Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatury laboratoryjnej oraz mebli biurowych do Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa i Wydziału Biologii w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 r. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 11), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 4), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 10), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2), (Etap 2, Zadanie 4, Kontrakt 1.4).
Numer ogłoszenia: 11600 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Publiczna - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatury laboratoryjnej oraz mebli biurowych do Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa i Wydziału Biologii w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 r. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 11), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 4), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 10), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2), (Etap 2, Zadanie 4, Kontrakt 1.4)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatury laboratoryjnej oraz mebli biurowych do Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa i Wydziału Biologii w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 r. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 11), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 4), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 10), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2), (Etap 2, Zadanie 4, Kontrakt 1.4). CZĘŚĆ NR 1. Urządzenie do pomiaru gęstości nasypowej proszków : Szt.1 CZĘŚĆ NR 2. 1. Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu : Szt. 1 2. Foto-adapter : Szt.1 CZĘŚĆ NR 3. 1. Oprogramowanie komputerowe : licencja 16 CZĘŚĆ NR 4. 1. Drukarka termo transformatorowa z oprogramowaniem, kartą graficzną, kablem i wewnętrznym uchwytem rolki, etykietami /taśmami/ : Szt.1 CZĘŚĆ NR 5. 1. Penetrometr stożkowy z komputerem do odczytu wyników : Szt.1 CZĘŚĆ NR 6. 1. Spektrometr : Szt. 1 CZĘŚĆ NR 7. 1. Chłodziarko-zamrażarka 2 drzwiowa: Szt. 2 2. Piec konwekcyjno-parowy : Szt.1 3. Kuchenka gazowa bez piekarnika : Szt. 4 4. Kuchenka elektryczna bez piekarnika : Szt. 4 5. Kuchenka mikrofalowa : Szt. 2 6. Ekspres do kawy : Szt. 2 7. Maszynka do mielenia : Szt. 1 8. Blender : Szt. 4 9. Robot kuchenny : Szt. 2 10. Pralka : Szt. 1 11. Okap : Szt. 3 12. Lampa : Szt. 2 13. Czajnik elektryczny: Szt. 2 14. Otwieracz do wina : Szt.1 15. Otwieracz do puszek : Szt. 1 16. Filiżanki : Szt. 42 17. Noże o długości ostrza :75, 90, 120, 160, 180, 200, 260 mm +/- 10% : Kpl.1 18. Garnki o pojemności około2l, 3,7l, niski garnek 3,6l, 6,3l, patelnia 2,7l oraz 4 pokrywki ze stali nierdzewnej : Kpl.1 19. Deska do cięcia o wymiarach 350x250x20 mm +/- 10% : Szt. 2 20. Deska do cięcia o wymiarach 300x200x10 mm +/- 10% : Szt. 2 21. Podkładka do krojenia : Szt. 4 22. Zapalarka do gazu : Szt. 4 CZĘŚĆ NR 8. 1. Projektor multimedialny : Szt. 5 2. Niszczarka dokumentów : Szt. 3 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe : Szt. 3 4. Laptop : Szt. 2 5. Tablica sucho ścieralna magnetyczna : Szt. 2 CZĘŚĆ NR 9. 1. Szafa na kwasy i zasady : Szt. 1 2. Szafa na substancje łatwopalne i lotne : Szt. 1 3. Szafa metalowa z szufladami : Szt.15 CZĘŚĆ NR 10. ZADANIE NR 1. 1. Regał : Szt.1 2. Stół na nogach drewnianych : Szt.1 CZĘŚĆ NR 10. ZADANIE NR 2. 1. Krzesło biurowe obrotowe : Szt. 2 2. Krzesło o metalowej ramie : Szt.10 CZĘŚĆ NR 11. Rotor wychylnokątny : Szt.1 CZĘŚĆ NR 12. 1. Regały ze stali kwasoodpornej : Szt. 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 39.71.00.00-0, 38.65.00.00-0, 30.23.60.00-0, 38.50.00.00-0, 39.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- W zakresie części 1-6, części 7 poz. 1-13, części 8-11: dokumenty dopuszczające do obrotu - Deklaracja Zgodności lub Certyfikat CE. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej części oraz asortymentu dotyczą. - W zakresie części od 1 do 12: folder lub katalog zawierający opis oraz specyfikację oferowanego asortymentu. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej części oraz asortymentu dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu BIO,
ul. Prawocheńskiego 4
10-720 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Projektu BIO ul. Prawocheńskiego 4 10-720 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatury i sprzętu laboratoryjnego oraz mebli biurowych do Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa i Wydziału Biologii w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 r. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości. i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Umowa Nr POPW.01.01.00-28-008/08-00 z dnia 30.4.2009 r. (Etap3, Zadanie 1, Kontrakt 11), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 4), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 10), (Etap 3, Zadanie 1,Kontrakt 2), (Etap 2, Zadanie 4, Kontrakt 1.4)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie do pomiaru gęstości nasypowej proszków :.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru gęstości nasypowej proszków : Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu 2. Foto-adapter.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu : Szt. 1 2. Foto-adapter : Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Oprogramowanie komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie komputerowe : licencja 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Drukarka termo transformatorowa z oprogramowaniem, kartą graficzną, kablem i wewnętrznym uchwytem rolki, etykietami /taśmami/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka termo transformatorowa z oprogramowaniem, kartą graficzną, kablem i wewnętrznym uchwytem rolki, etykietami /taśmami/ : Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Penetrometr stożkowy z komputerem do odczytu wyników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Penetrometr stożkowy z komputerem do odczytu wyników : Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1. Spektrometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spektrometr : Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chłodziarko-zamrażarka 2 drzwiowa: Szt. 2 2. Piec konwekcyjno-parowy : Szt.1 3. Kuchenka gazowa bez piekarnika : Szt. 4 4. Kuchenka elektryczna bez piekarnika : Szt. 4 5. Kuchenka mikrofalowa : Szt. 2 6. Ekspres do kawy : Szt. 2 7. Maszynka do mielenia : Szt. 1 8. Blender : Szt. 4 9. Robot kuchenny : Szt. 2 10. Pralka : Szt. 1 11. Okap : Szt. 3 12. Lampa : Szt. 2 13. Czajnik elektryczny: Szt. 2 14. Otwieracz do wina : Szt.1 15. Otwieracz do puszek : Szt. 1 16. Filiżanki : Szt. 42 17. Noże o długości ostrza :75, 90, 120, 160, 180, 200, 260 mm +/- 10% : Kpl.1 18. Garnki o pojemności około2l, 3,7l, niski garnek 3,6l, 6,3l, patelnia 2,7l oraz 4 pokrywki ze stali nierdzewnej : Kpl.1 19. Deska do cięcia o wymiarach 350x250x20 mm +/- 10% : Szt. 2 20. Deska do cięcia o wymiarach 300x200x10 mm +/- 10%: Szt. 2 21. Podkładka do krojenia : Szt. 4 22. Zapalarka do gazu : Szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1. Projektor multimedialny 2. Niszczarka dokumentów 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 4. Laptop 5. Tablica sucho ścieralna magnetyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projektor multimedialny : Szt. 5 2. Niszczarka dokumentów : Szt. 3 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe : Szt. 3 4. Laptop : Szt. 2 5. Tablica sucho ścieralna magnetyczna : Szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Meble magazynowe : 1. Szafa na kwasy i zasady 2. Szafa na substancje łatwopalne i lotne 3. Szafa metalowa z szufladami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa na kwasy i zasady : Szt. 1 2. Szafa na substancje łatwopalne i lotne : Szt. 1 3. Szafa metalowa z szufladami : Szt.15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Meble biurowe : ZADANIE NR 1. 1. Regał 2. Stół na nogach drewnianych CZĘŚĆ NR 10. ZADANIE NR 2. 1. Krzesło biurowe obrotowe 2. Krzesło o metalowej ramie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1. 1. Regał : Szt.1 2. Stół na nogach drewnianych : Szt.1 CZĘŚĆ NR 10. ZADANIE NR 2. 1. Krzesło biurowe obrotowe : Szt. 2 2. Krzesło o metalowej ramie : Szt.10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rotor wychylnokątny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor wychylnokątny : Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 1. Regały ze stali kwasoodpornej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regały ze stali kwasoodpornej : Szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostarczenie sprzętu pomiarowego: rejestratorów ciśnieniowych poziomu wody wraz z dodatkowym osprzętem, deszczomierzy korytkowych z automatycznymi rejestratorami, fluorymetru
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa sprzętu AGD
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.