Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Tomaszów Mazowiecki: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim
Numer ogłoszenia: 11568 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z ośmiu oddzielnych części: część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin) Część nr 2 - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin) Część nr 3 - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin) Część nr 4 - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin) Część nr 5 - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin) Część nr 6 - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny) Część nr 7 - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin) Część nr 8 - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy wykonawca posiadać będzie: Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6 2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12 3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12 4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6 5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6 6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6 7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12 8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3 9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6 10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6 11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6 12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym wielopoziomowość nauczania 3 13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3 14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3 15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3 16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6 17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3 18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3 19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3 20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3 Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6 Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3 2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3 3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6 4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6 5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3 6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3 7 Praca z dzieckiem wycofanym 3 8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3 9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6 10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3 11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3 12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3 13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3 14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3 15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6 16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6 17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3 Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania i emocji oraz deficytami rozwojowymi, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6 3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów 4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3 5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3 6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6 7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3 8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3 Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami/przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy metodami behawioralnymi z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w tym z dziećmi ze spectrum autyzmu, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD 3 2 Metody behawioralne. 6 3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3 4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6 Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6 2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6 3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami 3 4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3 5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3 6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3 7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6 8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6 9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12 10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć. Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12 11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18 12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3 13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3 14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić 9 15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6 16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3 17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie 6 18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3 19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6 20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3 21 Fabryka opowieści. 3 Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w zakresie stosowania technik i metod pracy z dzieckiem z FAS, (oświadczenie). d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 3) L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6 Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z uczniami na III i IV etapie edukacyjnym, d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, (oświadczenie), f) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9 2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15 3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12 4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6 5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału, osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum: część I - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia trenera i animatora czasu wolnego (lub animatora zabawy), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, c) uprawnienia specjalisty ds. rozwijania inteligencji wielorakich, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część II - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia instruktora z zakresu kinezjologii edukacyjnej Dennisona, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część III - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część IV - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, d) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część V - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kwalifikacje w zakresie terapii behawioralnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część VI - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia trenera, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, c) uprawnienia coacha, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część VII - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kwalifikacje w zakresie technik i metod pracy z dzieckiem z FASkserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, uprawnienia część VIII - a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kadra i zasoby - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41, pokój nr 215
97-200 Tomaszów Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41, Kancelaria - parter 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6 2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12 3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12 4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6 5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6 6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6 7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12 8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3 9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6 10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6 11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6 12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/ 3 13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3 14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3 15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3 16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6 17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3 18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3 19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3 20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3 2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3 3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6 4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6 5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3 6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3 7 Praca z dzieckiem wycofanym 3 8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3 9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6 10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3 11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3 12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3 13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3 14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3 15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6 16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6 17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6 3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów? 3 4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3 5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3 6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6 7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3 8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD? 3 2 Metody behawioralne. 6 3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3 4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6 2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6 3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami? 3 4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3 5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3 6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3 7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6 8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6 9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12 10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć. Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12 11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18 12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3 13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3 14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić ? 9 15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6 16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3 17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie? 6 18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3 19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6 20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3 21 Fabryka opowieści. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9 2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15 3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12 4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6 5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kadra i zasoby - 40
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie zagranicznej wizyty studyjnej do Szwecji dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego oraz (...).
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.