To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Kępice: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego.
Numer ogłoszenia: 115800 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59178 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego. Szkolenia prowadzone będą w dwóch grupach, po 8 godzin dziennie, w ramach projektu -Czas na zmiany, czas na biznes- realizowanego przez Gminę Kępice w ramach poddziałania 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - -Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16 h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji - 24.03.2014 r. - 28.03.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część II - -Podstawy księgowości i rachunkowości-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Podstawy księgowości i rachunkowości-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji części II - 31.03.2014 r., - 04.04.2014 r., (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, Część III - przeprowadzenie szkolenia pn. -Biznesplan- i -Indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu-: 1. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap - przeprowadzenie szkolenia pn. -Biznesplan-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnego biznesplanu - 32h x 2 grupy; łącznie 64h (8 dni szkolenia). Termin realizacji: 07.04.2014 r. - 16.04.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 2) II etap - indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników otrzyma dodatkowo 4h doradztwa indywidualnego obejmującego pracę nad biznesplanem oraz pomoc w tematyce rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym, a także poruszanie innych niezbędnych tematów z dziedziny zakładania działalności gospodarczej (stosownie do potrzeb Uczestników). Termin realizacji: 31.03.2014 r. - 22.04.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godz. szkolenia oraz do 100 zł za 1 godz. doradztwa. 3. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem - jedynie dla etapu I) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 4. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową (etap I), 2) przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym (etap II), 3) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 4) sporządzenie kart doradztwa (etap II), 5) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia i doradztwa w zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część IV - -Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnych wniosków o udzielenie wsparcia finansowego oraz rozliczenia przyznanego wsparcia - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji części IV - 17.04.2014 r. - 24.04.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część V - -Indywidualne warsztaty z coachingu-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych warsztatów z coachingu dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników (łączna liczba 24 osoby) otrzyma 4h indywidualnych warsztatów z coachingu obejmującego pracę nad motywacją, samooceną, celami życiowymi oraz zawodowymi Uczestników. 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godz. coachingu. 3. Termin realizacji części V - 28.03.2014 r. - 22.04.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) sporządzenie kart coachingu, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, opracowania kart doradztwa, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia i doradztwa w zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część VI - -Doradztwo biznesowe-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa biznesowego, polegającego na indywidualnym, specjalistycznym wsparciu szkoleniowo-doradczym dla Uczestników. Każdy z Uczestników (łącznie 20 osób) otrzyma 2h wsparcia miesięcznie przez 6 m-cy. Wsparcie prowadzić będzie doradca biznesowy, obejmie ono takie zagadnienia, jak efektywne wykorzystanie dotacji, prawidłowe jej rozliczenie, bieżącą pomoc w zagadnieniach prawnych, finansowych, rachunkowych, kadrowych i marketingowych. 2. Termin realizacji części VI - 01.06.2014 r. - 31.11.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 3. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 4. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia doradztwa zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) sporządzenie kart doradztwa, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Czas na zmiany, czas na biznes- jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII: Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie. Poddziałanie 8.1.2. Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- -Akademia Biznesu- Zyta Klonowska, Mickiewicza 22, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1280,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Podstawy księgowości i rachunkowości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- -Akademia Biznesu- Zyta Klonowska, Mickiewicza 22, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1280,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2368,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: przeprowadzenie szkolenia pn. -Biznesplan- i -Indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu-
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- -Akademia Biznesu- Zyta Klonowska, Mickiewicza 22, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6398,40
Oferta z najniższą ceną: 3968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: -Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia-
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- -Akademia Biznesu- Zyta Klonowska, Mickiewicza 22, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1280,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Indywidualne warsztaty z coachingu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
- -DWCom- s.c. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Aleja Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4599,00
Oferta z najniższą ceną: 4599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7967,72
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Doradztwo biznesowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
- -DWCom- s.c. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Aleja Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11600,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19661,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Doradca specjalistyczny w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.