eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa stacji uzdatniania wody w IP-CZD w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Warszawa: Obsługa stacji uzdatniania wody w IP-CZD w Warszawie
Numer ogłoszenia: 115605 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa stacji uzdatniania wody w IP-CZD w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stacji uzdatniania wody w IP-CZD w Warszawie: 1.1. Obsługiwanie zapobiegawcze - mające na celu zmniejszenie prędkości utraty zdolności użytkowej przez przeglądy, kontrole i wymianę uszkodzonych lub zużytych części, i inne niezbędne działania 1.2. Obsługiwanie konserwacyjne - mające na celu utrzymanie urządzeń w stanie zdolności użytkowej przez planowane lub doraźne zabezpieczanie przed szkodliwym wpływem otoczenia 1.3. Obsługiwanie regulacyjne - mające za zadanie utrzymanie zadanych cech stanu urządzeń 1.4. Naprawy doraźne 1.5. Diagnozowanie eksploatacyjne tj. wnioskowanie o stanie urządzeń na podstawie przeprowadzonej analizy wyników badań. Wykaz urządzeń: - Zmiękczalnia wody - blok F: zmiekczacz wody dwukolumnowy z objetościowym sterowaniem częstością regeneracji firmy APPLID MEMBRANES INC, hydrofor - Stacja odwróconej osmozy - Centralna Sterylizacja - blok D - Stacja uzdatniania wody - Basen kompielowy: - układ filtrująco-czyszczący firmy BOLLMAN_FILTER_GESELLSCHAFT mbH, układ sterująco-dozujący firmy BAYROL, - Stacja uzdatniania wody - Baseny hydroterapii: układ dozujący firmy DINOTEC, układ elektryczno - sterujący firmy HENSEL , filtr piaskowy firmy HAYWORD, - Zmiękczalnia wody w budynku E: zmiękczacze jonowymienne serii 85 1.6 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również naprawy doraźne(awaryjne), które będą rozliczane w oparciu o podaną stawkę 1 roboczogodziny. Cena 1 roboczogodziny podana w pkt 7 formularza cenowego musi zawierać wszystkie narzuty. Przewidywana ilość roboczogodzin 100. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Oferty z terminem płatności krótszym niż 30 dni zostaną odrzucone. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 4. Minimalny zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty odbioru prac. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 12 m-cy zostaną odrzucone. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres gwarancji wynosi 12 m-cy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody Kod CPV wg słownika 2008: 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. 1.2.1. wykonali, również wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości minimum 120.000 zł; 1.2.2. wyznaczą do wykonania zamówienia osoby posiadające: a) świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV, b) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - DG 3, EG 2, EG 3, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2).1 ogłoszenia oraz w pkt 8.1. SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz osób wyznaczonych do wykonania zamówienia wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi spełnienie warunku określonego w pkt III.2).1.2.2. ogłoszenia oraz w pkt 8.1.2.2. SIWZ. - załącznik nr 5 do SIWZ. 9.1.5. Wykaz zamówień zrealizowanych (również realizowanych), potwierdzający spełnienie warunku okreslonego w pkt III.2).1.2.1. ogłoszenia oraz w pkt 8.1.2.1 SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zamówień - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pok. nr 103 - cena 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pok. nr 103. Otwarcie ofert tego samego dnia o godz. 11:00 - pok. nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.