To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Tarnowskie Góry: Doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 115969 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63435 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A - Doposażenie pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, zmontowanego oraz sprawnego sprzętu dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dwóch stanowisk egzaminacyjnych umożliwiających przeprowadzenie egzaminu zawodowego dla zawodu technik mechatronik kwalifikacja E.3 Montaż urządzeń i systemów mechatronicznych oraz kwalifikacja E.18 Eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych zgodnych z Informatorem CKE. Stanowiska egzaminacyjne powinny się składać z następujących elementów: 1) Płyta montażowa egzaminacyjna z profili aluminiowych o wymiarach między 700-800 mm x500-600 mm x 35 mm, z rowkami montażowymi typu T - 2 sztuki; 2) Płyta montażowa egzaminacyjna pionowa o wymiarach płyty od 500 do 600 mm x od 300 do 400 mm. Wyposażona w uchwyt, szyny DIN (2 szt.) oraz koryto grzebieniowe do montażu elementów sterowania i sygnalizacji - 2 sztuki; 3) Siłownik jednostronnego działania o skoku w granicach 15 - 20 cm, przystosowany do podłączenia szybkozłącza oraz czujników położenia wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki; 4) Siłownik dwustronnego działania o skoku w granicach 15 - 20 cm, przystosowany do podłączenia szybkozłącza oraz czujników położenia. wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki; 5) Zespół przygotowania powierza wyposażony w reduktor, manometr, filtr raz smarownicę, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 6) Kompresor - ciśnienie 6-8 barów zbiornik w granicach 40-50 litrów - 1 sztuka; 7) Elektrozawór 5/2 z samoczynnym powrotem - jednocewkowy, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 8) Elektrozawór 5/2 bez samoczynnego powrotu - dwucewkowy, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC - 4 sztuki; 9) Elektrozawór 3/2 z samoczynnym powrotem - jednocewkowy NC, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 10) Zawór pneumatyczny 5/2 - monostabilny, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 11) Zawór pneumatyczny 5/2 - bistabilny, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 12) Zawór 3/2 - zawór sterowany ręcznie 3/2 ze sprężyną zwrotną, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 13) Zawór podwójnego sygnału AND, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 14) Zawór dwudrogowy OR, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki; 15) Wyłącznik krańcowy z rolką, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki; 16) Sterownik programowalny PLC o co najmniej 8 wejściach cyfrowych, 6 wyjściach cyfrowych przekaźnikowych z wyjściem Ethernetowym, zasilany napięciem DC 12 do 24 V, wraz z oprogramowaniem oraz z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki; 17) Zasilacz z zakresem napięciowym umożliwiającym zasilenie sterownika PLC, elektrozaworów oraz czujników wchodzących w skład stanowiska (zasilacz 24V/2A) - 2 sztuki; 18) Czujnik położenia tłoka o zasilaniu w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem czujnika - 6 sztuk; 19) Czujnik indukcyjny cyfrowy, zasilanie w granicach 12- 24 V DC, NO, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki; 20) Czujnik optyczny cyfrowy odbiciowy PNP, zasilanie w granicach 12- 24 V DC, NO, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki; 21) Kontrolki umożliwiające sygnalizację stanów o kolorach zielony, czerwony, żółty - zasilane napięciem w granicach 12- 24 V DC wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 komplety; 22) Przyciski NO bez samoczynnego powrotu z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki; 23) Przyciski NC z samoczynnym powrotem z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki; 24) Przyciski NO z samoczynnym powrotem z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki; 25) Dławik przepływu (dławiąco zwrotny) sterowany ręcznie - 2 sztuki; 26) Złączka rozdzielająca do szybkozłączy pneumatycznych - 8 sztuk; 27) Przewody elektryczne - komplet do zestawu egzaminacyjnego - przewody mają umożliwić podłączenie wszystkich elementów tworzących stanowisko tj. elektrozaworów, czujników, łączników, sterownika PLC itd. - 1 komplet; 28) Armatura pneumatyczna - przewody pneumatyczne, tłumiki i złączki pneumatyczne - elementy mają umożliwić kompatybilne połączenie elementów pneumatyki i elektropneumatyki za pomocą tzw. szybkozłączek. Przewody o długości pozwalającej na swobodne rozmieszczenie elementów na tablicach (płytach) montażowych - 1 komplet; 29) Dedykowane mocowania elementów pneumatyki, elektropneumatyki, sensoryki do płyty montażowej - 1 komplet; 30) Sygnalizatory - zabezpieczenie stanowiska- bezpiecznik oraz sygnalizator zasilania wraz z listwą przyłączeniową i wyłącznikiem bezpieczeństwa - 1 sztuka; 31) Rzutnik multimedialny - projektor dla celów prezentacji efektów pracy z komputera PC będącego częścią stanowiska. Projektor powinien mieć minimalną rozdzielczość 1024 x 768, kontrast 13000:1 oraz jasność min. 2700 ANSIlm - 1 sztuka; 32) Multimetr - miernik uniwersalny multimetr z możliwością pomiarów AC/DC , z testem ciągłości wraz z bateriami - 5 sztuk; 33) Stolik laboratoryjny - osobowy: rozmiar blatu minimum 2500 x 700 mm, blat o grubości min 30 mm wykończony PCV o grubości minimum 2 mm, stelaż o profilu minimum 40 x 40 mm, wzrost osoby siedzącej przy stoliku w zakresie 170 cm - 200cm. Stolik wyposażony w gniazdka sieciowe jednofazowe 4 oraz wyłącznik awaryjny - 2 sztuki; 34) Krzesło - stabilne, wytrzymałe, metalowy stelaż, stopki chroniące podłogi przed zarysowaniem, dostosowane do osób o wzroście od 170 cm do 200 cm - 10 sztuk; 35) Biurko komputerowe o wymiarach min. 850 mm X 600 mm z wysuwaną półką na klawiaturę - 2 sztuki; 36) Szafka o wymiarach min 76 x 40 x 80 cm z płyty laminowanej, z obrzeżem 0,5 mm kolor płyty meblowej buk lub klon, zamykana na klucz. - 2 sztuki; 37) Rozdzielnica, rozdzielnia elektryczna z minimalną ilością 16 modułów natynkowa z tworzywa sztucznego - 1 sztuka; 38) Wyłącznik różnicowoprądowy trójfazowy 25 A, prąd różnicowy 30mA. 1sztuka; 39) Rozłącznik izolacyjny 16A 1 fazowy - 9 sztuk; 40) Gniazda wtyczkowe stałe, naścienne, rozbieralne, ze stykiem ochronnym, z zaciskami gwintowymi, pojedyncze - 6 szt.; 41) Korytko kablowe min. 40x40 białe 20 mb; 42) Przewód YDYp 3x1,5mm2 - 450/750V 50 mb; 43) Kołek rozporowy z łbem sześciokątnym KKX 10/6x60 - paczka 100szt. 44) Komputer stacjonarny wraz z monitorem LCD - 2 zestawy (szczegółowy opis zestawów komputerowych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wszystkie elementy stanowiska powinny być ze sobą kompatybilne jeśli chodzi o rodzaj zasilania oraz sposób podłączenia elementów pneumatycznych i elektropneumatycznych (szybkozłącza) - stanowią jedno stanowisko laboratoryjne. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 5. Sprzęt powinien być tak skonfigurowany, aby zapewniał współdziałanie z innymi zamawianymi jednostkami. W/w sprzęt winien posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz I jakości. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu i rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionego i dostarczonego sprzętu. 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, jego transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 18. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 19. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B - Doposażenie pracowni informatyki w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, sprawnego monitora - TV do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna sprzętu - monitora TV, stanowiącego przedmiot zamówienia: 1) Ekran min. 60 cali / 152 cm, 16:9; 2) Rozdzielczość Full HD, min. 1920 x 1080; 3) Tuner DVB-T (MPEG-4) - cyfrowy naziemny, DVB-C - cyfrowy kablowy, DVB-S - cyfrowy satelitarny, analogowy; 4) Wi-Fi, DLNA, HbbTV, Przeglądarka internetowa, Menu w języku polskim, USB - zdjęcia, muzyka, film; 5) Wejścia / wyjścia: HDMI, USB, EURO, Złącze Ethernet (LAN), Wejście komponentowe, Wejście PC VGA, Wyjście słuchawkowe; 6) Zestaw montażowy naścienny; 7) Kabel VGA SVGA XVGA do telewizora, monitora, PC, laptopa 5 metrów; 8) Gwarancja min. 24 miesiące. 3. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 4. Sprzęt winien posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz I jakości. 5. Wykonawca zobowiązuje się do rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego zakupionego i dostarczonego sprzętu. 6. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, jego transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z instruktażem. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 14. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: - nazwa wykonawcy, - numer umowy. 17. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim. 18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ C Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia programu edukacyjnego do symulacji układów pneumatyki i elektropneumatyki dla uczniów kształcących się na kierunku technik mechatronik. Program musi pracować pod systemem operacyjnym Windows, licencja stanowiskowa z możliwością instalacji na 4 komputerach. 3. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113. 4. Wyżej wymienione materiały i pomoce dydaktyczne winny posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113. 7. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 11. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 12. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 13. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 14. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 15. Zaoferowana cena ma obejmować koszt zakupu materiałów i pomocy dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113. 16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7c do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.21.30 - Pneumatyczne siłowniki zaworowe 42.13.21.00 - Siłowniki zaworowe 42.13.20.00 - Części kurków i zaworów 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 42.12.30.00 - Sprężarki 31.21.13.10 - Wyłączniki 31.17.00.00 - Transformatory 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.40.00 - Podłączenia i elementy stykowe 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Doposażenie pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe MICRO Marek Kowalski, ul. Lipowa 1, 48-385 Otmuchów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44552,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47970,00
Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym przy ulicy Bytomskiej 3a, 3b w Tarnowskich Górach.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.