Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Wrocław: Naprawa pokrycia dachowego budynków mieszkalnych przy
ul. Kościuszki 180 of, ul. Kościuszki 182 of
oraz ul. Traugutta 84 of we Wrocławiu
znak postępowania: WM-NZ/PN/15/2010/B
Numer ogłoszenia: 115934 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3282021, 3282013, faks 0-71 3282027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pokrycia dachowego budynków mieszkalnych przy ul. Kościuszki 180 of, ul. Kościuszki 182 of oraz ul. Traugutta 84 of we Wrocławiu znak postępowania: WM-NZ/PN/15/2010/B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: robota budowlana. Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachowego budynków mieszkalnych przy ul. Kościuszki 180of ul. Kościuszki 182of oraz Traugutta 84 of we Wrocławiu, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na dwa następujące zadania: Zadanie nr I- naprawa pokrycia dachowego budynków mieszkalnych przy ul. Kościuszki 180 of oraz Kościuszki 182 of we Wrocławiu Zadanie nr II- naprawa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Traugutta 84 of we Wrocławiu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa (w tym przedmiary robót), a warunki realizacji przedmiotu umowy określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). (załącznik nr 3 do SIWZ). Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy w każdym zadaniu. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 60.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wymienionego warunku - Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wymienionego warunku - Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wymienionego warunku - Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wymienionego warunku - Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wymienionego warunku - Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Każda ze stron może wnieść o zmianę umowy w trybie pisemnym, jeżeli zmiana będzie prowadzić do: 1)obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztów użytkowania obiektu, 2)poprawy jakości robót przy braku zmiany ceny końcowej, 3)podniesienia wydajności urządzeń, 4)podniesienia bezpieczeństwa, 5)usprawnień w trakcie użytkowania obiektu. 2. Strony również mogą zmienić termin realizacji umowy lub termin realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1)nieterminowego przekazania terenu budowy, 2)braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, 3)opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, 4)wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych, 5)zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, 6)epidemii, działań rządowych, 7)zmiany przepisów, 8)nieprzewidywalnych braków możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw, 9)siły wyższej, 10)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez zamawiającego lub dającej się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Zamawiający może odmówić zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych wyżej okoliczności nie mogło mieć wpływu na termin realizacji zamówienia. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wykonawca może także przedłożyć zamawiającemu dodatkową ofertę, która będzie w jakikolwiek sposób korzystna dla zamawiającego w szczególności poprzez poprawienie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii, aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, zmianę wyposażenia, zmianę wymiarów. Zamawiający każdorazowo indywidualnie rozpatrzy okoliczności przemawiające za przyjęciem oferty wykonawcy. Zmiana technologii nie może prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej. 6. Zamawiający może w każdym przypadku zrezygnować z wykonania części robót, o ile będzie dotyczyło to nie więcej niż 30 % zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o wykonanie robót i materiały, z których zamawiający zrezygnował. 7. Strony dopuszczają także możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy. Zmiana może być dokonana za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50 - 369 Wrocław tel. 071 328 20 21, fax 071 328 20 27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50 - 369 Wrocław tel. 071 328 20 21, fax 071 328 20 27. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 10/II/Z/08 Prezydenta Miasta Wrocławia z dnia 17.03.2008 r...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.