eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie aktualizacji projektu budowlano-wykonawczego adaptacji i aranżacji wnętrz budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8 dla zadania pn.Modernizacja korytarzy II i III piętra budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Poznań: Wykonanie aktualizacji projektu budowlano-wykonawczego adaptacji i aranżacji wnętrz budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8 dla zadania pn.: Modernizacja korytarzy II i III piętra budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 116105 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79207 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji projektu budowlano-wykonawczego adaptacji i aranżacji wnętrz budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8 dla zadania pn.: Modernizacja korytarzy II i III piętra budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie aktualizacji projektu budowlano-wykonawczego adaptacji i aranżacji wnętrz budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8, w zakresie projektu wykonawczego, dla zadania pn.: Modernizacja korytarzy II i III piętra budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Masełkowska Pracownia Architektoniczna KONTRAPUNKT, ul. Wojskowa 6/B8, 60-792 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41205,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41205,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41205,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W 2007r. przez firmę KONTRAPUNKT Pracownia Architektoniczna został opracowany projekt wykonawczy pn.: Adaptacja i aranżacja wnętrz budynku ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań, Zespół Przychodni Specjalistycznych. Dokumentacja dotyczyła wykonania prac modernizacyjnych wewnątrz budynku. Opracowanie obejmowało zakresem część piwnicy, modernizację holu i ciągów pieszych na parterze, ciągów komunikacyjnych na I, II i III piętrze, klatki schodowe, a na kondygnacji IV modernizację ewakuacyjnych klatek schodowych i klatki schodowej głównej. Dokumentacja zawierała projekt wystroju korytarzy, projekty instalacji elektrycznej, wentylacji mechanicznej oraz dostosowaniu ciągów komunikacyjnych do obowiązujących przepisów ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej. W latach 2007 - 2016 część robót budowlanych została wykonana między innymi hol główny na parterze, klatka schodowa główna na wszystkich kondygnacjach, ciągi komunikacyjne na I piętrze. W związku z zamiarem modernizacji korytarzy II i III piętra i koniecznością aktualizacji dokumentacji projektowej, zamówienia udziela się w powyższym trybie, autorowi pierwotnej dokumentacji projektowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.