eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Utrzymanie czystości w budynkach i na posesjach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz w podległych jednostkach terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Chorzów: Utrzymanie czystości w budynkach i na posesjach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz w podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 115968 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach i na posesjach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz w podległych jednostkach terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie: - przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w Chorzowie, - przy ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie, - przy ul. Teatralnej 4 w Katowicach, oraz utrzymanie czystości w pomieszczeniach w podległych jednostkach terenowych: - przy ul. Kaczej 6 w Mysłowicach, - przy ul. Niedurnego 44 w Rudzie Śląskiej. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: a) bieżące utrzymanie czystości w budynkach realizowane w różnych cyklach (sprzątanie codzienne, dwukrotne mycie w ciągu dnia, sprzątanie co drugi dzień, sprzątanie dwukrotne w ciągu tygodnia) tj.: - bieżące czyszczenie pomieszczeń biurowych wraz z wyposażeniem, - mycie i sprzątanie sanitariatów wraz z bieżącym uzupełnianiem środków czystości, - czyszczenie posadzek korytarzy i holi, - czyszczenie powierzchni składnic i zaplecza, - mycie powierzchni szklanych, - pokrycie posadzek powłokami antypoślizgowymi, b) bieżące utrzymanie czystości na posesjach (utrzymanie terenów zewnętrznych - powierzchni zielonych i utwardzonych).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 12 900,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset zł.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r.). Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. prowadzić działalność gospodarczą zarejestrowaną we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagania dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2. wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia tożsame z niniejszym zamówieniem (jedno zamówienie-jedna umowa) tj.: usługi związane z utrzymaniem czystości w budynkach użyteczności publicznej oraz na posesjach przyległych do tychże budynków, przy czym łączna powierzchnia biurowa budynków musi wynosić co najmniej 10 000 m2. Ww. zamówienia winny być realizowane przez okres min. 12 miesięcy. Zamawiający uzna usługę wykonywaną, jeżeli umowa obejmuje okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. Każde zamówienie musi być o wartości brutto - liczonej w okresie maksymalnie 12 miesięcy - nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć (budynki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.): urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp. - z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów itp. 3. dysponować min. 40 osobami, które stale będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z których każda posiada w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 6 miesięczne doświadczenie polegające na sprzątaniu w obiektach biurowych. 4. dysponować: - 2 profesjonalnymi, mechanicznymi szorowarkami do mycia schodów wewnętrznych i zewnętrznych (po jednym na obiekty - przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie), - 5 profesjonalnymi, mechanicznymi urządzeniami do mycia podłóg korytarzy i pokoi (po dwa urządzenia dla budynku przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie, oraz 1 urządzenia dla obiektu przy ul. Teatralnej 4 w Katowicach), - 2 profesjonalnymi, mechanicznymi urządzeniami do odśnieżania (po jednym urządzeniu dla obiektów Zamawiającego przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie). Wszystkie urządzenia muszą posiadać znak certyfikat bezpieczeństwa CE lub inny dokument potwierdzający spełnienie wszelkich aktualnie obowiązujących wymogów w zakresie bezpieczeństwa. Dotyczy pkt 2, 3 i 4. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sprzętem koniecznym do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów jw. wykaże się i udokumentuje spełnienie warunków określonych jw. ad. Warunek III 5. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 6. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. 7. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz jeśli dotyczy art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 2. dołączyć do formularza oferty wykaz wykonanych lub wykonywanych usług związanych z utrzymaniem czystości, w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia tożsame z niniejszym zamówieniem (jedno zamówienie-jedna umowa) tj.: usługi związane z utrzymaniem czystości w budynkach użyteczności publicznej oraz na posesjach przyległych do tychże budynków, przy czym łączna powierzchnia biurowa budynków musi wynosić co najmniej 10 000 m2. Ww. zamówienia winny być realizowane przez okres min. 12 miesięcy. Zamawiający uzna usługę wykonywaną, jeżeli umowa obejmuje okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. Każde zamówienie musi być o wartości brutto - liczonej w okresie maksymalnie 12 miesięcy - nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć (budynki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.): urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp. - z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów itp. Wykaz musi zawierać takie informacje jak: - dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia, - odbiorców, - przedmiot zamówienia, - wartość brutto zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Pożądane jest, aby dokumenty te zawierały również wartość całego zamówienia i datę realizacji co pozwoli bezsprzecznie przyporządkować dokument do konkretnego zamówienia podanego w wykazie. Dokumenty o charakterze ogólnym odnoszącym się do współpracy z danym zamawiającym nie będą uwzględniane. 3. dołączyć do formularza oferty oświadczenie, że Wykonawca, dysponuje min. 40 osobami, które stale będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z których każda posiada w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 6 miesięczne doświadczenie polegające na sprzątaniu w obiektach biurowych. Co najmniej na jeden dzień roboczy przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę zatrudnionych osób wraz z zaświadczeniami z KRK o ich niekaralności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed rozpoczęciem przez pracownika pracy w obiektach Zamawiającego. 4. dołączyć do formularza oferty wykaz niżej wymienionego sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia: - 2 profesjonalne, mechaniczne szorowarki do mycia schodów wewnętrznych i zewnętrznych (po jednym na obiekty - przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie), - 5 profesjonalnych, mechanicznych urządzeń do mycia podłóg korytarzy i pokoi (po dwa urządzenia dla budynku przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie, oraz 1 urządzenia dla obiektu przy ul. Teatralnej 4 w Katowicach), - 2 profesjonalne, mechaniczne urządzenia do odśnieżania (po jednym urządzeniu dla obiektów Zamawiającego przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowskiej 2 i 2a w Chorzowie). Wszystkie urządzenia muszą posiadać znak certyfikat bezpieczeństwa CE lub inny dokument potwierdzający spełnienie wszelkich aktualnie obowiązujących wymogów w zakresie bezpieczeństwa. ad. Warunek III 5. dołączyć do oferty kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 PLN. ad. Warunek IV 6a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6b. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. 7. dołączyć do oferty zależnie od formy organizacyjnej Wykonawcy: 7a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli dotyczy, 7b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.