Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Gdynia: Cześć A: Likwidacja izolacji z koca azbestowego wraz z robotami towarzyszącymi w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55
Część B: modernizacja pomieszczeń sanitarnych II piętra w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55
Numer ogłoszenia: 115556 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Wejherowska 55, 81-049 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 623 12 27, faks 0-58 663 30 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cześć A: Likwidacja izolacji z koca azbestowego wraz z robotami towarzyszącymi w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55 Część B: modernizacja pomieszczeń sanitarnych II piętra w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć A: rozebranie stropu drewnianego z desek i izolacji z koca azbestowego, wykonanie izolacji z wełny mineralnej i podsufitki z blachy trapezowej na konstrukcji drewnianej oraz wykonanie oświetlenia Część B: demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, rozbiórce ścianek działowych, wykuciu parapetów wewnętrznych, stolarki okiennej drewnianej wraz z ościeżnicami, skucie płytek glazurowanych i warstw posadzek terakotowych, demontaż instalacji elektrycznej, montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, montaż okien typu PCV rozwierno - uchylnych, wykonanie ścianek systemowych wydzielających kabiny WC w pomieszczeniach chłopców i dziewcząt, wykonanie nowych tynków i warstw posadzek, ułożenie nowej posadzki typu GRES oraz obłożenie ścian glazurą, roboty malarskie ścian i sufitów oraz roboty instalacyjne elektryczne m.in. - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia. demontaż grzejników wraz z podejściami, urządzeń sanitarnych oraz instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.o. w obrębie remontowanego pomieszczenia sanitarnego, montaż nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, nowej instalacji centralnego ogrzewania, urządzeń sanitarnych, wentylacji mechanicznej, grzejników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej: Część A: 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 150 000,00 zł każda, Część B: 2 (dwie) roboty budowlane na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 50 000,00 zł każda,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: 1 (jedna) osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i 1 (jedna) osoba z uprawnieniami w specjalności elektrycznej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualny wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej. Kosztorys ofertowy - odrębny na każdą część zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
termin zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, zmiana przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego oraz zastąpienie osób wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnymi z wymogami określonymi w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum.zso5.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcacych Nr 5
Ul. Wejherowska 55
81 - 049 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Ul. Wejherowska 55 81 - 049 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja izolacji z koca azbestowego wraz z robotami towarzyszącymi w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozebranie stropu drewnianego z desek i izolacji z koca azbestowego, wykonanie izolacji z wełny mineralnej i podsufitki z blachy trapezowej na konstrukcji drewnianej oraz wykonanie oświetlenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: modernizacja pomieszczeń sanitarnych II piętra w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdyni, ul. Wejherowska 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, rozbiórce ścianek działowych, wykuciu parapetów wewnętrznych, stolarki okiennej drewnianej wraz z ościeżnicami, skucie płytek glazurowanych i warstw posadzek terakotowych, demontaż instalacji elektrycznej, montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, montaż okien typu PCV rozwierno - uchylnych, wykonanie ścianek systemowych wydzielających kabiny WC w pomieszczeniach chłopców i dziewcząt, wykonanie nowych tynków i warstw posadzek, ułożenie nowej posadzki typu GRES oraz obłożenie ścian glazurą, roboty malarskie ścian i sufitów oraz roboty instalacyjne elektryczne m.in. - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia. demontaż grzejników wraz z podejściami, urządzeń sanitarnych oraz instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.o. w obrębie remontowanego pomieszczenia sanitarnego, montaż nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, nowej instalacji centralnego ogrzewania, urządzeń sanitarnych, wentylacji mechanicznej, grzejników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - B1"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.