eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZaprojektowanie i wykonanie naświetla w Galerii i Ośrodku Plastycznej Twórczości Dziecka w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Toruń: Zaprojektowanie i wykonanie naświetla w Galerii i Ośrodku Plastycznej Twórczości Dziecka w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 116085 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Galeria i Ośrodek Plastycznej Twórczości Dziecka, Rynek Nowomiejski 17, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210060, 6227534, fax 056 6210060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriadziecka-eduart.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie naświetla w Galerii i Ośrodku Plastycznej Twórczości Dziecka w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Wymiana naświetla w dachu wraz z robotami towarzyszącymi w Galerii i Ośrodku Plastycznej Twórczości Dziecka w Toruniu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 5.000,00 zł . Słownie:pięć tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 d SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a/ dysponuje osobą do projektowania posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zmianami), w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum - po jednej osobie z w/w uprawnieniami ). b/ dysponuje osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz kierownikami robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum - po jednej osobie w każdej specjalności z w/w uprawnieniami budowlanymi). c/ wykonał minimum trzy zadania zrealizowania budowy, rozbudowy lub remontów obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu każde, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (definicja budynku użyteczności publicznej wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IV pkt.1 ł SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 e, i, j SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie to: a/ wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, b/ kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy musi określać wyraźnie cenę netto i brutto za wykonanie projektu budowlanego, robót budowlanych oraz całego zamówienia ogółem. c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ , d/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, dodatkowo musi być załączona umowa spółki cywilnej. e/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. sprawować kierownicze funkcje, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez ich czynności - wykaz przygotować wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ , g/ kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami: -posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie w każdej specjalności z w/w uprawnieniami) - posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie w każdej specjalności z w/w uprawnieniami). h/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz przygotować wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie jeśli wykonał minimum trzy zadania zrealizowania budowy, rozbudowy lub remontów obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu każde, wraz z potwierdzeniem (minimum 3 referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie (definicja budynku użyteczności publicznej wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie). i/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k/ potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium l/ koncepcję architektoniczną budynku z nowym naświetlem zawierającą: -opis podstawowych elementów konstrukcji naświetla i rodzaju materiałów budowlanych z których ma być wykonane, -powiązanie projektu naświetla z istniejącym budynkiem -część graficzną w skali 1:100 zawierającą niezbędne rzuty ł/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie wino być wykonane najpóźniej do 30.11.2007r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. m/ oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w SIWZ, w tym projekt przyszłej umowy z istotnymi postanowieniami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji całego zamówienia (wykonanie projektu oraz robót budowlanych) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeriadziecka-eduart.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Galeria i Ośrodek Plastycznej Twórczości Dziecka ul. Rynek Nowomiejski 17, 87-100 TORUŃ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Galeria i Ośrodek Plastycznej Twórczości Dziecka ul. Rynek Nowomiejski 17, 87-100 TORUŃ - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.