eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/50-2016/DOP- p)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Lublin: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/50-2016/DOP- p)
Numer ogłoszenia: 115855 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/50-2016/DOP- p).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie max. 1050 miejsc noclegowych w niższym standardzie, w tym 893 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 157 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 210 noclegów (prawo opcji), w tym 179 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 31 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym oraz max. 350 miejsc noclegowych w obiektach o standardzie wyższym, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym, w okresie trwania umowy, w podziale na części: Część 1 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 600 miejsc noclegowych, w tym 510 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 90 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 120 noclegów (prawo opcji), w tym 102 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 18 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 2 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Litewski 3, 20-080 Lublin - max. 300 miejsc noclegowych, w tym 255 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 45 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 60 noclegów (prawo opcji), w tym 51 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 9 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 3 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, al. Kraśnicka 2b, 20-718 Lublin - max. 150 miejsc noclegowych, w tym 128 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 22 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 30 noclegów (prawo opcji), w tym 26 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 4 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 4 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o wyższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 350 miejsc noclegowych, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełni warunek Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, czyli obiektem noclegowym: a. w odniesieniu do części 1-3 - o standardzie hotelu co najmniej dwugwiazdkowego, którego standardy określa ustawa o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 187) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), i który to obiekt spełni wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, tj posiada pokoje jedno i dwuosobowe oraz salę restauracyjną i dostęp do parkingu w odległości nie większej niż 300 m od obiektu. b. w odniesieniu do części 4 - o standardzie hotelu co najmniej czterogwiazdkowego, którego standardy określa ustawa o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2016r., poz. 187) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), i który to obiekt spełni wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, tj posiada pokoje jedno i dwuosobowe oraz salę restauracyjną i dostęp do parkingu w odległości nie większej niż 300 m od obiektu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1) tiret pierwszy - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1) tiret drugi, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - odległość od obiektu (w km) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 7 Wzoru umowy - załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 600 miejsc noclegowych, w tym 510 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 90 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 120 noclegów (prawo opcji), w tym 102 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 18 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od obiektu (w km) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Litewski 3, 20-080 Lublin - max. 300 miejsc noclegowych, w tym 255 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 45 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 60 noclegów (prawo opcji), w tym 51 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 9 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od obiektu (w km) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, al. Kraśnicka 2b, 20-718 Lublin - max. 150 miejsc noclegowych, w tym 128 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 22 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 30 noclegów (prawo opcji), w tym 26 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 4 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od obiektu (w km) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o wyższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 350 miejsc noclegowych, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od obiektu (w km) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.