Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Łódź: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego oraz ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego w związku ze zdarzeniami medycznymi.
Numer ogłoszenia: 116018 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi , ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335877, faks 042 6335877.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego oraz ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego w związku ze zdarzeniami medycznymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego oraz ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego w związku ze zdarzeniami medycznymi, zgodnie z zapisami SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp oraz zgodnie z zapisami SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada uprawnienia - spełnia / nie posiada - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 8 - spełnia / brak ww. oświadczenia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 8 - spełnia / brak ww. oświadczenia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 8 - spełnia / brak ww. oświadczenia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 8 - spełnia / brak ww. oświadczenia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wszystkie kolejne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 uPzp - zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/rydygier-lodz/ www.gbuglobal.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Szpital Miejski im. dr L. Rydygiera w Łodzi, ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź - dział zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 13:00, miejsce: II Szpital Miejski im. dr L. Rydygiera w Łodzi, ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź - sekretariat zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego Zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązkowe ubezpieczenie OC podmiotu leczniczego, dobrowolne ubezpieczenie OC zamawiającego, OC pracodawcy, ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia na rzecz pacjentów w związku ze zdarzeniami medycznymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia na rzecz pacjentów w związku ze zdarzeniami medycznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Mobilna stacja robocza (laptop) o bardzo wydajnej grafice i procesorze - sztuk 2
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji, remontach klatek schodowych i robotach blacharsko-dekarskich w budynkach mieszkalnych w podziale na 3 części
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- "REMONT DACHU I PIWNIC W OŚRODKU PROPAGANDY SZTUKI"
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SOMONINO"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY DZIEMIANY
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- usługa ubezpieczenia Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa- Ursynów
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY RUSIEC
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.