Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Wyszków: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Numer ogłoszenia: 115754 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych dla potrzeb bakteriologii SPZZOZ w Wyszkowie wyszczególnione w pakietach od 1 do 10, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2.1 do nr 2.10. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 10, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3.Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107. poz. 679 z póź. zm.). 4.Dostarczany materiały będą odpowiadały warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5.Warunki dostawy: a)Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. b)Miejsce dostawy: Bakteriologia Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków ,ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c)Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)Czas realizacji dostawy do 5 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw pilnych 48 godziny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy oraz posiadają dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107. poz. 679 z póź.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107,poz. 679 z późn. zm.) w zależności od poszczególnej klasy zaszeregowania danego wyrobu medycznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. b)Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. c)Zaistnienia siły wyższej: powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, mającej wpływ na realizację umowy. d)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. e)Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. f)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, g)zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. h)zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru, i)uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów towarów, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta -oświadczenie, cennik lub faktura,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
ul. KEN 1
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków w sekretariacie w budynku administracyjnym..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości na antybiotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.1- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do krążków antybiogramowych : 1.Krążki o średnicy 6 mm. z wyjątkiem krążków diagnostycznych. 2.Każdy krążek oznakowany wyraźnie międzynarodowym symbolem i stężeniem antybiotyku zgodnie z zaleceniem CLSI, EUCAST. 3.Fiolki pakowane w hermetyczne opakowania z pochłaniaczem wilgoci. 4.Każda fiolka musi posiadać krążek oznaczony symbolem x pełniący funkcję kontroli napełniania fiolek i zabezpieczania dyspensera przed pracą z pustymi fiolkami. 5.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 6.Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 7.Termin ważności towaru min 12 m-cy licząc od daty dostarczenia zamawiającemu. 8.Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną ,faxem i e-mailem. 9.Krążki umożliwiające dystrybucję z posiadanych w Pracowni dyspenserów firmy Beckton-Dickinson zgodnie z instrukcją producenta. 10.Spełniają aktualne wytyczne CLSI oraz EUCAST dotyczące lekowrażliwości celem standaryzacji. 11.Krążki od jednego producenta. 12.Kopia oryginału certyfikatu kontroli jakości. 13.Nazwa producenta- dystrybutora zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Dostawa zestawów transportowych do pobierania wymazów, transportu i przechowywania drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/2- szczegółowa oferta cenowa: WYMAGANIA DO ZESTAWÓW TRANSPORTOWYCH: 1.Wymazówki z tworzywa sztucznego 13x 165mm. 2.Pakowane indywidualnie z instrukcją użytkowania w języku polskim na opakowaniu oraz dokładnym opisem terminu ważności na każdej wymazów ce. 3.Aplikator wykonany z PS+ wacik wiskozowy lub bawełniany. 4.Posiadają oznaczenie CE. 5.Termin ważności min.12 miesięcy. 6.Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 7.Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 8.Certyfikat dopuszczający towar do obrotu z każdą dostawą. 9.Certyfikat CE klasy II a. 10.Wymagany dokument wykazujący zmianę ilości jednostek tworzących kolonię dla min. 7 dowolnych mikroorganizmów w okresie 6,24 , 48 i 72 godz. od pobrania. 11.Producent-Dystrybutor zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Dostawa zestawów transportowo- wzrostowych do posiewu moczu oraz podłóż w probówkach do hodowli i diagnostyki drobnoustrojów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.3- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do zestawów transportowo-wzrostowych do posiewu moczu oraz do podłóż: 1.Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 2.Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych podłóż. 3.Termin ważności dostarczanych zestawów do posiewu moczu min 6 m-cy. 4.Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 5.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 6.Tablica barwna do odczytu zestawu do posiewu moczu. 7.Termin ważności dostarczonych podłóż min 60 dni. 8.Producent -Dystrybutor zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Dostawa szybkich testów diagnostycznych: letaksowe i chromatograficzne- kasetkowe lub paskowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.4- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do szybkich testów diagnostycznych: 1.Posiadające certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru. 2.Posiadające certyfikat CE. 3.Terminy dostaw w ciągu 48 h od złożenia zamówienia pilnego. 4.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 5.Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 6.Procedura wykonania testu w języku polskim. 7.Termin ważności min. 12 miesięcy. 8.Test w kierunku norowirusa -czułość 92 %,specyficzność 98%. W zestawie pipeta na 150 ul. 9.Test Clostridium -wykrywa oddzielnie toksynę A i toksynę B. 10.Test Helicobacter-czułość >94 % ,.swoistość >99 %, kontrola pozytywna w zestawie. 11.Nazwa Producenta-Dystrybutora zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Dostawa szczepów wzorcowych do kontroli jakości podłóż i krążków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.5- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do szczepów wzorcowych: 1.Szczepy z kolekcji ATCC i NCTC. 2.Szczepy liofilizowane pakowane pojedynczo maksymalnie po 2 sztuki w opakowaniu. 3.Szczepy pochodzące z 1 pasażu. 4.Termin ważności min. 9 miesięcy. 5.Do każdej partii towaru dołączony certyfikat kontroli jakości wraz z instrukcją postępowania w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Dostawa podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.6- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego: 1.Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 2.Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych podłóż. 3.Termin ważności dostarczanych towarów 90 dni. 4.Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 5.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 6.Płytka Petriego wykonana z poliestru zawierająca żebra wentylacyjne o średnicy 90 mm. 7.Trwały nadruk z nazwą płytki na dnie płytki. 8.Nazwa firmy ( producenta) na płytce lub opakowaniu, numer serii, godzina rozlania. 9.Pakowane w folie po 10-20 sztuk. 10.Do podłoży chromogennych należy dostarczyć instrukcje postępowania w języku polskim oraz kolorowe ulotki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Dostawa szybkich testów lateskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.7- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do testów: 1.Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 2.Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru. 3.Termin ważności dostarczanych zestawów min.12 miesięcy 4.Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 5.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 6.W zestawach ujemna i dodatnia kontrola. 7.Procedura wykonania w języku polskim. 8.Producent -Dystrybutor zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: Dostawa pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.8- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC: 1.Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 2.Posiadają Certyfikat kontroli jakości do każdej partii zamawianych pasków. 3.Termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy. 4.Pakowane po 30,10,lub pojedynczo. 5.Opakowanie wyrażnie oznaczone datą ważności i temp. Przechowywania. 6.Paski plastikowe -niehigroskopijne. 7.Możliwość zamówienia pasków wykrywających mechanizmy oporności. 8.Opakowania pasków w gąbce bądż blistrach. 9.Na każdym pasku umieszczony symbol antybiotyku oraz jego stężenie. 10.Instrukcja wykonania oznaczeń MIC w każdym opakowaniu w języku polskim. 11.Aktualne wytyczne CLSI oraz EUCAST dotyczące lekowrażliwości celem standaryzacji. 12.Interpretacja wyniku oznaczania MIC zgodnie z wartościami granicznymi EUCAST. 13.Wszystkie paski od jednego producenta. 14.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 15.Producent-Dystrybutor zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: Dostawa biologicznych wskaźników kontroli procesów sterylizacji oraz testu do identyfikacji enteropatogennych szczepów E.coli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/9- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do biologicznych wskaźników kontroli procesu sterylizacji ,testu: 1.Certyfikat kontroli jakości do każdej dostawy. 2.Termin ważności dostarczonego towaru min. 6 m-cy. 3.Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczna,faxem i e -mailem. 4.Pasek bibuły nasycony zawiesiną spor Geobacillus stearothermophilus w opakowaniu papierowo-foliowym. 5.Procedura postępowania w języku polskim. 6.Nazwa Producenta-Dystrybutora zamawianego towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Dostawa szybkich testów płytkowych do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminowej GDH oraz toksyn A-B Clostridium difficile, testów identyfikacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.10- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do szybkich testów płytkowych: 1.Posiadające certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru. 2.Posiadające certyfikat CE. 3.Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 4.Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 5.Procedura wykonania testu w języku polskim. 6.Termin ważności min. 12 miesięcy. 7.Nazwa Producenta -Dystrybutora zamawianego towaru. 8.Test Clostridium -Koniugat zawiera: przeciwciała monoklonalne przeciwko toksynom A-B oraz GDH. 9.Jedno miejsce do dozowania próbek. 10.Kontrola dodatnia antygen oraz skalowane pipetki zawarte w zestawie. 11.Wykrywalność: a.toksyny A-min. 0,7 ng na ml b.toksyny B- min.0,2 ng na ml c.GDH - min.8 ng na ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników, krążków diagnostycznych, krążków antybiotykowych, szczepów wzorcowych, testów, do pracowni Mikrobiologii na potrzeby kierunku lekarskiego
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu.
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.