Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Zwoleń: Dostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 115881 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa i montaż mebli i sprzętów biurowych do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 2.Meble muszą zostać wstawione, zamontowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz opisowo- cenowy, Zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 4.Zamówienie dotyczy mebli fabrycznie nowych, wykonanych z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania, wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku i nie noszących znamion użytkowania. 5.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty meble winny spełniać warunki określone w (PN), (PN-EN) 6.Tkaniny krzeseł mają posiadać odpowiednie atesty ( zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ) ścieralności, higieniczności, trudnopalności. 7.Płyty wiórowe, kleje, obrzeża oraz kleje mają posiadać atest higieniczności 8.Krzesła mają posiadać atesty wytrzymałościowe i certyfikaty bezpieczeństwa 9.Wymienione w pkt 7-9 dokumenty mają być dostępne na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. 10.Przed planowaną dostawą Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego celem potwierdzenia terminu dostawy zamówionych mebli. 11.Po zakończonym rozładunku i montażu Wykonawca pozostawi pomieszczenia w należytym porządku. 12.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony. 13.Okres gwarancji na meble nie krótszy niż 24 miesiące. 1.Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie montaż i dostawa regałów metalowych przejezdnych, w ilości 10 szt. złożone z 5 sekcji po 100 cm. dla biblioteki nowo budowanego budynku Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, Zał. Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 3. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach w których będą montowane regały - dotyczy posadzek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4, 39.13.21.00-7, 30.19.59.20-7, 39.13.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia..
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny W zakresie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zdolnego do wykonania zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o podwykonawcach- Załącznik Nr 7a lub 7b do SIWZ - oryginał stosownie do danej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączania do oferty tego załącznika. 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 8a lub 8b do SIWZ, Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w Rozdziale XVI pkt 1 SIWZ 3) Formularz ofertowy -wypełniony i podpisany przez osob( ę)/by upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z dokumentem rejestrowym) lub pełnomocnika na podstawie dołączonego pełnomocnictwa stanowiący Zał. Nr 3a lub 3b do SIWZ- oryginał stosownie do danej części zamówienia. 4) Formularz cenowy -wypełniony i podpisany przez osob( ę)/by upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z dokumentem rejestrowym) lub pełnomocnika na podstawie dołączonego pełnomocnictwa stanowiącymi Zał. Nr 1 do SIWZ- oryginał odnośnie części I zamówienia 5)Dokumenty wymienione w pkt 11 Zał. Nr 2 - odnośnie Części II zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi 4) wprowadzenia innego podwykonawcy niż wskazany w wykazie, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że proponowana zmiana usprawni realizację zamówienia lub jest niezbędna do jego wykonania, 5) zmiany wynikającej ze zmiany zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, w tym co do sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 6) gdy konieczność takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie mają wpływu na zmianę wysokości wynagrodzenia 7) wycofanie z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w formularzu cenowym, dotyczy Części I zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń pok. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń pok. Nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i sprzętów biurowych do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz opisowo- cenowy, Zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4, 39.13.21.00-7, 30.19.59.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie montaż i dostawa regałów metalowych przejezdnych, w ilości 10 szt. złożone z 5 sekcji po 100 cm. dla biblioteki nowo budowanego budynku Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, Zał. Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Tablice magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.