To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Brzesko: Realizacja kursów zawodowych gastronomicznych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 115976 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43279 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kursów zawodowych gastronomicznych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży gastronomicznej. Kursy przeprowadzone będą dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a które uczestniczą w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Przedmiot zamówienia podzielony został na części (Zadania) tj. Zadanie 1: Kurs barman dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs kelner dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku Zadanie 3: Kurs kuchnie świata dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 4: Kurs barman dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 5: Kurs barista dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 6: Kurs zdobnictwo cukiernicze dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 7: Kurs barman dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Szczegółowy opis każdej z części zamówienia (Zadania) zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu -Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 2) Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Kursy dla wszystkich Zadań za wyjątkiem Zadania 1, Zadania 4 oraz Zadania 7 (czyli za wyjątkiem kursu barmana) realizowane są na terenie szkół zgodnie z nazwą zawartą w nazwie zadań. Kursy w ramach Zadania 1, Zadania 4 oraz Zadania 7 będą odbywać się poza terenem szkół w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę i na jego koszt. 4) Na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku kursów wyjazdowych harmonogram taki musi zawierać ponadto inne istotne informacje w szczególności dotyczące realizacji kursu, w szczególności informacje o godzinach wyjazdu i powrotu, godzinach i miejscach przeznaczonych na posiłki, miejscach noclegowych. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony (podpisany) z liderem szkolnym projektu i Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 5) Na potrzeby niniejszego postępowania za termin, ,,godzina,, należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minut. 6) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 7) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 1 do SIWZ, dla kursów, dla których określono, iż odbywać się będą na terenie szkół, zgodnie z nazwą szkoły zawartą w nazwie danej części (Zadania) 8) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 9) W przypadku realizacji kursów barmana tj. Zadania 1, Zadania 4 oraz Zadania 7 w miejscu odległym: a) Ponad 1 km i nie dalej niż 50 km od siedziby szkoły dla której realizowany jest kurs, Wykonawca zapewni opiekuna i transport do miejsca realizacji kursu oraz transport powrotny. b) W odległości przekraczającej 50 km od siedziby szkoły dla której realizowany jest kurs, Wykonawca jest zobligowany do realizacji kursu ze wszystkimi uregulowaniami wynikającymi ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznika nr 1 tj. w szczególności opiekuna, noclegów na okres realizacji kursu, transportu do miejsca realizacji oraz transportu powrotnego, 10) Opiekun o którym mowa w pkt 9 jest odpowiedzialny za kontrolę, nadzór, opiekę nad uczestnikami kursu. Wymaga się aby opiekunem takim była osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne. Opiekun musi przejąć kontrolę, nadzór i opiekę nad uczestnikami od momentu rozpoczęcia wyjazdu (z parkingu szkoły dla której realizowany jest kurs), aż do momentu powrotu (na parking tej właśnie szkoły). O przypadkach szczególnie istotnych i nadzwyczajnych jak wypadki, choroby, zatrucia, zaginięcia itp. opiekun powiadomi telefonicznie, mailem lub faksem Biuro Projektu. 11) Wszystkie przekazywane przez Wykonawcę uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, dydaktyczne lub jakichkolwiek produkty muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 12) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu. 13) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 14) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika kursu - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan kursu (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu kursu (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (w tymi listy odbioru noclegów - w przypadku realizacji Zadania 1, Zadania 4 lub Zadania 7 w odległości przekraczającej 50 km od siedziby szkoły), a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego jednoznaczny z nie przekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 15) Każdy z uczestników zajęć posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w kursie, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla Zadania 1: Kurs barman dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. będzie to sentencja: ,,Kurs barman współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. Ponadto: Obok wyżej wymienionych zaświadczeń w przypadku realizacji: Zadania 1, Zadania 4 oraz Zadania 7 Wykonawca wyda uczestnikom, także zaświadczenie (zawierające treści jak wyżej wymienione) na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622). 16) W przypadku śmierci lub rezygnacji uczestnika Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa punkcie 15 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 17) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego. 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min. 96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. 19) Wykonawca zapewni na swój koszt uczestnikom materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu, zwłaszcza produkty dla części praktycznej. 20) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin. b) obiadu w skład którego wejdzie cieple danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin. c) Określonej w załączniku nr 1 do SIWZ w przypadku realizacji Zadania 1, Zadania 4 oraz Zadania 7 tj. kursu wyjazdowego - w przypadku realizacji, o której mowa w pkt 9 lit. b. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 21) Zajęcia mogą być planowane tylko jako wielokrotność pełnych godzin (tj. odpowiednio 60 min, 120 min, 180 min. itd.). 22) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 23) Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń, o których mowa w Rozdz. III ust. 2 pkt 15 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 13, 14 i 16 SIWZ. 24) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 25) Dla kursów, dla których w załączniku nr 1 do SIWZ określono podział na grupy Wykonawca musi przeprowadzić kurs dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć. 26) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów, także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1: Kurs barman dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Rozwoju Zawodowego Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 17, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23928,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9800,00
Oferta z najniższą ceną: 8600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37260,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: Kurs kelner dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Rozwoju Zawodowego Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 17, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4: Kurs barman dla uczniów ZSP w Czchowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa CARGO Sp. z o. o. , Sp. k., ul. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13320,00
Oferta z najniższą ceną: 6260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28860,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7: Kurs barman dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa CARGO Sp. z o. o., Sp. k., ul. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13320,00
Oferta z najniższą ceną: 6600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28860,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.