Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-04-22
Brañszczyk: Systematyczne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych
Numer og³oszenia: 116076 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej , ul. Jana Paw³a II 65, 07-221 Brañszczyk, woj. mazowieckie, tel. 0-29 6794220, faks 0-29 7421414.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.branszczyk.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Systematyczne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : systematyczna dostawa pieluchomajtek dla doros³ych do siedziby Zamawiaj±cego w okresie: 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV) - 33140000-3 (materia³y medyczne) a) Wielko¶æ i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo- cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ. Wype³niaj±c formularz cenowy wykonawca winien podaæ cenê jednostkow± netto, warto¶æ netto, kwotê VAT, warto¶æ brutto, nazwê handlow± lub numer katalogowy lub asortymentowy oraz nazwê producenta ka¿dego oferowanego produktu. Cena oferty ustalana jest na ca³y okres obowi±zywania umowy. b) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych z zastrze¿eniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: -Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ze oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego- zastosowania równowa¿nych rozwi±zañ, parametrów, itp. c) Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wszelkie wymagania Zamawiaj±cego, czyli o wszystkich parametrach/cechach nie gorszych ni¿ te okre¶lone w SIWZ; mo¿e jednak posiadaæ dodatkowe (lepsze cechy) np. pieluchomajtki mog± posiadaæ wiêksz± ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego ch³onno¶æ. d) Oferowany przedmiot zamówienia bêdzie oznaczony znakiem CE , objêty odpowiednimi atestami oraz spe³niaj±cy wymogi norm jako¶ciowych i technologii produkcji okre¶lonych w Polskich Normach, w tym spe³niaj±cy normy w zakresie ch³onno¶ci powy¿ej 1350 ml. Preferowane parametry oceny pieluchomajtek: -cena -ch³onno¶æ ca³kowita pieluchomajtki wy¿sza ni¿ 1350 ml (preferowana 1650-2200ml) -falbanki wewnêtrzne przymocowane do wk³adu ch³onnego tworz±ce barierê dla wilgoci i zapobiegaj±ce wypadaniu zawarto¶ci, -ogumkowanie czê¶ci pachwinowej- minimum 2 gumki, - substancja, która wi±¿e wilgoæ i utrzymuje j± z dala od skóry. e) O refundacjê w NFZ Dostawca stara siê we w³asnym zakresie. f) Dostawca zobowi±zuje siê dostarczyæ wraz z zamówionym towarem: -faktury wystawione imiennie na poszczególnych mieszkañców DPS wg wniosków, -fakturê wystawion± na Zamawiaj±cego w czê¶ci dotycz±cej nale¿no¶ci nie objêtej refundacj± NFZ i nie pokrytej przez mieszkañca, - zbiorcze zestawienie ca³ej dostawy ze wskazaniem osób, kwot, ilo¶ci i numeru faktury. g)Zamówienie na ka¿d± kolejn± dostawê, okre¶laj±ce jej wielko¶æ i asortyment bêdzie sk³adane w terminie wykonania uprzednio zamówionej dostawy lub w innym koniecznym terminie(fax) przez Kierownika Dzia³u Us³ug Socjalno Bytowych i Opiekuñczo Wspomagaj±cych. h) Dostawca zobowi±zuje siê do dostarczenia przedmiotu zamówienia w³asnym transportem i na w³asny koszt do magazynu Zamawiaj±cego raz w miesi±cu w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00 j) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zap³aty nale¿no¶ci (pomniejszonej o refundacjê z NFZ i op³atê pacjenta) za wykonane dostawy, bêd±cej sum± kwot wynikaj±cych z przemno¿enia ilo¶ci rzeczywi¶cie dostarczonych przez ceny jednostkowe okre¶lone przez Wykonawcê w formularzu cenowym. k) p³atno¶æ za ka¿d± dostawê realizowana bêdzie przez Zamawiaj±cego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania i przyjêcia do realizacji faktury VAT..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mog± wzi±æ udzia³ Oferenci, którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia; b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³nienia przez Wykonawce warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi poprzez analizê dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, metod±: spe³nia - nie spe³nia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zawiera rozdz. IX SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty; a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, c) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. d) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków wynikaj±cych z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik Nr 3 do SIWZ, 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, lit: a, b, c niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum / spó³kê cywiln± warunki okre¶lone w rozdziale VIII SIWZ musz± spe³niaæ ³±cznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spó³ki cywilnej. 5. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty: a) O¶wiadczenia, ¿e oferowany asortyment posiada odpowiednie dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których mo¿e byæ wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP- tre¶æ o¶wiadczenia znajduje siê na druku oferty, który stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego niezw³ocznie dostarczyæ dokumenty o których mowa Zamawiaj±cemu. b) Aktualnej Deklaracji Zgodno¶ci CE na oferowane produkty, c) O¶wiadczenia producenta, ¿e zakres ch³onno¶ci oferowanych produktów spe³nia wymogi normy ISO 11948-1, d) Wype³niony formularz cenowy( za³±cznik nr 2 do SIWZ), c) Wype³niony formularz oferty ( za³±cznik nr1)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.branszczyk.info.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spo³ecznej
ul. Jana Paw³a II 65
07-221 Brañszczyk.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Spo³ecznej ul. Jana Paw³a II 65 07-221 Brañszczyk, pokój 03..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie uk³adu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materia³ów szewnych i innych materia³ów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa materia³ów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, ró¿nych materia³ów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku ¦l±skim.
- Sukcesywna dostawa materia³ów do sterylizacji
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.