Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Łódź: Dostawa, instalacja i uruchomienie kopiarko-drukarek wraz z oprogramowaniem użytkowym, do budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Żeromskiego116, budynek nr A 16
Numer ogłoszenia: 115939 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Centrum Kształcenia Międzynarodowego, ul. Ks. I. Skorupki 10/12, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6365308, fax 042 6360652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie kopiarko-drukarek wraz z oprogramowaniem użytkowym, do budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Żeromskiego116, budynek nr A 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kopiarko-drukarek - 6 szt. 2. oprogramowanie - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp: 3 Podwykonawcy:Wykaże w jakiej części zamówienie zostanie zrealizowane siłami własnymi, a w jakiej Oferent zamierza powierzyć podwykonawcom.4 Doświadczenie zawodowe:Oferent zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegającą na dostarczeniu nowych kopiarko-drukarek, o łącznej wartości 150 000,00 zł. brutto.Zamawiający żąda załączenia dokumentu potwierdzającego, iż dostawa ta wykonana została należycie.5 Wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi.6 Dołączy do oferty wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ.7 Zaoferuje wszystkie urządzenia zgodne z normami bezpieczeństwa (CE), tzn. zadeklaruje, że sprzęt zaproponowany w złożonej ofercie jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 1. 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. 6.3 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 kwietnia 2006r, Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 kwietnia 2006r, Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Oświadczenie Oferenta na temat udziału podwykonawców zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 6.7 Oświadczenie Oferenta na temat doświadczenia zawodowego zgodne z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6.8 Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane przez Oferenta zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane z należytą starannością (minimum 1). 6.9 Oferent, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 6.9.1 - 6.2, 6.3, 6.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: 6.9.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.9.1.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6.9.1.3 nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.9.2 - 6.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 6.9.3 Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.9.1.1 i 6.9.1.2 oraz w pkt. 6.9.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.9.1.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.9.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.9.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6.9.3 stosuje się odpowiednio. 6.10 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6.11 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy potwierdzający akceptację i spełnienie wszystkich oświadczeń w nim zawartych, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul Ks. I. Skorupki 10/12, 90-924.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Łódź, ul Ks. I. Skorupki 10/12, 90-924, Sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w 75% współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1, Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.3, Regionalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 1.3.1, Regionalna infrastruktura edukacyjna oraz w 25% z krajowych środków publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Cieszanów"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowej w ramach projektu "Pozalekcyjna Akademia Wiedzy i Umiejętności w Gminie Piszczac
- Podniesienie odporności na zagrożenia cybernetyczne w Gminie Wojaszówka, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Usługi Cyfrowe,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.