Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Warszawa 60: Usługa wywozu odpadów komunalnych (oznaczenie sprawy: ZP-21/Log/2008)
Numer ogłoszenia: 115998 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych (oznaczenie sprawy: ZP-21/Log/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych własnym transportem specjalistycznym z wskazanych nieruchomości na terenie Warszawy. Zakres prac obejmuje: a)odbiór, załadunek, wywóz odpadów i ich odzysk lub unieszkodliwienie z terenu kompleksu budynków przy ul. Chałubińskiego 3B w Warszawie - z 5 szt. kontenerów Bóbr typ 1,1 ( o poj. 1,1 m3) - dwa razy w tygodniu. b)odbiór, załadunek, wywóz odpadów i ich odzysk lub unieszkodliwienie z terenu kompleksu budynków przy ul. Wawelskiej 9 w Warszawie - z 1 szt. kontenera KP-7 ( o poj. 7 m3) - dwa razy w miesiącu. c)stałą konserwację i utrzymywanie w sprawności technicznej dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów, systematyczną ich dezynfekcję oraz utrzymywanie czystości wokół nich po usunięciu odpadów. d)Zamawiający zastrzega sobie, że w trakcie obowiązywania umowy ilości szt. kontenerów i częstotliwość ich wywozu mogą ulec zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty oferty. W zależności od potrzeb Zamawiającego, ma on prawo do zmiany ilości i terminów świadczonych usług, o czym zawiadomi Wykonawcę telefonicznie i potwierdzi faxem z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.50 - Usługi transportowe przy użyciu meblowozów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej ustawą, tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym, że Wykonawca wykaże, że posiada: - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 póź. zm.); - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (prowadzącym składowisko odpadów). b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym, że: - w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonuje jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi o charakterze/rodzaju odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (wywóz odpadów komunalnych), przy czym wartości tych usług (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż wartoś złożonej oferty, i na te usługi (umowy) złożą dokument potwierdzający, że zostały one wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego wymagane jest potwierdzenie częściowej realizacji tego świadczenia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. Komisja przetargowa będzie oceniała spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą: a)pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 póź. zm.); d)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (prowadzącym składowisko odpadów). e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze i wartości odpowiadającej wartości złożonej oferty - złożony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; f)dokumenty potwierdzające, że usługi (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); g)aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł. 2). Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. b), c), d), f), g) mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentu przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. 3). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) Zamawiający wymaga: a)aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)podpisania oferty przez pełnomocnika; c)wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika d)złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z tym, że; -w przypadku składania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a): *w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; *w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania); -każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty określone w pkt. 1) lit. b), z dokumentów określonych w pkt. 1) lit. c), d), e), f), g) musi wynikać spełnienie wymogów Zamawiającego łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ_do spr. ZP_21_Log_2008, rozszerzenie .zip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. W. Oczki 1 w Warszawie, tel wew. 841-587.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SkW przy ul. W.Oczki 1, 00-909 Warszawa 60.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga odnośnie terminu wykonania zamówienia: 1) Termin wykonania zamówienia: 24 miesięce od dnia podpisania umowy. 2) Realizacja zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie, przez 24 miesiące lub do wyczerpania środków finansowych określonych w ofercie wybranego w toku procedury przetargowej Wykonawcy (łączna wartość brutto oferty) - w przypadku gdy środki te zostaną wykorzystane w terminie krótszym niż określony w pkt. 1).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Usługa transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.