Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Warszawa: Usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola (znak sprawy 95/ZP/09).
Numer ogłoszenia: 116097 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola (znak sprawy 95/ZP/09)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1.Wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste w ilości 400 sztuk. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmniejszenia liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny. 3.Rzeczoznawca majątkowy ma obowiązek składania wyjaśnień dotyczących sporządzonych operatów szacunkowych przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w przypadku składania odwołań przez użytkowników wieczystych. 4.Wycenę nieruchomości należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi przepisami: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 261 z 2004 r. poz. 2603 z późn. zm.), 2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z dnia 22.09.2004 r. z późn. zm.), 3) Ustawa z dnia 21 czerwca 2005 r. o ochronie praw lokatorów, zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. Nr 31 z 2005r., poz. 266 z późn. zm.), 4) Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jednolity: Dz. U. Nr 80 z 2000r., poz. 903 z późn. zm.), 5) Standardy zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych - wydane przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 5.Wycenę nieruchomości gruntowych należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w 2 egzemplarzach. 6.Wyceny nieruchomości gruntowych będą sporządzane celem ustanowienia użytkowania wieczystego ułamkowej części gruntu przy sprzedaży oraz aktualizacji opłat z tego tytułu. 7.Operaty szacunkowe winny zawierać szczegółowe uzasadnienie przyjętych przesłanek, które będą służyły za podstawę ustalenia wartości nieruchomości. 8.Do operatów określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych wykonawca musi dołączyć kserokopię fragmentu zasadniczej mapy miasta zawierającej treść z nakładek SUR+E, z zaznaczeniem granic wycenianej nieruchomości. 9.Wyceny będą realizowane sukcesywnie w odniesieniu do nieruchomości i w zakresie szczegółowo wskazanym przez zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia. 10.Wyceny te powinny być wykonywane w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od dnia przekazania zamówienia. Uwaga! Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWIZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiając nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na wycenie nieruchomości, rozumiane jako dwie odrębne umowy, w tym w ramach jednej umowy sporządził co najmniej 200 wycen, b)wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego, c)osoby, o których mowa w pkt b) muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2112). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych jak również wykonywanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na wycenie nieruchomości. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2., pkt a) do SIWZ. Wykaz ten należy przedstawić na formularzu sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)wykaz rzeczoznawców majątkowych przewidzianych do wykonania zamówienia stanowiący (Załącznik nr 5) do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt b) do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: a)kserokopie świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości dla osób wskazanych w wykazie, b)aktualne na dzień składania ofert polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego osób wskazanych w wykazie, c)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w części V., ust 1., pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 3,30 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.