Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Tychy: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci oświetleniowej oraz roboty budowlane związane z wykonaniem zaprojektowanego oświetlenia w rejonie nieruchomości położonych przy ul. Tetmajera
Numer ogłoszenia: 116011 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci oświetleniowej oraz roboty budowlane związane z wykonaniem zaprojektowanego oświetlenia w rejonie nieruchomości położonych przy ul. Tetmajera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano wykonawczego sieci oświetleniowej oraz roboty budowlane związane w wykonaniem zaprojektowanego oświetlenia zadania ul. Tetmajera w Tychach. 1. Programem funkcjonalno - użytkowym objętym przez Zamawiającego będzie zabudowanie: min. 20 punktów oświetleniowych przy ul. Tetmajera, wraz z czynnościami poprzedzającymi projektowanie (aktualizacja podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów) oraz czynnościami towarzyszącymi projektowaniu w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego przed realizacją robót ( w tym m.in. uzyskanie zgody właścicieli gruntów na wejście w teren na czas prowadzenie robót; uzgodnienia ZUD, UM Tychy lub Vattenfall); 2. Oprócz czynności związanych ze sporządzeniem projektów budowlano - wykonawczych oraz z wykonaniem zamówionych robót budowlanych Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek: a) świadczenia usług geodezyjnych ( siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecia) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numeryczne) na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie). b) zagwarantowania nadzorów specjalistycznych ( użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacja robót budowlanych. 3. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac ( w tym odtworzenie nawierzchni dróg, chodników) należy do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 2000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane jest wykonanie z należytą starannością dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie co najmniej 10-cioma osobami w tym po jednej osobie z uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności elektrycznej, b) do projektowania w specjalności elektrycznej i SEP do 1kV), 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł.): Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 10-cioma osobami w tym po jednej osobie z uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności elektrycznej (należy potwierdzić dokumentami), b) do projektowania w specjalności elektrycznej i SEP do 1kV (należy potwierdzić dokumentami). Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych w specjalności elektrycznej osoby kierującej robotami będącymi przedmiotem zamówienia, uprawnień projektowych sieci w specjalności elektrycznej osób prowadzących i sprawdzających projekty będące przedmiotem zamówienia oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy pok. 808.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy pok. 808.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium, d) załącznik nr 1 a- wypełnione zestawienie zbiorcze wartość robót, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 10/07/2007
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 21/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Świerkowej 88/15 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 21/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
- "Rozbudowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach"
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych oraz w pomieszczeniach biurowych na Ip. i IIp. w budynku B przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.