Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Piotrków Trybunalski: Przebudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ramach zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Armii Krajowej od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego oraz ul. Słowackiego od Armii Krajowej do ul. Owocowej w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 115945 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ramach zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Armii Krajowej od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego oraz ul. Słowackiego od Armii Krajowej do ul. Owocowej w Piotrkowie Trybunalskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ramach zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Armii Krajowej od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego oraz ul. Słowackiego od Armii Krajowej do ul. Owocowej w Piotrkowie Trybunalskim Zakres rzeczowy obejmuje ulice: I.Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Al. Krajowej 1.Demontaż rurociągu żelbetowego d = 600 -430,4 mb 2.Demontaż rurociągu żelbetowego d = 800 -163 mb 3.Wykonanie studni rewizyjnych na kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych Ø 1200 -17 kpl 4.Wykonanie studni rewizyjnych na kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych Ø 1000 -1 kpl ul. Słowackiego 5.Studzienki ściekowe uliczne Ø 500-15 kpl +2 kpl ul. Słowackiego 6.Kanały z rur WIPRO D = 600 414,2 mb 7.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 500 81,1 mb 8.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 400 52,8 mb +43 mb ul. Słowackiego 9.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 315 37,8 mb 10.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 250 31,0 mb 11.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 200 - przykanaliki -182 mb +10 mb ul. Słowackiego 12.Kanały z rur PCV na wcisk Dzew = 160 - przykanaliki-10 mb 13.Likwidacja i montaż zasuwy przyłącza do budynku Ø 40-1kpl, Montaż przyłącza z rur PE Ø 50 -7 mb II.Przebudowa Alei Armii Krajowej - część drogowa 1.Frezowanie istniejącej nawierzchni-6233.84 m2 2.Rozbiórka istniejących krawężników-2495 mb 3.Rozbiórka istniejących chodników z płyt chodnikowych-2803.5 m2 4.Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni -346 m2 5.Wbudowanie krawężników 20 x 30 x 100 -2495 mb 6.Wykonanie chodników z kostki brukowej # 8 -2803.5 m2 7.Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą z BA 0 12,8 min 3 cm -10784 m2 8.Wykonanie nowej nawierzchni z SMA gr. 5 cm-10784 m2 9.Oznakowanie pionowe 90 szt. 10.Oznakowanie poziome 860,7 m2 III.Roboty towarzyszące -roboty pomiarowe liniowe, -rozebranie istniejącej nawierzchni, -roboty ziemne, -zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, -korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni -profilowanie i zagęszczanie koryta -wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem pod chodniki -roboty wykończeniowe z usunięciem nadmiaru ziemi na trawnikach, humusowaniem i obsianiem trawą Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: -zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, -przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego po jego ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 25 tys. zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a.pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Przebudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczową w Piotrkowie Trybunalskim b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317, a do oferty załączyć kserokopię..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); e)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 . (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie, przy czym Oświadczenie może być złożone przez jednego z nich w imieniu pozostałych); wg załącznika nr 2 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj.: budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową o wartości min 2 mln zł każda; b)wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.:: -osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) posiadać kadrę kwalifikowaną dla ewentualnych prac wynikających z z kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, telekomunikacyjnymi, gazowymi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych trzech robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załącznika nr 5; b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia - wg załącznika nr 4; 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)Wykonawca osiągnął w każdym, z ostatnich trzech lat, roku obrotowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto w wysokości, co najmniej 1 500 000 PLN. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, ocena spełniania warunku może dotyczyć jednego z nich); b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, ocena spełniania warunku może dotyczyć jednego z nich); W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 82, poz. 560) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust.2 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); wg załącznika nr 3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie); 5.wykaz wykonanych trzech robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - tj.: wykaz budowy ulic wraz z kanalizacją deszczową o wartości min 2 mln zł każda; wg załącznika nr 5; 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia, wg załącznik nr 4; 7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 8.rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres roczne przychody netto w wysokości, co najmniej 1 500 000 PLN; 9.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 700 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 - wg załącznik nr 2; 11.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznik nr 3; 12.umowę regulującą współdziałanie podmiotów występujących wspólnie (spółka jawna, konsorcjum), 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu 10.4 stosuje się odpowiednio. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -w siedzibie Urzędu Miasta, 97-300 Piotrków Tryb, Pasaż Rudowskiego 10, pokój nr 317 -bezpłatnie ze strony internetowej www.piotrkow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Pasaż Rudowskiego 10 pok. nr 317 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w m-ci Polańczyk
- Zagospodarowanie terenu przy Domu Dziennego Pobytu w Chrząstowicach
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.