Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Jelenia Góra: Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 116110 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I MUNDUR WYJŚCIOWY 1. Mundur męski (marynarka + spodnie) - 8 kpl Marynarka - 8 szt. Spodnie - 8 szt. 2. Mundur damski (marynarka + spódnica, spodnie) - 5 kpl Marynarka - 5 szt. Spódnica - 4 szt. Spodnie damskie - 1 szt. 3. Koszula biała męska - 19 szt. 4. Koszula damska biała - 11 szt. 5. Koszula oliwkowozielona męska - 19 szt. 6. Koszula oliwkowozielona damska - 11 szt. 7. Krawat - 32 szt. 8. Kapelusz damski - 7 szt. 9. Kapelusz męski - 16 szt. 10. Czapka - 22 szt. (15 szt. męska i 7 szt. damska) 11. Kurtka zimowa męska - 16 szt. 12. Kurtka zimowa damska - 6 szt. 13. Szalik - 22 szt. 14. Rękawice skórzane - 22 par (damskie - 6 par, męskie - 16 par) 15. Skarpety męskie - 81 par letnie, 81 par zimowe 16. Rajstopy damskie - 45 pary letnie, 45 pary zimowe MUNDUR POLOWY 1. Spodnie do munduru polowego męskie - 26 par 2. Spodnie do munduru polowego damskie - 4 par 3. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem męska - 18 szt. 4. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem damska - 2 szt. 5. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem męska - 5 szt. 6. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem damska - 1 szt. 7. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru męska - 10 szt. 8. Czapka zimowa męska, damska - 9 szt. 9. Czapka letnia męska, damska - 9 szt. Pakiet 2 1. Półbuty do munduru wyjściowego - 8 par ( męskie - 6 par; damskie - czółenka - 2 pary ) 2. Półbuty na grubej zelówce - 10 par (damskie - 4 pary i męskie - 6 par) 3. Buty zimowe - 7 par (damskie - 2 pary, męskie - 5 par) 4. Buty terenowe (bhp) - 1 para damskie 5. Buty górskie (bhp) - 15 par (damskie - 4 pary i męskie - 11 par) Pakiet 3 1. Spodnie - 19 par (męskie -10 pary i damskie - 9 par) 2. Polar - kurtka z dzianiny typu polartec - 29 szt. (męska - 21 szt. i damska - 8 szt.) 3. Kamizelka typu softshell - 38 szt. (męska - 24 szt. i damska - 14 szt.) 4. Koszula z długim rękawem - 40 szt. (męska - 14 szt. i damska - 26 szt.) 5. Kurtka przeciwdeszczowa - 14 szt. (męska - 12 szt. i damska - 2 szt.) 6. Spodnie przeciwdeszczowe - 13 par (męskie - 9 par i damskie - 4 pary) Pakiet 4 1. Kalesony - 6 par (damskie - 2 pary, męskie 4 pary) 2. Czapka letnia - 15 szt. 3. Czapka ocieplana - 15 szt. 4. Rękawice ocieplane - 19 par (damskie - 8 par, męskie - 11 par) Pakiet nr 5 1. Ubranie robocze zimowe - 2 kpl. 2. Ubranie robocze letnie - 6 kpl. 3. Koszula flanelowa - 2 szt. 4. Fartuch roboczy damski - 1 szt. 5. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac, bezpieczne kat. S-3 - 1 para 6. Buty gumowo-filcowe - 11 par (męskie - 10 par, damskie - 1 para) 7. Buty gumowce - 22 pary (męskie - 13 par, damskie - 9 par) Pakiet 6 Koszulki typu: POLO - 42 szt. w tym męskie - 29 szt. i damskie - 13 szt. T-shirt - 94 szt. w tym męski - 47 szt. i damski - 47 szt. Pakiet nr 7 1. Ochraniacze na buty 8 par 2. Okulary przeciwsłoneczne - 9 szt. 3. Bielizna termoaktywna - 6 kpl 4. Gogle - 9 szt. 5. Plecak - 28 szt. 6. Termos - 26 szt..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego o z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 900,00 zł, słownie; dziewięćset złotych Pakiet nr 2 - 400,00 zł, słownie: czterysta złotych Pakiet nr 3 - 800,00 zł, słownie: osiemset złotych Pakiet nr 7 - 250,00 zl, słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MUNDUR WYJŚCIOWY 1. Mundur męski (marynarka + spodnie) - 8 kpl Marynarka - 8 szt. Spodnie - 8 szt. 2. Mundur damski (marynarka + spódnica, spodnie) - 5 kpl Marynarka - 5 szt. Spódnica - 4 szt. Spodnie damskie - 1 szt. 3. Koszula biała męska - 19 szt. 4. Koszula damska biała - 11 szt. 5. Koszula oliwkowozielona męska - 19 szt. 6. Koszula oliwkowozielona damska - 11 szt. 7. Krawat - 32 szt. 8. Kapelusz damski - 7 szt. 9. Kapelusz męski - 16 szt. 10. Czapka - 22 szt. (15 szt. męska i 7 szt. damska) 11. Kurtka zimowa męska - 16 szt. 12. Kurtka zimowa damska - 6 szt. 13. Szalik - 22 szt. 14. Rękawice skórzane - 22 par (damskie - 6 par, męskie - 16 par) 15. Skarpety męskie - 81 par letnie, 81 par zimowe 16. Rajstopy damskie - 45 pary letnie, 45 pary zimowe MUNDUR POLOWY 1. Spodnie do munduru polowego męskie - 26 par 2. Spodnie do munduru polowego damskie - 4 par 3. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem męska - 18 szt. 4. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem damska - 2 szt. 5. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem męska - 5 szt. 6. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem damska - 1 szt. 7. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru męska - 10 szt. 8. Czapka zimowa męska, damska - 9 szt. 9. Czapka letnia męska, damska - 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Półbuty do munduru wyjściowego - 8 par ( męskie - 6 par; damskie - czółenka - 2 pary ) 2. Półbuty na grubej zelówce - 10 par (damskie - 4 pary i męskie - 6 par) 3. Buty zimowe - 7 par (damskie - 2 pary, męskie - 5 par) 4. Buty terenowe (bhp) - 1 para damskie 5. Buty górskie (bhp) - 15 par (damskie - 4 pary i męskie - 11 par).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spodnie - 19 par (męskie -10 pary i damskie - 9 par) 2. Polar - kurtka z dzianiny typu polartec - 29 szt. (męska - 21 szt. i damska - 8 szt.) 3. Kamizelka typu softshell - 38 szt. (męska - 24 szt. i damska - 14 szt.) 4. Koszula z długim rękawem - 40 szt. (męska - 14 szt. i damska - 26 szt.) 5. Kurtka przeciwdeszczowa - 14 szt. (męska - 12 szt. i damska - 2 szt.) 6. Spodnie przeciwdeszczowe - 13 par (męskie - 9 par i damskie - 4 pary).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalesony - 6 par (damskie - 2 pary, męskie 4 pary) 2. Czapka letnia - 15 szt. 3. Czapka ocieplana - 15 szt. 4. Rękawice ocieplane - 19 par (damskie - 8 par, męskie - 11 par).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie robocze zimowe - 2 kpl. 2. Ubranie robocze letnie - 6 kpl. 3. Koszula flanelowa - 2 szt. 4. Fartuch roboczy damski - 1 szt. 5. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac, bezpieczne kat. S-3 - 1 para 6. Buty gumowo-filcowe - 11 par (męskie - 10 par, damskie - 1 para) 7. Buty gumowce - 22 pary (męskie - 13 par, damskie - 9 par).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki typu: POLO - 42 szt. w tym męskie - 29 szt. i damskie - 13 szt. T-shirt - 94 szt. w tym męski - 47 szt. i damski - 47 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochraniacze na buty 8 par 2. Okulary przeciwsłoneczne - 9 szt. 3. Bielizna termoaktywna - 6 kpl 4. Gogle - 9 szt. 5. Plecak - 28 szt. 6. Termos - 26 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.