eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Piekary Śląskie: ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO
Numer ogłoszenia: 115845 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, fax 032 3934141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Rozbudowa pawilonu diagnostyczno-zabiegowego w zakresie stanu surowego-zamkniętego Główny przedmiot CPV: 45.21.51.40-0 obiekty szpitalne. 2. Zakres prac konieczny do wykonania: 1). PRACE ROZBIÓRKOWE. Demontaż nawierzchni parkingu w miejscu realizacji inwestycji w zakresie niezbędnym do jej wykonania. Demontaż pilastrów elewacyjnych istniejącego budynku diagnostyczno-zabiegowego 2). BUDYNEK. Wykonanie nowoprojektowanego budynku diagnostyczno-zabiegowego w zakresie stanu surowego zamkniętego bez poddasza technicznego ,bez budynku podjazdu dla karetek ( z połączeniem wykonania fundamentów tego podjazdu ), z wykonaniem zabezpieczenia dachu przed działaniem atmosfery do czasu realizacji poddasza

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie, wadium w wysokości 192 000,00 PLN w terminie do dnia 20.06.2008 godz. 9.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIENIA. Na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.Uz2007r nr 223 poz 1655 z późn zm.)- o udzielenie powyższego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3.1 WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.. 1.5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Dokumenty potwierdzające osiągnięcie w pracach budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat sumaryczny obrót równy co najmniej kwocie 60 mln. zł / osiągnięcie w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 3 lat obrót roczny co najmniej kwocie 20 mln. zł. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany Wykonawca wykonał co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o porównywalnej wartości i skali trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty 2.3. Oświadczenie o możliwości w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót 2.4. Oświadczenie o zatrudnieniu kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 500.000,00-zł. (trzy miliony pięćset tysięcy złotych). 3.2 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy --za ten okres. 3.3 Potwierdzenie posiadania środków obrotowych i / lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 9 000 000,00 zł (słownie dziewięć milionów zł) oraz posiadanie zapewnienia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o podjęciu procedury kredytowej lub zabezpieczeniu środków na realizację zadania w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im Dra Janusza Daaba ul.Bytomska 62 41-940 Piekary Śląskie na kwotę minimum 4 000 000,00 zł(słownie cztery miliony zł) w przypadku podpisania umowy wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4 Bilansu i rachunku zysków i strat za lata 2005-2007

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,6
  • 2. termin wykonania - 0,2
  • 3. zastosowanie technologii przyjaznej dla środowiska - 0,1
  • 4. - organizacja i zabezpieczenie placu budowy z zapewnieniem całodobowego dojazdu do izby przyjęć - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego - budynek administracji - lokal zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.