Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Tarczyn: Przebudowa ul. Mszczonowskiej w Tarczynie
Numer ogłoszenia: 115742 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, fax 022 7278191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mszczonowskiej w Tarczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej (ul. Mszczonowska) w Tarczynie na długości 615 m. W skład zamówienia wchodzą: prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, oznakowanie robót, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozbiórka elementów ulic, wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie warstwy odsączającej, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie podbudów z kruszywa naturalnego i łamanego, wykonanie nawierzchni tłuczniowej, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, humusowanie terenu, wykonanie krawężników betonowych, chodników z kostek brukowych betonowych i obrzeży betonowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w równowartości kwoty: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego z siedzibą w Tarczynie przy ulicy Rynek 8a zlokalizowane w Banku DnB NORD Polska S.A., na numer konta: 61 1370 1138 0000 1804 4681 4002. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć: Wadium w przetargu pn.: Przebudowa ul. Mszczonowskiej w Tarczynie. Wadium wniesione w innych formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Tarczynie. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Przebudowa ul. Mszczonowskiej w Tarczynie określenie podmiotu, który wystawia gwarancję lub poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); określenie beneficjanta gwarancji lub poręczenia: Gmina Tarczyn; ul. Rynek 8a; kod: 05-555 Tarczyn, określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja lub poręczenie - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres, NIP, REGON); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; określenie kwoty gwarancji lub poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji lub poręczenia; gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp; określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni; z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolna do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidzianej jako kierownik budowy, b) dysponować co najmniej następującym sprzętem: walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, c) wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 300 000,00 zł z podatkiem VAT osobno każda z robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione wyżej spełniające wymogi wskazane w przepisach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)-jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz; W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 300 000,00 zł z podatkiem VAT osobno każda z robót - załacznik numer 5 do siwz; 2) Potwierdzenie, że roboty o których mowa w pkt. 3.1.3 siwz, zostały wykonane należycie; 3) Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do realizacji zamówienia: walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych - załącznik numer 7 do siwz; 4) Dane osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: kierownika budowy z uprawnieniami w branży drogowej i ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik numer 6 do siwz; 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w pkt. 3.1.6 siwz uprawnień do realizacji przedmiotowego zamówienia wymaganych prawem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 14 na I pietrze; może być przesłana pocztą na pisemny wniosek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 2 na parterze Obsługa Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI TARCZYN
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.