Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Sosnowiec: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 115557 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 23 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Aplikator leków i urządzenie do pobierania płynów, Pakiet nr 2 - Elektroda do Generatora Liga Sure, Pakiet nr 3 - Mikrokuwety, Pakiet nr 4 - Akcesoria do drenażu, Pakiet nr 5 - Worki do zbiórki moczu, Pakiet nr 6 - Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych, Pakiet nr 7 - Igły do stymulatora nerwów obwodowych, Pakiet nr 8 - Igły do punkcji mostka i trepanobiopsji, Pakiet nr 9 - Kaniule, Pakiet nr 10 - Sprzęt do anestezji, Pakiet nr 11 - Zestawy do terapii, Pakiet nr 12 - Różny sprzęt medyczny, Pakiet nr 13 - Dreny chirurgiczne, Pakiet nr 14 - Zestaw do biopsji wątroby, Pakiet nr 15 - Sprzęt laryngologiczny, Pakiet nr 16- Dren odpływu do pompy artroskopowej, Pakiet nr 17 - Sprzęt urologiczny, Pakiet nr 18 - Drobny sprzęt medyczny, Pakiet nr 19 - Sprzęt do pracowni endoskopii, Pakiet nr 20 - Sprzęt anestezjologiczny, Pakiet nr 21 - Sprzęt do iniekcji, Pakiet nr 22 - Cewniki, dreny, sondy, Pakiet nr 23 - Sprzęt do anestezji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.23 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2, 33.14.16.00-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.17.11.00-0, 33.15.70.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.12.20-2, 33.14.16.42-2, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.14.00-4, 33.19.40.00-6, 33.14.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Wartość umowna może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 3. Zmiana, o której mowa w pkt 2 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie o tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aplikatorów leków i urządzenia do pobierania płynów w asortymencie w ilościach określonych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod do Generatora Liga Sure w asortymencie w ilościach określonych w załączniku nr 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrokuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrokuwet w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do drenażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do drenażu w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Worki do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worów do zbiórki moczu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników i akcesoriów do badań aerodynamicznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł do stymulatora nerwów obwodowych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł do punkcji mostka i trepanobiopsji w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kaniul w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt do anestezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu anestezjologicznego w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do CPAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do terapii CPAP w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Różny sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego różnego w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów chirurgicznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.12.20-2, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do biopsji wątroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do biopsji wątroby w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt laryngologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laryngologicznego w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów odpływu do pompy artroskopowej w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu urologicznego w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Drobny sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa penset i rozcinaczy do pępowiny w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt do endoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do pracowni endoskopii w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu anesezjologicznego w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt do iniekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu do iniekcji w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.21 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.00-4, 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt różny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników, drenów i sond w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt do anestezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do anestezji w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.23 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.