. Dodatkowo specjalista musi posiadaæ aktualne badania lekarskie oraz za¶wiadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie przepisów bhp i przeciwpo¿arowych, 2. dysponuje osob± bêd±c± specjalist± ds. administracji systemami informatycznymi w zakresie: oprogramowania dedykowanego dla placówek medycznych (specjalista musi wykazaæ siê co najmniej rocznym do¶wiadczeniem w administrowaniu systemem Eskulap); administrowania stron± www szpitata; administrowania serwerem pocztowym; administrowania systemem do obs³ugi relacji z klientem - ITCube, znajomo¶ci± pakietów biurowych Office 2003-2010 i Openoffice. Dodatkowo specjalista musi posiadaæ aktualne badania lekarskie oraz za¶wiadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie przepisów bhp i przeciwpo¿arowych, 3. przynajmniej jeden ze specjalistów posiada certyfikaty zwi±zane ze specyfik± danych osobowych przetwarzanych w Szpitalu (tj. Administrator Bezpieczeñstwa Informacji - ABI i Administrator Systemów Informatycznych - ASI)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, kiedy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 2. dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3. formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do siwz, 4. o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, 5. o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ w przypadku zawarcia z nim umowy dostarczy w dniu jej podpisania aktualne badania lekarskie oraz za¶wiadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie przepisów bhp i przeciwpo¿arowych przez obydwie osoby wykazane w za³±czniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ,6. certyfikat Administrator Bezpieczeñstwa Informacji - ABI wystawiony na jedn± z osób wykazanych w za³±czniku nr 4 do SIWZ, 7. certyfikat Administrator Systemów Informatycznych - ASI wystawiony na jedn± z osób wykazanych w za³±czniku nr 4 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Strony dopuszczaj± zmianê tre¶ci niniejszej umowy, w trybie i na zasadach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, w nastêpuj±cych przypadkach: 1. zmiany stron umowy wynikaj±cych z nastêpstwa prawnego, 2. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te nastêpuj± z mocy prawa i obowi±zuj± od dnia wej¶cia w ¿ycie wprowadzaj±cych je przepisów, 3. zmiany wynagrodzenia miesiêcznego je¿eli jest korzystna dla zamawiaj±cego, 4. zmiany wynagrodzenia miesiêcznego w takim stosunku, w jakim nast±pi³ wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracê miêdzy rokiem w którym dokonywana jest waloryzacja a rokiem poprzednim, 5. zmiany wynagrodzenia miesiêcznego ponad wska¼nik okre¶lony w ust. 2.4, tylko w przypadku, konieczno¶ci podwy¿szenia przez Wykonawcê standardów us³ugi, 6. zmiana terminu umowy, je¿eli konieczno¶æ taka wynika z okoliczno¶ci powsta³ych po stronie zamawiaj±cego lub jest skutkiem si³y wy¿szej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Logistyki, w budynku administracji (pokój nr 18, II piêtro) Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Sekretariacie, w budynku administracji (II piêtro) Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.