eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY NIERUCHOMOŚCI w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-05

POZYCJA 11589

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY NIERUCHOMOŚCI w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, do kontaktów: JULITA EMZA, ul. Sieroca 10, 61-771 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8562856, fax 061 8531849, e-mail: adminidtracja@psse-poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.psse-poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): sekretariat@psse-poznan.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.psse-poznan.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY NIERUCHOMOŚCI w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: POZNAŃ UL. SIEROCA 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona nieruchomości, polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114, poz. 740 ze zm.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług przez okres co najmniej 1 roku, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. - Wyznaczenie jednej osoby pełniącej funkcje osoby koordynującej i odpowiadającej za pracę personelu wykonawcy, która zapewni stały i bieżący nadzór nad zakresem i pracami związanymi z ochroną pomieszczeń w obiekcie objętym zamówieniem. - Wykaz licencjonowanych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę. - Polisę ubezpieczeniową obejmującą działalność w zakresie ochrony pomieszczeń. - Aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem. - Informację o posiadanych środkach łączności i posiadanej własnej grupie i interwencyjnej mieszczącej się na terenie miasta Poznania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełnienia nadzoru nad powierzonym mieniem, celem zabezpieczenia obiektu przed pożarem oraz innymi szkodami. Pełnienia funkcji portiera: -w dni robocze 16 godzin (od 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego), -w niedzielę i święta oraz dni wolne od pracy 24 godziny na dobę. zgodnie z instrukcją, która stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 21.02.2007; lub data zakończenia: 20.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: BRAK 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagane jest by wykonawca: prowadził profesjonalną, zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług ochrony nieruchomości prowadzoną na własne ryzyko, zapewnił wykonanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz potrzebami zamawiającego - zgodnie z niniejszym zamówieniem, zagwarantował odpowiedzialność za mienie i dokumenty znajdujące się w pomieszczeniach - w czasie wykonywania czynności objętych umową oraz dochował tajemnicy dot. tych dokumentów Cena podana na formularzu ofertowym winna uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia.W trakcie trwania umowy nie przewiduje się zmiany cen. Wymagany termin płatności faktury - 30 dni, licząc od ostatniego dnia miesiąca, za który faktura została wystawiona. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa umowa, której treść, wymagana przez zamawiającego , stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po wstępnej analizie ofert i odrzuceniu ofert nie spełniających wymagań zawartych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, komisja przetargowa dokona szczegółowej analizy każdej z ofert przy zastosowaniu poniższego kryterium: Cena oferty brutto (Co) - 100 %. Cena najniższa brutto Cena = ----------------------------------------- x 100 x 100% Cena badanej oferty brutto Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług przez okres co najmniej 1 roku, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wyznaczenie jednej osoby pełniącej funkcje osoby koordynującej i odpowiadającej za pracę personelu wykonawcy, która zapewni stały i bieżący nadzór nad zakresem prac związanych z ochroną pomieszczeń w obiekcie objętym zamówieniem. Wykaz licencjonowanych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę. Polisę ubezpieczeniową obejmującą działalność w zakresie ochrony pomieszczeń. Aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem. Informację o posiadanych środkach łączności i posiadanej własnej grupie i interwencyjnej mieszczącej się na terenie miasta Poznania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse-poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2007, godzina 11:00, POZNAŃ UL. SIEROCA 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.