Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Lublin: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/50-2016/DOP- p)
Numer ogłoszenia: 115855 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/50-2016/DOP- p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie max. 1050 miejsc noclegowych w niższym standardzie, w tym 893 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 157 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 210 noclegów (prawo opcji), w tym 179 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 31 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym oraz max. 350 miejsc noclegowych w obiektach o standardzie wyższym, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym, w okresie trwania umowy, w podziale na części: Część 1 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 600 miejsc noclegowych, w tym 510 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 90 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 120 noclegów (prawo opcji), w tym 102 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 18 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 2 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Litewski 3, 20-080 Lublin - max. 300 miejsc noclegowych, w tym 255 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 45 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 60 noclegów (prawo opcji), w tym 51 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 9 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 3 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, al. Kraśnicka 2b, 20-718 Lublin - max. 150 miejsc noclegowych, w tym 128 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 22 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 30 noclegów (prawo opcji), w tym 26 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 4 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Część 4 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o wyższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 350 miejsc noclegowych, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym; Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełni warunek Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, czyli obiektem noclegowym: a. w odniesieniu do części 1-3 - o standardzie hotelu co najmniej dwugwiazdkowego, którego standardy określa ustawa o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 187) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), i który to obiekt spełni wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, tj posiada pokoje jedno i dwuosobowe oraz salę restauracyjną i dostęp do parkingu w odległości nie większej niż 300 m od obiektu. b. w odniesieniu do części 4 - o standardzie hotelu co najmniej czterogwiazdkowego, którego standardy określa ustawa o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2016r., poz. 187) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), i który to obiekt spełni wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, tj posiada pokoje jedno i dwuosobowe oraz salę restauracyjną i dostęp do parkingu w odległości nie większej niż 300 m od obiektu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1) tiret pierwszy - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1) tiret drugi, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - odległość od obiektu (w km) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 7 Wzoru umowy - załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 600 miejsc noclegowych, w tym 510 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 90 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 120 noclegów (prawo opcji), w tym 102 noclegi jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 18 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość od obiektu (w km) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Litewski 3, 20-080 Lublin - max. 300 miejsc noclegowych, w tym 255 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 45 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 60 noclegów (prawo opcji), w tym 51 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 9 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość od obiektu (w km) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o niższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, al. Kraśnicka 2b, 20-718 Lublin - max. 150 miejsc noclegowych, w tym 128 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 22 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 30 noclegów (prawo opcji), w tym 26 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 4 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość od obiektu (w km) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o wyższym standardzie, położonym w promieniu max. 2 km od Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin - max. 350 miejsc noclegowych, w tym 298 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 52 noclegi dwóch osób w pokoju dwuosobowym + 70 noclegów (prawo opcji), w tym 60 noclegów jednej osoby w pokoju jedno- lub dwuosobowym i 10 noclegów dwóch osób w pokoju dwuosobowym;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość od obiektu (w km) - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Usługi rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granicą .
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.