Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Katowice: Zamówienie uzupełniające na świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - rejon EB 3
Numer ogłoszenia: 11611 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - rejon EB 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w rejonie Oddziału Eksploatacji Budynków nr 3. Zamówienie obejmuje między innymi: a) obchód i utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków, tj. do drzwi wyjściowych na zewnątrz włącznie, b) zamiatanie i mycie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych, komór zsypowych, c) mycie okien (wraz z parapetami), drzwi wewnętrznych i drzwi wejściowych do klatki schodowej, d) zamiatanie piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku (np. suszarnie, wózkownie, rowerownie), e) odkurzanie i mycie balustrad z poręczami,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11559,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14293,34
Oferta z najniższą ceną: 14293,34 / Oferta z najwyższą ceną: 14293,34
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r., poz. 2164) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w ramach 15% uprzedniego zamówienia publicznego nr NZ.231.221.2012, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia: 2012/S 209-344185) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zawarcie umowy uzupełniającej zostało podyktowane koniecznością zapewnienia ciągłości usług utrzymania czystości i porządku w budynkach zarządzanych przez KZGM - EB - 3 z uwagi na zakończenia obowiązującej umowy oraz fakt prowadzonego obecnie postępowania w formie przetargu nieograniczonego na powyższy przedmiot zamówienia. Termin realizacji zamówienia wynosi 1 miesiąc i 27 dni i trwać będzie od 03.02.2016r. do 31.03.2016r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.