Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Ostrołęka: WYKONANIE REMONTU - DOSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ POD POTRZEBY SALI KONFERENCYJNEJ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE, 07-410 OSTROŁĘKA, UL. GOMULICKIEGO 5
Numer ogłoszenia: 11560 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU - DOSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ POD POTRZEBY SALI KONFERENCYJNEJ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE, 07-410 OSTROŁĘKA, UL. GOMULICKIEGO 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont - dostosowanie pomieszczeń pod potrzeby sali konferencyjnej. Prace remontowe prowadzone będą w istniejących trzech pomieszczeniach biurowych, zlokalizowanych na I piętrze budynku, oddzielonych od siebie jedną ściana konstrukcyjną i jedną ścianą działową. Główne prace/roboty dostosowawcze to: 1. prace przeprowadzkowe wyposażenia występującego w pomieszczeniach; 2. rozbiórki istniejącej ściany konstrukcyjnej gr. 72 cm, ścianki działowej gr. 12 cm i przewodu kominowego. W miejscu po rozbiórce ściany nośnej należy wykonać podciąg z belek stalowych natomiast z uwagi na dalszy przebieg przewodów kominowych na wyższych kondygnacjach przewody te należy wesprzeć podciągami z belek stalowych; 3. demontaż drzwi wewnętrznych i montaż nowych; 4. demontaż starej i położenie nowej posadzki z płyt gres z cokolikiem. Podany w książce przedmiarów układ, kolorystyka, dobór płytek gres należy traktować jako przykładowy. Ostatecznie co do doboru materiału podłogowego Zamawiający w trakcie trwania robót podejmie decyzję w porozumieniu z Wykonawcą przy bezwzględnym zachowaniu określonej w książce klasy ścieralności płyt podłogowych gres. Zamawiający nie wyklucza, że cała sala konferencyjna będzie miała fakturę płyt podłogowych gres polerowaną. 5. demontaż sufitu podwieszonego kasetonowego i montaż nowego z płyt gipsowo - kartonowych; 6. wykonanie nowej instalacji gniazd, oświetleniowej i adaptacji instalacji systemu sygnalizacji pożaru; 7. wykonanie wszelkich prac związanych z położeniem nowych warstw powłok i okładzin ściennych. 8. dostosowanie instalacji grzewczej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na roboty budowlane jak w przedmiocie zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 2300
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót remontowo - budowlanych na kwotę min. 100 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, daty wykonania zamówienia i odbiorcy wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób nadzorujących realizację zamówienia: a) osobę/pracownika posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z kopiami dokumentów potwierdzających te uprawnienia; b) osobę/pracownika posiadającego uprawnienia kontrolno pomiarowe na urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł - kserokopia umowy ubezpieczeniowej, potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez osobą upoważnioną.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem sporządzonym na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji przetargowej, w szczególności książki przedmiarów., b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), c)Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007.Nr 50, poz. 331 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (zał. nr 5 do SIWZ) - oryginał lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. Wymienione wyżej; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej muszą być podpisane przez Wykonawcę. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oddzielnie odpowiednio: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 10:15, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
- Najem 1 pojazdu - zamiatarki drogowej na okres 7 miesięcy
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.