eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont sanitariatów uczniowskich. Wykonanie instalacji c.w.u. w kuchni i sanitariatach



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Gliwice: Remont sanitariatów uczniowskich. Wykonanie instalacji c.w.u. w kuchni i sanitariatach
Numer ogłoszenia: 116203 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Pocztowa 31, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2319115, fax 032 2319115.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów uczniowskich. Wykonanie instalacji c.w.u. w kuchni i sanitariatach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego pomieszczenia węzła sanitarnego w suterenie oraz węzła sanitarnego na parterze. Zakres prac remontowych: - kapitalny remont pomieszczenia sanitarnego w suterenie z podziałem tego pomieszczenia na węzeł sanitarny dla dziewcząt i dla chłopców - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. - kapitalny remont pomieszczenia sanitarnego na parterze z przeznaczeniem dla dzieci przedszkolnych (niskie muszle) - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. - wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody z węzła cieplnego do pomieszczeń sanitarnych nowoprojektowanych i do kuchni.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) 1.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenie o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) 1.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenie o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Pocztowa 31; 44-100 Gliwice telefon: 0(32)231-91-15 ; fax.: 0(32)232-18-74.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Pocztowa 31; 44-100 Gliwice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.