Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Łuków: Roboty dodatkowe w ramach zadania Termorenowacja obiektów użytecznosci publicznej w powiecie łukowskim - modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach
Numer ogłoszenia: 115903 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łukowski, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982203, faks 025 7987491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w ramach zadania Termorenowacja obiektów użytecznosci publicznej w powiecie łukowskim - modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem robót dodatkowych jest: - wykonanie odwodnienia wejścia do kotłowni, - wykonanie podwyższonej podbudowy pod solary wraz z konieczną wycinką drzew; - konieczność wykonania przebudowy istniejącego łącznika i niektórych pomieszczeń wraz z instalacjami; - likwidacja rurociągu gazowego wewnętrznego; - wymiana dodatkowej ilości zniszczonych tynków; - konieczność przebudowy zasilania obiektu poprzez likwidację linii napowietrznej; - wykonanie instalacji i czujek p.poż. na korytarzu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWBUD J.NOWAK, A.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NOWBUD J.NOWAK, A.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
- NOWBUD J. Nowak, A. Nowak Sp. j., ul. Łapiguz 110B, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107929,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116564,32
Oferta z najniższą ceną: 116564,32 / Oferta z najwyższą ceną: 116564,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca zamówienia podstawowego został wyłoniony podczas postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. W trakcie realizacji zadania pn. Termorenowacja budynków użyteczności publicznej - modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach nastąpiła konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych nie przewidzianych w dokumentacji technicznej Zamawiającego, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Konieczność ich wykonania wynikła z oceny istniejącego stanu technicznego obiektu i jego otoczenia oraz potrzeby dostosowania pomieszczeń obiektu do nowych wymogów prawnych stawianych tego typu placówkom. Na skutek powyższych okoliczności Zamawiający i Wykonawca sporządzili protokół konieczności, w którym określili zakres robót niezbędnych do wykonania wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian. Przyczyny wykonania robót dodatkowych: - ze względu na niekorzystne ukształtowanie terenu wokół budynku i utrzymującą się na powierzchni gruntu wodę roztopową zaszła konieczność wykonania dodatkowej warstwy podbudowy pod instalację solarów słonecznych oraz wykonania odwodnienia wejścia do kotłowni; - ze względu na zacienianie miejsca instalacji solarów słonecznych zaszła konieczność wykonania dodatkowej wycinki drzew w ilości 6 szt.; - w związku z wykryciem niezinwentaryzowanej ze względu na brak wiedzy o jej istnieniu starej nieużytkowanej instalacji elektrycznej oraz stwierdzeniem złego stanu technicznego tynków wewnętrznych zaszła konieczność usunięcia w/w instalacji i wymiany dodatkowej ilości tynków; - ze względu na potrzebę dostosowania obiektu do powstałych w trakcie modernizacji nowych wymogów prawnych stawianych placówkom pomocy społecznej zaszła konieczność przebudowy niektórych pomieszczeń oraz wykonania w obiekcie szeregu robót sanitarnych i elektrycznych. Łączna wartość zamówienia dodatkowego stanowi 6% wartości zamówienia podstawowego. Zlecenie wykonania dodatkowych robót budowlanych innemu wykonawcy, wybranemu w drodze przetargu, pociągałoby za sobą konieczność przerwania obecnie trwających prac budowlanych. Wiązałoby to się z koniecznością przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, a tym samym niedotrzymaniem warunków umowy zawartej przez Powiat Łukowski z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie i utratą pozyskanego dofinansowania inwestycji. Powyższy stan faktyczny spełnia przesłanki określone w artykule 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy prawo zamówień publicznych dające podstawę do udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.