eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem okablowania dla potrzeb IERiGŻ - PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem okablowania dla potrzeb IERiGŻ - PIB
Numer ogłoszenia: 116056 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem okablowania dla potrzeb IERiGŻ - PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarki, laptopów, tabletu, iPadów, dostawa oprogramowania i jego wdrożenie, wymienionych w pkt 3.1.1. - 3.1.3. oraz dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem okablowania, wymienionego w pkt 3.1.4. Minimalną konfigurację, parametry sprzętu i ilości oraz wymagania funkcjonalne oprogramowania określono w SIWZ. 3.1.1. Zadanie I - 4 składniki: Składnik 1 - dostawa 68 szt. - monitory. Składnik 2 - dostawa 57 szt. - komputery stacjonarne. Składnik 3 - dostawa 10 szt. - komputery stacjonarne. Składnik 4 - dostawa 1 szt. - drukarka. 3.1.2. Zadanie II - 4 składniki: Składnik 1 - dostawa - 111 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office 2010 Profesional Plus PL EDU. Składnik 2 - dostawa - 1 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office For mac Home and Busines 2011. Składnik 3 - dostawa i wdrożenie oprogramowania systemu monitorowania urządzeń sieciowych. Składnik 4 - dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego pracę działu wsparcia IT, oraz asysty technicznej i usług wspierających uruchomienie systemu. 3.1.3. Zadanie III - 4 składniki: Składnik 1 - dostawa 2 szt. - laptopy. Składnik 2 - dostawa 1 szt. - tablet. Składnik 3 - dostawa 4 szt. - iPady. Składnik 4 - dostawa 1 szt. - laptop. 3.1.4. Zadanie IV - 1 składnik: Składnik 1 - dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej oraz wykonanie okablowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.35.00-0, 48.21.00.00-3, 48.90.00.00-7, 45.31.43.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - odnośnie Zadania I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - odnośnie Zadania II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - odnośnie Zadania III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - odnośnie Zadania IV - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykażą, że: wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy: - odnośnie Zadania I - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 brutto każda, - odnośnie Zadania II - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 75 000,00 brutto każda. - odnośnie Zadania III - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 45 000,00 brutto każda. - odnośnie Zadania IV- polegające na dostarczeniu i montażu w ramach jednej umowy urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej o wartości co najmniej 80 000,00 brutto każda. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych warunków w pkt 6 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły -spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis oferowanych urządzeń - załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany adresu , nazwy, statusu firmy (Wykonawcy), b) w przypadku zmiany przez Wykonawcę typu zaoferowanego urządzenia na urządzenie o parametrach co najmniej równorzędnych niż zaoferowane, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i tylko w sytuacji, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowane urządzenie nie jest dostępne na rynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20 Pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20 Pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - 4 składniki Składnik 1 - dostawa 68 szt. - monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składnik 1 - dostawa 68 szt. - monitory. Składnik 2 - dostawa 57 szt. - komputery stacjonarne. Składnik 3 - dostawa 10 szt. - komputery stacjonarne. Składnik 4 - dostawa 1 szt. - drukarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - 4 składniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składnik 1 - dostawa - 111 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office 2010 Profesional Plus PL EDU. Składnik 2 - dostawa - 1 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office For mac Home and Busines 2011. Składnik 3 - dostawa i wdrożenie oprogramowania systemu monitorowania urządzeń sieciowych. Składnik 4 - dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego pracę działu wsparcia IT, oraz asysty technicznej i usług wspierających uruchomienie systemu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - 4 składniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składnik 1 - dostawa 2 szt. - laptopy. Składnik 2 - dostawa 1 szt. - tablet. Składnik 3 - dostawa 4 szt. - iPady. Składnik 4 - dostawa 1 szt. - laptop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.35.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - 1 składnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składnik 1 - dostawa i montaż urządzeń do prawidłowego funkcjonowania sieci bezprzewodowej oraz wykonanie okablowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3, 45.31.43.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.