eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie robót drogowych na drodze leśnej przeciwpożarowej nr 8 w leśnictwach Łężyca i Czerwieńsk w Nadleśnictwie Zielona Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Świebodzin: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej przeciwpożarowej nr 8 w leśnictwach Łężyca i Czerwieńsk w Nadleśnictwie Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 116129 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, fax 068 3823435.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej przeciwpożarowej nr 8 w leśnictwach Łężyca i Czerwieńsk w Nadleśnictwie Zielona Góra.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej przeciwpożarowej nr 8 w leśnictwach Łężyca i Czerwieńsk w Nadleśnictwie Zielona Góra. Ogólny zakres robót: 1.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku: 34 320m2 2.Wykonanie i zagęszczenie poboczy o grubości 15cm z piasku: 8 845m2 Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Kod CPV- 45233140-2 Roboty drogowe Informacje dodatkowe: Prace należy wykonać zgodnie z Projektem Technicznym oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót ze szczególnym uwzględnieniem części dotyczącej wyników badań zagęszczenia warstw oraz pomiaru niwelacji. Powyższe roboty drogowe są częścią składową zadania Przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 8 w leśnictwach Łężyca i Czerwieńsk w Nadleśnictwie Zielona Góra i będą realizowane równocześnie i na przemian z robotami Zamawiającego-według harmonogramu robót. Odbiory robót przez nadzór będą następowały sukcesywnie. Należy jednak założyć niezbędny czas przestojów w trakcie wykonywania robót. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje niezbędne place składowe, na których będzie składował materiał oraz określi miejsce poboru wody. Po wykonaniu robót przywróci miejsca składowania do stanu pierwotnego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.WARUNKI O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia jako wykonawca, w co najmniej 5 przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Całkowita wartość wykonanych robót nie może być niższa niż 600 000 zł; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą, niż 100 000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/wwarunki i wymagania wykonawca spełnił. 6.Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wyklu-czeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e)S.C. jest traktowana jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia 11 marca 2005 r. (UZP/ZO/0-415/05). Uwaga: pełnomocnictwo może wynikać również z treści umowy konsorcyjnej. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), II.WYMAGANIA: a)Dostarczony materiał musi posiadać orzeczenie jakości. b)Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) posiadanego sprzęty niezbędnego do realizacji robót.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: I.WARUNKI 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zał. 2) 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c.W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego wystawione oddzielnie dla każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej (dotyczy także konsorcjum). d.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e.W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione oddzielnie dla każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. (dotyczy także konsorcjum). f.Aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych; 3.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II.WYMAGANIA: 1.Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) posiadanego sprzęty niezbędnego do realizacji robót. 2.Orzeczenia jakości oferowanych kruszyw. -Z treści załączonych dokumentów i oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymagania wykonawca spełnił. -Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin - Sekretariat OTL.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.