Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Ostrowiec Świętokrzyski: Ochrona obiektów - w Muzeum Historyczno-Archeologicznym w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz w oddziale Muzeum w Krzemionkach, Gmina Bodzechów, miejscowość Sudół
Numer ogłoszenia: 115977 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczno-Archeologiczne , ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653651, faks 041 2653651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów - w Muzeum Historyczno-Archeologicznym w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz w oddziale Muzeum w Krzemionkach, Gmina Bodzechów, miejscowość Sudół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Ochrona obiektu w Muzeum Historyczno-Archeologicznym w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz w oddziale Muzeum w Krzemionkach, Gmina Bodzechów, miejscowość Sudół. 2.służba ochrony realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony w systemie zmianowym w Muzeum Historyczno-Archeologicznym w Ostrowcu Świętokrzyskim: - od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 do 6:00 lub od 22:00 do 7:30 - w dni wolne od pracy oraz w soboty - całodobowo - w niedzielę w godzinach od 17:00 do 6:00 lub od 17:00 do 7:30 - w okresie grzewczym palenie w piecu centralnego ogrzewania o mocy do 4,5 kW Przewidywana łączna ilość godzin ochrony w miesiącu - 475 3. służba ochrony realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony w systemie zmianowym w oddziale Muzeum w Krzemionkach, Gmina Bodzechów, miejscowość Sudół: kwiecień - październik - od poniedziałku do czwartku w godzinach 22:00 do 7:00 w piątek od 22:00 do 8:00 - w soboty w godzinach od 19:00 do 8:00 - w niedzielę w godzinach od 19:00 do 7:00 - w okresie grzewczym palenie w piecu centralnego ogrzewania o mocy do 4,5 kW Przewidywana łączna ilość godzin ochrony w miesiącu - 332 listopad - marzec - od poniedziałku do czwartku w godzinach od 22:00 do 7:00 w piątek od 22:00 do 8:00 - w soboty w godzinach od 16:00 do 8:00 - w niedzielę w godzinach od 16:00 do 7:00 - w okresie grzewczym palenie w piecu centralnego ogrzewania o mocy do 4,5 kW Przewidywana łączna ilość godzin ochrony w miesiącu - 362 Obiekt jest podłączony do systemu alarmowego do Centrum Monitorowania przy wykorzystaniu toru telefonicznego. Pracownik ochrony będzie posiadał kontakt ze specjalistyczna grupą ochronna - patrolem interwencyjnym, którego baza będzie zlokalizowana w Ostrowcu Świętokrzyskim. W miesiącach grzewczych pracownicy ochrony będą palili w piecach CO, które znajdują się w Muzeum Historyczno - Archeologicznym w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz w Krzemionkach. Stawka godzinowa jest ta sama niezależnie, czy jest sezon grzewczy, czy nie. W każdym miejscu jest przydzielony jeden pracownik ochrony na dyżurze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług związanych z ochroną mienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne), każdy podmiot musi złożyć: a)oddzielnie dokumenty wskazane w pkt X ppkt 2b) i 3a) siwz. b)łącznie dokumenty wskazane w pkt X ppkt 1, 2a) i 4 siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 2. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 3.Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością świadczenia usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczno-Archeologiczne, ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:15, miejsce: Muzeum Historyczno-Archeologiczne, ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.