Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Bolesławiec: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych
w zakresie:
A) samodzielna księgowa dla 11 osób
B) kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP) dla 7 osób
C) kasy fiskalne dla 21 osób
Numer ogłoszenia: 116190 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7326601, fax 075 7326601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.boleslawiec.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: A) samodzielna księgowa dla 11 osób B) kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP) dla 7 osób C) kasy fiskalne dla 21 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: A) samodzielna księgowa dla 11 osób Szkolenie musi obejmować łącznie 180 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, maksymalnie po 5 godzin lekcyjnych dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Wykonawca dodatkowo musi przewidzieć jedną przerwę 30 minutową lub dwie przerwy 15 minutowe w każdym dniu szkolenia. B) kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP) dla 7 osób Program szkolenia musi obejmować łącznie 60 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych (godziny zegarowe). Wykonawca realizuje zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku. Maksymalna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych to 5 godzin dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Wykonawca w harmonogramie zajęć winien dodatkowo uwzględnić przynajmniej dwie przerwy po 15 minut każda bądź jedną przerwę 30 minutową. C) kasy fiskalne dla 21 osób Program szkolenia musi obejmować łącznie 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca realizuje zamówienie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Maksymalna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych to 4 godziny lekcyjne dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca musi przewidzieć jedną przerwę 30 minutową lub dwie przerwy po 15 minut. Miejscem prowadzenia wszystkich szkoleń jest miasto Bolesławiec.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych, Dz. U. Nr 236, poz.2365), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (przeprowadzone przez Wykonawcę przynajmniej jedno szkolenie zgodne z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie zgodne z przedmiotem zamówienia, przygotowanie pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia - minimum trzy szkolenia), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uzna złożenie przez Wykonawcę: a) oświadczenia, podpisanego przez Wykonawcę, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) kopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) aktualnego zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych, Dz. U. Nr 236 poz.2365), c) oświadczenia Wykonawcy, że wpis do rejestru instytucji szkoleniowych jest aktualny w 2007 r. d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), f) informacji dotyczącej doświadczenia Wykonawcy w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykaz przeprowadzonych szkoleń z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie) - załącznik nr 3 do SIWZ, g) informacji na temat warunków lokalowych i wyposażenia dydaktycznego, jakie zapewnia Wykonawca do realizacji zamówienia (informacja na temat: sal wykładowych, sal ćwiczeń, pomieszczeń socjalnych, sprzętu technicznego, materiałów dydaktycznych, podręczników i pomocy naukowych) - załącznik nr 4 do SIWZ, h) wykazu osób (załącznik 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (wykształcenie, uprawnienia) niezbędnych do wykonywania zamówienia, ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, i) oryginału upoważnienia Wykonawcy ustanawiającego swojego przedstawiciela do występowania w jego imieniu, w tym do składania oświadczeń i podpisywania umów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń w ostatnich trzech latach - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.boleslawiec.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-700 Bolesławiec ul. Obrońców Helu 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: 59-700 Bolesławiec ul. Obrońców Helu 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: A) samodzielna księgowa dla 11 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: A) samodzielna księgowa dla 11 osób Szkolenie musi obejmować łącznie 180 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, maksymalnie po 5 godzin lekcyjnych dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Wykonawca dodatkowo musi przewidzieć jedną przerwę 30 minutową lub dwie przerwy 15 minutowe w każdym dniu szkolenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń w ostatnich trzech latach - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: B) kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP) dla 7 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: B) kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP) dla 7 osób Program szkolenia musi obejmować łącznie 60 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych (godziny zegarowe). Wykonawca realizuje zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku. Maksymalna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych to 5 godzin dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Wykonawca w harmonogramie zajęć winien dodatkowo uwzględnić przynajmniej dwie przerwy po 15 minut każda bądź jedną przerwę 30 minutową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń w ostatnich trzech latach - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: C) kasy fiskalne dla 21 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w zakresie: C) kasy fiskalne dla 21 osób Program szkolenia musi obejmować łącznie 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca realizuje zamówienie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Maksymalna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych to 4 godziny lekcyjne dziennie, maksymalnie 4 dni w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca musi przewidzieć jedną przerwę 30 minutową lub dwie przerwy po 15 minut..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń w ostatnich trzech latach - 20
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usług telefonicznej rejestracji pacjentów w celu prowadzenia Profilaktyk Zdrowotnych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Remont Domu Ludowego we wsi Bolesławice
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostępu do narzędzia diagnostycznego on-line dla doradców zawodowych w projekcie ZBS z usługą szkoleniową - II postępowanie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.