eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lęborkwykonanie, dostawa, montaż mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Lębork: wykonanie, dostawa, montaż mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku
Numer ogłoszenia: 115851 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Armii Krajowej 16, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8622307, 8622493, faks 0-59 8622307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa, montaż mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku. Ze względu na charakter obiektu i dbałość o jakość architektury wszystkie zmiany elementów wyposażenia wymagają bezwzględnej akceptacji Zamawiającego. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolory mebli mają posłużyć wykonawcy w ustaleniu ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru odcieni w obrębie wybranego koloru mebli w danej grupie cenowej próbnika dostępnego u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ostatecznego skonkretyzowania odcienia wybranego koloru przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w miejscach, w których mają być zamontowane meble, ustalić i uzgodnić z Zamawiającym ewentualne zmiany w zakresie dostarczanych mebli. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu mebli i wyposażenia w formie telefonicznej lub faksem - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. Meble muszą być wniesione do pomieszczenia w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia dostawy. Meble muszą być wypoziomowane, połączone ze sobą, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. Odbioru mebli i wyposażenia dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. Materiały, które zostaną wykonane meble, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Podane w opisie nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów określonych nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Projekt rozmieszczenia mebli stanowi załącznik nr 1a do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00-3, 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi obejmujące wykonanie, dostawę i montaż mebli bibliotecznych lub biurowych o wartości minimum 25.000 zł każda Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu wykonanych usług metodą spełnia - nie spełnia. Dla zadania nr 2: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - dla zadania nr 1 wartość zamówienia zostanie przeliczona i ustalona na podstawie podanej w ofercie ceny 1 m2 zabudowy, dla zadania nr 2 wartość zamówienia zostanie pomniejszona o cenę elementów, z których zamawiający zrezygnuje. Wartość zamówienia nie może zmniejszyć się o więcej niż 5%, - zmiana rodzajów mebli lub materiałów (np. koloru płyty) z których mają być wykonane opisanych w załączniku nr 1 do siwz - o ile nie spowoduje zwiększenia wartości przedmiotu umowy, - zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z przyczyn obiektywnych lub niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy (np. wstrzymanie produkcji elementów składowych przedmiotu umowy). Wszystkie zmiany, o których mowa powyżej zostaną wprowadzone aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Lęborku, ul. Armii Krajowej 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Lęborku, ul. Armii Krajowej 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie, dostawa i montaż mebli bibliotecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż mebli bibliotecznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.