Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Poznań: remont sali gimnastycznej - zadanie nr 1 oraz remont połaci dachowej garaży - zadanie nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 115785 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. J. Lelewela , ul. Działyńskich 4/5, 61-727 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8523655, faks 061 8524378, 8515712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sali gimnastycznej - zadanie nr 1 oraz remont połaci dachowej garaży - zadanie nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont sali gimnastycznej - zadanie nr 1 oraz remont połaci dachowej garaży - zadanie nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z robót, równej co najmniej 50 000,00 PLN - zadanie nr 1; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty dekarskie o wartości każdej z robót, równej co najmniej 50 000,00 PLN - zadanie nr 2; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; B. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony wg. przedmiaru robót (metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej) wraz z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych tj. stawka za roboczogodzinę, zestawieniem kosztów materiałów, zestawieniem kosztów sprzętu, zysku- załącznik nr 2/1 i/lub 2/2; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: C. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; D. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. a; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów E. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią wartości robót w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. b myślnik 1; F. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane z załącznika nr 5 zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. b myślnik 1; Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, o których mowa w ppkt A, C, D, E, F, G, H, I, J będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt.6 niniejszej specyfikacji. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 D składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. - podmioty tworzące konsorcjum składają oddzielnie dokument wymieniony w pkt C, D, E, F przy czym dopuszcza się przedstawienie dokumentu np. przez jednego konsorcjanta, w przypadku, gdy jest on zdolny do samodzielnego udokumentowania spełnienia warunku określonego w pkt 6 ppkt. b myślnik 1 i 2; - Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - w odniesieniu do pozostałych dokumentów z pkt 7 SIWZ konsorcjum może złożyć wspólny dokument, - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela, ul. Działyńskich 4/5, 61-727 Poznań, w sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:50, miejsce: w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela, ul. Działyńskich 4/5, 61-727 Poznań, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont sali gimnastycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont połaci dachowej garaży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont połaci dachowej garaży w Zespole Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją - etap II
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku oddziału C w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.