Ogłoszenie z dnia 2013-03-24
Katowice: ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ SZCZEPIONEK - SPRAWA NR ZOC/1/D/2013
Numer ogłoszenia: 116128 - 2013; data zamieszczenia: 24.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ SZCZEPIONEK - SPRAWA NR ZOC/1/D/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy n/w szczepionek : Szczepionka przeciwko pneumokokom koniugowana,13-walentna, 13 sterotypów, dawka pojedyncza 0,5 ml. Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa 23-sterotypy, dawka pojedyncza 0,5 ml. Interaktywna szczepionka przeciwko grypie typu split (vaxigrip lub równoważna), na sezon 2013/2014, dawka pojedyncza 0,5 ml. Szczepionka skoniugowana monowalentna przeciwko meningokokom grupy C, dawka pojedyncza 0,5 ml.Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B rekombinowana drugiej generacji, monowalentna, dawka pojedyncza 20 mcg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00 - 24.45.16.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szczepionka przeciwko pneumokokom koniugowana,13-walentna, 13 sterotypów, dawka pojedyncza 0,5 ml
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERPHARMA Sp. z o.o., ul. Zabrska 17 a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95382,00
Oferta z najniższą ceną: 95382,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107257,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa 23-sterotypy, dawka pojedyncza 0,5 ml.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERPHARMA Sp. z o.o., ul. Zabrska 17 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3028,80
Oferta z najniższą ceną: 3028,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3189,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Interaktywna szczepionka przeciwko grypie typu split (vaxigrip lub równoważna) , na sezon 2013/2014, dawka pojedyncza 0,5 ml.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERPHARMA Sp. z o.o., ul. Zabrska 17 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24336,00
Oferta z najniższą ceną: 24336,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48456,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Szczepionka skoniugowana monowalentna przeciwko meningokokom grupy C, dawka pojedyncza 0,5 ml.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum : Lider : FARMACOL S.A. Konsorcjant: FARMACOL DS. Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6776,00
Oferta z najniższą ceną: 6776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7252,70
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum : Lider : FARMACOL S.A. Konsorcjant: FARMACOL DS. Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 522,60
Oferta z najniższą ceną: 522,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1453,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tj. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 200 000 EURO). Ustawa Prawo zamówień publicznych Oddział 6 art. 69 -73 z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 poz. 759 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.