To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Luzino: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino
Numer ogłoszenia: 116104 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79964 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.3 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją zadania: równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie Gminy Luzino. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania: a) Równanie i profilowanie dróg gruntowych w ilości 436 000 m2 przy użyciu równiarki drogowej, b) Wałowanie dróg gruntowych w ilości 436 000 m2 walcem stalowym (15 ton i więcej), c) Uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości 70 500 m2 przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), d) Uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości 2 500 m2 przy użyciu gruzu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i żwiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z gruzu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy gruzu warstwą żwiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu - razem gr. po zagęszczeniu 6 cm. Przez uzupełnienie ubytków w drogach kruszywem rozumie się na koszt wykonawcy: zakup i dowiezienie kruszywa na teren, gdzie będzie wbudowany materiał, wysypanie, rozciągnięcie, rozgarnięcie i wyprofilowanie równiarką oraz zagęszczenie walcem nawierzchni. Szczegółowy zakres prac wraz z przedmiarem robót określony został w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1) Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót, a także kontrolowanie rozliczeń budowy kontrolowanie zgodności realizacji robót, 7) Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez Strony harmonogramem robót, 8) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 9) Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 10) Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, 11) Sprawdzanie zestawień wykonanych prac oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz faktycznej ilości wyremontowanych odcinków dróg na terenie danego sołectwa, 12) Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 13) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 14) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 15) Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 16) Wnioskowanie do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 17) Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 18) Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 19) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 20) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 21) Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją robót, 22) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
- Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski, 84-239 Bolszewo, ul. Szkolna 34, 84-239 Bolszewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10676,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.