Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Łódź: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście Łódź ul Próchnika 11
Numer ogłoszenia: 115612 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście", ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, fax 042 6332500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpw.bip.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście Łódź ul Próchnika 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej instalowanie wentylacji część 2 - modernizacja dźwigu osobowego część 3 - zakup i montaż wykładzin podłogowych część 4 - prace malarskie dostosowawcze część 5 - wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dla części 1 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla części 2 - modernizacja dźwigu osobowego a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) i c) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy do składania ofert)oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy do składania ofert. f) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem skarbowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. g) wykaz 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. dla części 3 - zakup i montaż wykładzin podłogowych dla części 4 - prace malarskie dostosowawcze dla części 5 - wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) i c) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy do składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy do składania ofert. f) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem skarbowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpw.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź ul Próchnika 11 II piętro sekretariat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa Śródmieście Łódź ul Próchnika 11 II piętro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie i montaż przewodów wentylacyjnych, przepustnic regulacyjnych, nawiewników i wywiewników, czerpni i wyrzutni powietrza, instalacje zasilania i sterowania mocą cieplną nagrzewnic centrali wentylacyjnej oraz demontaż starej instalacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: modernizacja dźwigu osobowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niezbędnej dokumentacji wraz z uzgodnieniami, demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie budynku Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi, przy ul. Próchnika 11. Wymagania techniczne dla nowego dźwigu zainstalowanego w M. W. Przychodni Śródmieście po modernizacji Dźwig - rodzaj - osobowy o udźwigu 630 kg dla 8-iu osób Dźwig - napęd - napęd elektryczny regulowany Prędkość jazdy kabiny - 1,0 m/s Ilośc przystanków/dojść - 4/4 Wysokość podnoszenia - około 12,2 m Sterowanie - zbiorcze w obu kierunkach - awaryjny zjazd do najbliższego przystanku po zaniku napięcia. Umiejscowienie napędu dźwigu - nowy dźwig może być urządzeniem bez tzw. oddzielnej maszynowni czyli z maszynownią w szybie, lub urządzeniem wykorzystującym istniejące pomieszczenie maszynowni. Aparatura sterownicza - mikroprocesorowa, wyposażona w falownik do płynnej regulacji obrotów silnika, - z elektroniczną kontrolą prędkości i czasu przejazdu kabiny między przystankami, - z automatycznym wyłączeniem światła w kabinie po zakończeniu jazdy, - zjazd pożarowy, - czujnik temperatury w maszynowni ( w razie jej wykorzystania) - kluczyk rezerwacji kabiny, - łączność ze służbami ratowniczymi. - przycisk otwierania i zamykania drzwi Tablica wstępna - z wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym, - z wyłącznikiem różnicowo - prądowym, - z wyłącznikiem głównym z zabezpieczeniem przed przypadkowym wyłączeniem Kabina - ze stali nierdzewnej pełnej (nie obkładanej) o strukturze strukturalnej lub tzw. szczotkowanej, o wymiarach minimalnych wewnątrz kabiny: szerokość - około1200 mm, głębokość - około 1300 mm, wysokość - 2150 mm, z podłogą wyłożoną wykładziną antypoślizgową, - z drzwiami teleskopowymi automatycznymi o szerokości 900 mm z napędem regulowanym falownikiem, wyposażonymi w kurtyn świetlną kontrolującą całą przestrzeń wnętrza kabiny, wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej lub struktyralnej. - z poręczami ze stali chromowanej, lustrem. Kaseta dyspozycji - z wyświetlaczami położenia kabiny w szybie i strzałkami kierunku jazdy, - z interkomem umożliwiającym łączność w wypadkach awaryjnych, - z oświetleniem wielopunktowym oraz oświetleniem awaryjnym (min. 2 godz.), - kluczyk rezerwacji kabiny, - wykonanie - stal nierdzewna, lub szkło bezpieczne. Kasety wezwań - z piętrowskazywaczem i strzałkami kierunku jazdy na wszystkich przystankach z kluczykiem do jazdy ppoż. na najniższym przystanku. - wykonanie - stal nierdzewna lub szkło bezpieczne Kaseta inspekcyjna - zainstalowana w maszynowni (jak występuje) i na kabinie Zespół napędowy - napęd elektryczny z silnikiem jednobiegowym, przystosowanym do płynnej regulacji obrotów. Rama kabiny - z chwytaczami zgodnymi z normą PN/EN 81.1 (2002) - z aparatem ważącym. Drzwi przystankowe - automatyczne, teleskopowe, ze stali nierdzewnej szczotkowanej, o szerokości 900 mm (w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym) z mechanizmem zabezpieczającym przed ściśnięciem wchodzącej osoby. Zderzaki dla kabiny i przeciwwagi - zgodne z normą PN/EN 81.1 (2002) Ograniczniki prędkości - - zgodne z normą PN/EN 81.1 (2002) Jeżeli pozwalają na to wymiary istniejącego szybu Zamawiający wymaga, aby kabina była wykonana w taki sposób, aby jej konstrukcja i gabaryty były najbardziej optymalnie dobrane do istniejącego przekroju szybu i jak najbardziej dostosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i montaż wykładzin podłogowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczegółowy zakres robót: 1. zerwanie starych cokołów z drewna w odcinkach prostych o łącznej długości 568,74 mb 2. zerwanie starych posadzek z tworzyw sztucznych o łącznej powierzchni 845,71m2 3. rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju o powierzchni 56,14 m2 4. rozebranie cokołów terrakotowych o łącznej długości 52,25 mb 5. rozebranie posadzek z płyt paździeżowych o powierzchni łącznej 338,28 m2 6. wymiana desek podłogowych na łącznej powierzchni 338,28 m2 7. ułożenie na podłogach płyt OSB grubości 25 mm na powierzchni łącznej 338,28 m2 8. naprawa posadzek cementowych z zatarciem na gładko o powierzchni 56,14 m2 9. wywiezienie samochodami samowyładowawczymi gruzu z rozbieranych posadzek i cokołów w ilości łącznej 26,88 m3 10. ułożenie nowych wykładzin typu PCV posiadających atest na stosowanie w obiektach służby zdrowia o łącznej powierzchni 992,04 m2 w rulonach bez warstwy izolacyjnej, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym 11. zgrzewanie wykładzin rulonowych typu PCV dla uzyskania kołnierza wyłożonego na ścianie zamiast cokołu o wysokości 10 cm. Połączenie posadzki ze ścianami bezszczelinowe. Wykonanie w/w prac na podstawie opracowanego kosztorysu inwestorskiego ze szczegółami zakresu prac i obmiarami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prace malarskie dostosowawcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczegółowy zakres robót: 1. Przygotowanie podłoża ścian i sufitów poprzez zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni łącznej ścian i sufitów 3319,74m2 2. Demontaż istniejących płyt boazeryjnych z powierzchni ścian na terenie Poradni Rehabilitacyjnej I i II p o powierzchni 493,20 m2 3. Usunięcie występujących zacieków (kasacja wykwitów)o powierzchni łącznej 331,97 m2 4. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów bezpośrednio pod malowanie farbami emulsyjnymi - szpachlowanie nierówności o powierzchni łącznej 3319,74 m2 5. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków sufitów o powierzchni 486,20 m2 6. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian o powierzchni 2833,54 m2 7. Dwukrotne malowanie farbami olejnymi tynków ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - lamperie o powierzchni łącznej 1133,50 m2 Wykonanie w/w prac na podstawie opracowanego kosztorysu inwestorskiego ze szczegółami zakresu prac i obmiarami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Szczegółowy zakres robót: 1. wykonanie projektu inwentaryzacyjnego drzwi istniejących konstrukcji drewnianej wraz z nadświetlem jako podstawa zlecenia wykonania nowej ścianki z drzwiami konstrukcji aluminiowej 2. demontaż wraz z wywiezieniem starej ścianki z drzwiami drewnianymi 3. montaż nowych drzwi z nadświetlem konstrukcji aluminiowej 4. wykonanie niezbędnych prac malarskich po montażu ścianki 5. wymiar orientacyjny całej konstrukcji 3,40 x 1,40 = 7,76 m2, wymiary szczegółowe należy pobrać z natury 6. wykonanie nowych drzwi wraz z nadświetlem konstrukcji aluminiowej musi opierać się ściśle na wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków zawartych w piśmie znak UA.IV-4045/306/438/07 z dnia 10 10 2007 r (załącznik 5a) 7. drzwi z nadświetlem zachowując wymagane wymiary wraz z podziałami musza posiadać wytrzymała konstrukcję odporną na duże obciążenia eksploatacyjne (duży ruch pacjentów) 8. drzwi w swoim wyposażeniu muszą posiadać dwa zamki patentowe oraz wizjer panoramiczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.14-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.06.2025 Dostawa testów molekularnych do wykrywania norowirusów w żywności
- SZP.281.26.2025 - Dostawa rezonansu stochastycznego dla Instytutu "CZMP"
- Zapytanie nr 1/2025 - Budowa wodnego placu zabaw wraz z kompleksem zjeżdżalni zewnętrznych oraz budynkiem technicznym, zagospodarowaniem terenu i urządzeniami budowlanymi na terenie obiektu sportowo-rekreacyjnego Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej na rozbudowę i przebudowę części mieszkalno - bytowej Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania pomiarowego.
- Świadczenie usługi związanej z dostępem do bramki SMS na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.