eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwoleńDostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Zwoleń: Dostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 115881 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa i montaż mebli i sprzętów biurowych do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 2.Meble muszą zostać wstawione, zamontowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz opisowo- cenowy, Zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 4.Zamówienie dotyczy mebli fabrycznie nowych, wykonanych z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania, wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku i nie noszących znamion użytkowania. 5.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty meble winny spełniać warunki określone w (PN), (PN-EN) 6.Tkaniny krzeseł mają posiadać odpowiednie atesty ( zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ) ścieralności, higieniczności, trudnopalności. 7.Płyty wiórowe, kleje, obrzeża oraz kleje mają posiadać atest higieniczności 8.Krzesła mają posiadać atesty wytrzymałościowe i certyfikaty bezpieczeństwa 9.Wymienione w pkt 7-9 dokumenty mają być dostępne na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. 10.Przed planowaną dostawą Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego celem potwierdzenia terminu dostawy zamówionych mebli. 11.Po zakończonym rozładunku i montażu Wykonawca pozostawi pomieszczenia w należytym porządku. 12.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony. 13.Okres gwarancji na meble nie krótszy niż 24 miesiące. 1.Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie montaż i dostawa regałów metalowych przejezdnych, w ilości 10 szt. złożone z 5 sekcji po 100 cm. dla biblioteki nowo budowanego budynku Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, Zał. Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 3. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach w których będą montowane regały - dotyczy posadzek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4, 39.13.21.00-7, 30.19.59.20-7, 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia..

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny W zakresie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia..

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zdolnego do wykonania zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4a lub 4b do SIWZ stosownie do danej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o podwykonawcach- Załącznik Nr 7a lub 7b do SIWZ - oryginał stosownie do danej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączania do oferty tego załącznika. 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 8a lub 8b do SIWZ, Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w Rozdziale XVI pkt 1 SIWZ 3) Formularz ofertowy -wypełniony i podpisany przez osob( ę)/by upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z dokumentem rejestrowym) lub pełnomocnika na podstawie dołączonego pełnomocnictwa stanowiący Zał. Nr 3a lub 3b do SIWZ- oryginał stosownie do danej części zamówienia. 4) Formularz cenowy -wypełniony i podpisany przez osob( ę)/by upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z dokumentem rejestrowym) lub pełnomocnika na podstawie dołączonego pełnomocnictwa stanowiącymi Zał. Nr 1 do SIWZ- oryginał odnośnie części I zamówienia 5)Dokumenty wymienione w pkt 11 Zał. Nr 2 - odnośnie Części II zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi 4) wprowadzenia innego podwykonawcy niż wskazany w wykazie, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że proponowana zmiana usprawni realizację zamówienia lub jest niezbędna do jego wykonania, 5) zmiany wynikającej ze zmiany zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, w tym co do sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 6) gdy konieczność takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie mają wpływu na zmianę wysokości wynagrodzenia 7) wycofanie z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w formularzu cenowym, dotyczy Części I zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń pok. Nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i sprzętów biurowych do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz opisowo- cenowy, Zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4, 39.13.21.00-7, 30.19.59.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie montaż i dostawa regałów metalowych przejezdnych, w ilości 10 szt. złożone z 5 sekcji po 100 cm. dla biblioteki nowo budowanego budynku Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, Zał. Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.