Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Poznań: Kursy zawodowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 115641 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla grupy maksymalnie 74 osób, klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu, uczestników projektu POMOC - AKTYWIZACJA - WSPARCIE (PAW) - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego kursów zawodowych.Część 1 i 3 obejmuje także zapewnienie opieki dla dzieci na czas realizacji kursu (szczegóły w załączniku nr 9 do wzoru umowy). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1: Kurs obsługi kasy fiskalnej i terminali płatniczych oraz kurs księgowości z obsługą programu Symfonia i Płatnik; Część 2: Kurs operatora koparko-ładowarki - klasa III - wszystkie typy oraz kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej klasa III - do 2,5 m3 oraz kurs operatora wózka widłowego- kat. I WJO; Część 3: Kurs kosmetyczny oraz kurs stylizacji paznokci i wizażu oraz kurs fryzjerski; Część 4: Kurs florystyczny Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do wzoru umowy. Miejsce świadczenia usług: Miasto Poznań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w przypadku składania oferty na Część 1 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe/cykle szkoleniowe/seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (w tym minimum po 1 kursie z każdego z listy kursów wymienionych w części 1). w przypadku składania oferty na Część 2 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe/cykle szkoleniowe/seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (w tym minimum po 1 kursie z każdego z listy kursów wymienionych w części 2). w przypadku składania oferty na Część 3 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe/cykle szkoleniowe/seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (w tym minimum po 1 kursie z każdego z listy kursów wymienionych w części 3). w przypadku składania oferty na Część 4 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe/cykle szkoleniowe/seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - część 4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać się wykonaniem usług szkoleniowych w ilości odpowiadającej iloczynowi 3 razy ilość części, na które Wykonawca składa ofertę np. w przypadku składania oferty na 4 części Wykonawca musi wykazać: 3 x 4 = 12 usług szkoleniowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Dotyczy części 2 - w przypadku Wykonawców zainteresowanych realizacją kursu operatora koparko-ładowarki/operatora ładowarki Wykonawca składa kopię potwierdzenia wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na realizacje szkolenia w tym zakresie, a w przypadku kursu wózków widłowych potwierdzenie wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na realizację szkoleń w tym zakresie; 4) Program kursu (powinien być podpisany); 5) Proponowany harmonogram (powinien być podpisany). Uwaga: Ostateczny harmonogram kursu może ulec zmianie po ustaleniach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania
Biuro Zamówień Publicznych
pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
pok. 442.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 446.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowy POMOC - AKTYWIZACJA - WSPARCIE (PAW) współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL7.1.1, numer projektu POKL.07.01.01-30-024/08).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi kasy fiskalnej i terminali płatniczych oraz kurs księgowości z obsługą programu Symfonia i Płatnik..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi kasy fiskalnej i terminali płatniczych oraz kurs księgowości z obsługą programu Symfonia i Płatnik. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do wzoru umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs operatora koparko-ładowarki - klasa III - wszystkie typy oraz kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej klasa III - do 2,5 m3 oraz kurs operatora wózka widłowego- kat. I WJO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs operatora koparko-ładowarki - klasa III - wszystkie typy oraz kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej klasa III - do 2,5 m3 oraz kurs operatora wózka widłowego- kat. I WJO Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do wzoru umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kosmetyczny oraz kurs stylizacji paznokci i wizażu oraz kurs fryzjerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyczny oraz kurs stylizacji paznokci i wizażu oraz kurs fryzjerski Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do wzoru umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs florystyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs florystyczny Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do wzoru umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Florystyka, kurs podstawowy i zaawansowany, florystyka ślubna oraz funeralna
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników centrum usług społecznych (CUS)
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.