Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Biała Podlaska: Wykonywanie usług w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe
Numer ogłoszenia: 11565 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3443223, 3449853, faks 83 3443397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług niszczenia: 1. wyrobów tytoniowych, 2. produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. rogów, czaszek, surowych skór, kawioru) itp., 3. środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp., 4. urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp., 5. wyrobów i opakowań ze szkła itp., 6. wyrobów z drewna, wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp., 7. próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium. 8. dokumentacji niearchiwalnej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na zadania: Zadanie Nr I Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia wyrobów tytoniowych, w ilości do 500 ton (do 20 milionów paczek papierosów). 1. Przez użyte w treści SIWZ określenie wyroby tytoniowe w szczególności należy rozumieć: papierosy, cygara, cygaretki, tytoń. 2. Wyroby tytoniowe będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 3. Wyroby tytoniowe będą przewożone środkiem transportu Wykonawcy, którym jednorazowo będzie można przewozić od 50 tysięcy paczek (od 1,5 tony) do 450 tysięcy paczek (do 11 ton) papierosów. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 4. Transport wyrobów tytoniowych do miejsca zniszczenia będzie odbywał się pod konwojem zapewnionym przez Zamawiającego. 5. Transporty odbywać się będą z następujących magazynów: a) z Koroszczyna, b) z Krasnegostawu, c) z OC w Hrebennem, d) z OC/ OCD w Dorohusku, e) z Lublina, f) ewentualnie z innych miejsc, wskazanych przez tut. Izbę Celną, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. 6. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego wyroby tytoniowe z każdej miejscowości wymienionej w pkt 5 lit. a - e, w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 7. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia wyrobów tytoniowych i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wyrobów tytoniowych podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 9. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.51.33.00-9 Usługi spalania odpadów, c) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami, 10. Opis procesu niszczenia wyrobów tytoniowych: a) Niszczenie dostarczonych wyrobów tytoniowych odbywać się powinno w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej, b) Zamawiający dopuszcza (do wyboru Wykonawcy) dwa sposoby niszczenia wyrobów tytoniowych: Sposób Nr I (Dwuetapowe niszczenia wyrobów tytoniowych) Proces niszczenia wyrobów tytoniowych do 500 ton, winien odbywać się dwuetapowo: etap I - wykonanie mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających dostarczonych wyrobów tytoniowych, które ma na celu przygotowanie dostarczonych wyrobów do całkowitego zniszczenia. etap II - całkowite spalenie pozostałości powstałych w procesie I - go etapu. Sposób Nr II (Jednoetapowe niszczenie wyrobów tytoniowych) Proces niszczenia wyrobów tytoniowych do 500 ton, winien odbywać się jednoetapowo poprzez bezpośrednie zniszczenie/spalenie dostarczonych wyrobów tytoniowych. c) Proces technologiczny niszczenia określony w etapie II Sposobu Nr I oraz w Sposobie Nr II powinien zapewnić całkowite zniszczenie wyrobów tytoniowych tzn. bez pozostałości i odpadów, d) Odpady i pozostałości powstałe w wyniku I etapu Sposobu Nr I niszczenia (mielenie mechaniczne w urządzeniach rozdrabniających), nie mogą być przedmiotem obrotu handlowego, e) Jeżeli w procesie zniszczenia towarów (w szczególności określonym w Sposobie Nr I) o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego, podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia, f) W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w lit. e Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych, g) O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 11. Realizacja Zadania Nr 1 w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych nie może zostać powierzona podwykonawcom, z wyjątkiem II etapu określonego w Sposobie Nr I niszczenia wyrobów tytoniowych. 12. Wymagania wspólne dla obu sposobów niszczenia wyrobów tytoniowych: a) Wydajność Wykonawcy niszczącego wyroby tytoniowe winna wynosić minimum 2 tony na 1 godzinę pracy (około 90 tysięcy paczek papierosów) tj. niszczenie jednego transportu (do 450 tysięcy paczek - do 11 ton), nie powinno trwać dłużej niż 5 godzin, b) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu TIR do przewozu wyrobów tytoniowych, umożliwiający przewiezienie jednorazowo masy ładunku do 11 ton tj. do 450 tys. paczek, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego oraz ewentualnie typu BUS wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb, c) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu niszczącego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących rozdrabnianiu i niszczeniu (przy wyborze Sposobu Nr I , bądź do urządzeń do spalania (przy wyborze Sposobu Nr II ). W obu sposobach odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń rozdrabniających bądź od spalających nie mogą przekroczyć 30m, d) Miejsce, w którym będą znajdować się urządzenia służące do mechanicznego rozdrabniania i niszczenia wyrobów musi być oddzielone od miejsca w którym gromadzą się odpady powstałe w I etapie procesu technologicznego - (dla Sposobu Nr I), e) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego), f) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających (dla Sposobu Nr I, niszczenia wyrobów tytoniowych), służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia wyrobów oraz obsługiwać cały proces technologiczny, g) Niszczenie wyrobów tytoniowych będzie odbywało się w obecności i pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). Zadanie Nr II Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 2 ton, w postaci: 1. Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. czaszek, rogów, surowych skór, kawioru) itp. w ilości do 1 tony. 2. Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. w ilości do 1 tony. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr III Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5 ton, w postaci: 1. Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. w ilości do 5 ton. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 3. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 4. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 5. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 6. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 5 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 7. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 8. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 9. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 12. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 13. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 14. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 15. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr IV Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 45 ton, w postaci: 1. Wyrobów i opakowań ze szkła w ilości do 5 ton. 2. Wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. w ilości do 40 ton. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr V Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5.2 tony w postaci próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Białej Podlaskiej, o łącznej masie do 3583 kg, w postaci: pozostałości: olejów ropy naftowej, gaczy parafinowych, parafiny, opakowań zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych, rozpuszczalników; pszenicy; wtórników w postaci wyrobów mleczarskich, wyrobów cukierniczych oraz mięsa; próbek w postaci parafiny, gazu skroplonego, kauczuku, włókna poliestrowego; próbek różnych. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Zamościu, o łącznej masie do 220 kg, w postaci: nawozów; olejów; węgiel, koks, pochodne węgla; produktów wełnianych. Odpady związane z prowadzonym laboratorium, o łącznej masie do 1320 kg, w postaci: 16 05 06 - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych, do 10 kg, 16 03 05 - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetra chlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne, do 150 kg, 15 02 02 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi, do 10 kg, 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, do 100 kg, 15 01 07 - opakowania ze szkła, do 120 kg, 13 07 03 - pozostałości olejów ropy naftowej ( w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach, do 800 kg, 13 01 01 - oleje zawierające PCB, do 10 kg, 07 01 99 - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny, do 100 kg, 06 06 02 - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla, do 20 kg. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 2. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 3. Niszczenie towarów odbywać się może w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 4. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 5. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 6. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do zaplombowania ładunku. 7. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 8. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 9. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr VI Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia dokumentacji niearchiwalnej dla której upłynął okres przechowywania w archiwum zakładowym, o łącznej masie do 32 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 2. W cenę usługi wliczony będzie koszt transportu, załadunek i rozładunek oraz wartość odzyskanego surowca, jakim jest makulatura. 3. Niszczenie dokumentów odbywać się musi w sposób profesjonalny, w III klasie tajności określonej wg Europejskiej Normy DIN 32 757. 4. Natomiast w przypadku wymagań niszczenia dokumentów opatrzonych klauzulą tajne, poufne wymagane jest niszczenie metodą spełniającą kryteria wymagane przy niszczeniu dokumentów tajnych określonych normą DIN 32 757 w V klasie tajności. 5. Dokumenty przeznaczone do niszczenia pakowane winny być w worki, które następnie zostaną zaplombowane. 6. Proces zniszczenia zakończony powinien zostać wydaniem certyfikatu zniszczenia dokumentacji zaświadczającego, że proces niszczenia uniemożliwił osobom nieupoważnionym dostęp do niszczonych danych zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 r.) 7. Podczas niszczenia wymagana jest możliwość zapewnienia obecności przedstawiciela Zamawiającego. 8. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.) 9. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11. Archiwa Zamawiającego znajdują się w Białej Podlaskiej, Koroszczynie, Lublinie i Zamościu. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS (lub typu TIR) do przewozu dokumentów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. 13. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 14. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami, c) 92.51.21.00-4 Usługi niszczenia archiwów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.33.00-9, 90.53.30.00-2, 92.51.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące transportu, zbierania, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Powyższy wymóg posiadania wskazanych zezwoleń nie dotyczy oferty składanej w zakresie realizacji Zadania Nr 6 (niszczenia dokumentacji niearchiwalnej dla której upłynął okres przechowywania w archiwum zakładowym);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej
ul. Północna 19
21-500 Biała Podlaska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia wyrobów tytoniowych, w ilości do 500 ton (do 20 milionów paczek papierosów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia wyrobów tytoniowych, w ilości do 500 ton (do 20 milionów paczek papierosów). 1. Przez użyte w treści SIWZ określenie wyroby tytoniowe w szczególności należy rozumieć: papierosy, cygara, cygaretki, tytoń. 2. Wyroby tytoniowe będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 3. Wyroby tytoniowe będą przewożone środkiem transportu Wykonawcy, którym jednorazowo będzie można przewozić od 50 tysięcy paczek (od 1,5 tony) do 450 tysięcy paczek (do 11 ton) papierosów. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 4. Transport wyrobów tytoniowych do miejsca zniszczenia będzie odbywał się pod konwojem zapewnionym przez Zamawiającego. 5. Transporty odbywać się będą z następujących magazynów: a) z Koroszczyna, b) z Krasnegostawu, c) z OC w Hrebennem, d) z OC/ OCD w Dorohusku, e) z Lublina, f) ewentualnie z innych miejsc, wskazanych przez tut. Izbę Celną, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. 6. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego wyroby tytoniowe z każdej miejscowości wymienionej w pkt 5 lit. a - e, w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 7. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia wyrobów tytoniowych i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wyrobów tytoniowych podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 9. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.51.33.00-9 Usługi spalania odpadów, c) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami, 10. Opis procesu niszczenia wyrobów tytoniowych: a) Niszczenie dostarczonych wyrobów tytoniowych odbywać się powinno w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej, b) Zamawiający dopuszcza (do wyboru Wykonawcy) dwa sposoby niszczenia wyrobów tytoniowych: Sposób Nr I (Dwuetapowe niszczenia wyrobów tytoniowych) Proces niszczenia wyrobów tytoniowych do 500 ton, winien odbywać się dwuetapowo: etap I - wykonanie mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających dostarczonych wyrobów tytoniowych, które ma na celu przygotowanie dostarczonych wyrobów do całkowitego zniszczenia. etap II - całkowite spalenie pozostałości powstałych w procesie I - go etapu. Sposób Nr II (Jednoetapowe niszczenie wyrobów tytoniowych) Proces niszczenia wyrobów tytoniowych do 500 ton, winien odbywać się jednoetapowo poprzez bezpośrednie zniszczenie/spalenie dostarczonych wyrobów tytoniowych. c) Proces technologiczny niszczenia określony w etapie II Sposobu Nr I oraz w Sposobie Nr II powinien zapewnić całkowite zniszczenie wyrobów tytoniowych tzn. bez pozostałości i odpadów, d) Odpady i pozostałości powstałe w wyniku I etapu Sposobu Nr I niszczenia (mielenie mechaniczne w urządzeniach rozdrabniających), nie mogą być przedmiotem obrotu handlowego, e) Jeżeli w procesie zniszczenia towarów (w szczególności określonym w Sposobie Nr I) o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego, podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia, f) W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w lit. e Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych, g) O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 11. Realizacja Zadania Nr 1 w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych nie może zostać powierzona podwykonawcom, z wyjątkiem II etapu określonego w Sposobie Nr I niszczenia wyrobów tytoniowych. 12. Wymagania wspólne dla obu sposobów niszczenia wyrobów tytoniowych: a) Wydajność Wykonawcy niszczącego wyroby tytoniowe winna wynosić minimum 2 tony na 1 godzinę pracy (około 90 tysięcy paczek papierosów) tj. niszczenie jednego transportu (do 450 tysięcy paczek - do 11 ton), nie powinno trwać dłużej niż 5 godzin, b) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu TIR do przewozu wyrobów tytoniowych, umożliwiający przewiezienie jednorazowo masy ładunku do 11 ton tj. do 450 tys. paczek, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego oraz ewentualnie typu BUS wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb, c) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu niszczącego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących rozdrabnianiu i niszczeniu (przy wyborze Sposobu Nr I , bądź do urządzeń do spalania (przy wyborze Sposobu Nr II ). W obu sposobach odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń rozdrabniających bądź od spalających nie mogą przekroczyć 30m, d) Miejsce, w którym będą znajdować się urządzenia służące do mechanicznego rozdrabniania i niszczenia wyrobów musi być oddzielone od miejsca w którym gromadzą się odpady powstałe w I etapie procesu technologicznego - (dla Sposobu Nr I), e) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego), f) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających (dla Sposobu Nr I, niszczenia wyrobów tytoniowych), służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia wyrobów oraz obsługiwać cały proces technologiczny, g) Niszczenie wyrobów tytoniowych będzie odbywało się w obecności i pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.33.00-9, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 2 ton, w postaci: 1. Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. czaszek, rogów, surowych skór, kawioru) itp. w ilości do 1 tony. 2. Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. w ilości do 1 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 2 ton, w postaci: 1. Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. czaszek, rogów, surowych skór, kawioru) itp. w ilości do 1 tony. 2. Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. w ilości do 1 tony. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr III Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5 ton, w postaci: 1. Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. w ilości do 5 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5 ton, w postaci: 1. Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. w ilości do 5 ton. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 3. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 4. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 5. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 6. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 5 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 7. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 8. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 9. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 12. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 13. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 14. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 15. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr IV Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 45 ton, w postaci: 1. Wyrobów i opakowań ze szkła w ilości do 5 ton. 2. Wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. w ilości do 40 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 45 ton, w postaci: 1. Wyrobów i opakowań ze szkła w ilości do 5 ton. 2. Wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. w ilości do 40 ton. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywała się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 5 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5.2 tony w postaci próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5.2 tony w postaci próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Białej Podlaskiej, o łącznej masie do 3583 kg, w postaci: pozostałości: olejów ropy naftowej, gaczy parafinowych, parafiny, opakowań zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych, rozpuszczalników; pszenicy; wtórników w postaci wyrobów mleczarskich, wyrobów cukierniczych oraz mięsa; próbek w postaci parafiny, gazu skroplonego, kauczuku, włókna poliestrowego; próbek różnych. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Zamościu, o łącznej masie do 220 kg, w postaci: nawozów; olejów; węgiel, koks, pochodne węgla; produktów wełnianych. Odpady związane z prowadzonym laboratorium, o łącznej masie do 1320 kg, w postaci: 16 05 06 - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych, do 10 kg, 16 03 05 - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetra chlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne, do 150 kg, 15 02 02 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi, do 10 kg, 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, do 100 kg, 15 01 07 - opakowania ze szkła, do 120 kg, 13 07 03 - pozostałości olejów ropy naftowej ( w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach, do 800 kg, 13 01 01 - oleje zawierające PCB, do 10 kg, 07 01 99 - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny, do 100 kg, 06 06 02 - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla, do 20 kg. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 2. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 3. Niszczenie towarów odbywać się może w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 4. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 5. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 6. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do zaplombowania ładunku. 7. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 8. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 9. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr VI Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia dokumentacji niearchiwalnej dla której upłynął okres przechowywania w archiwum zakładowym, o łącznej masie do 32 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia dokumentacji niearchiwalnej dla której upłynął okres przechowywania w archiwum zakładowym, o łącznej masie do 32 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 2. W cenę usługi wliczony będzie koszt transportu, załadunek i rozładunek oraz wartość odzyskanego surowca, jakim jest makulatura. 3. Niszczenie dokumentów odbywać się musi w sposób profesjonalny, w III klasie tajności określonej wg Europejskiej Normy DIN 32 757. 4. Natomiast w przypadku wymagań niszczenia dokumentów opatrzonych klauzulą tajne, poufne wymagane jest niszczenie metodą spełniającą kryteria wymagane przy niszczeniu dokumentów tajnych określonych normą DIN 32 757 w V klasie tajności. 5. Dokumenty przeznaczone do niszczenia pakowane winny być w worki, które następnie zostaną zaplombowane. 6. Proces zniszczenia zakończony powinien zostać wydaniem certyfikatu zniszczenia dokumentacji zaświadczającego, że proces niszczenia uniemożliwił osobom nieupoważnionym dostęp do niszczonych danych zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 r.) 7. Podczas niszczenia wymagana jest możliwość zapewnienia obecności przedstawiciela Zamawiającego. 8. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.) 9. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11. Archiwa Zamawiającego znajdują się w Białej Podlaskiej, Koroszczynie, Lublinie i Zamościu. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS (lub typu TIR) do przewozu dokumentów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. 13. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 14. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami, c) 92.51.21.00-4 Usługi niszczenia archiwów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 92.51.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
- Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska pn. OKOPOWA
- Remont schodów i elementów zjeżdżalni wodnej w budynku pływalni w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu medycznego, tj. zamrażarek oraz aparatu do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych, w podziale na 2 części.
- Dostawa immunoglobulin, pasków do glukometrów, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, produktów farmaceutycznych (...) podziale na 20 części.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby 9 obiektów wchodzących w skład Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej na lata 2025 i 2026.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOLNO
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kom. PSZOK
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraśniczyn".
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.