To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Gliwice: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 Gliwice - (nr sprawy - 13/WOG/2008).
Numer ogłoszenia: 115502 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 65377 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax 0-32 231 92 51 wew. 111-720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 Gliwice - (nr sprawy - 13/WOG/2008)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących t.j.: wkładów drukujących, głowic barwiących do maszyn drukujących, taśm barwiących, tonerów do drukarek i faksów, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach z podziałem na 2 zadania (części). 2.Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba łączności). Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba wychowawcza).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12895 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba wychowawcza) - (nr sprawy - 13/WOG/2008).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s. c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12895,00
- Oferta z najniższą ceną: 12895,00 / oferta z najwyższą ceną: 12895,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
- Świadczenie dostaw materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.