Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Poznań: Przetarg na dostawę mebli biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 116219 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu , ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę mebli biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu. Wykaz mebli, rodzaj, wymiary przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. Meble biurowe: 1. Szafa biurowa (wysoka) - 1 szt. 2. Szafa biurowa częściowo oszklona (wysoka)- 1 szt. 3. Szafa garderobiana, narożnikowa (wysoka) - 1 szt. 4. Szafka gospodarcza (niska) - 1 szt. 5. Biurko gabinetowe z szafką i szufladami, z półką na klawiaturę oraz z półokrągłą przystawką - 1 szt. 6. Przystawka do biurka z szafką - 1 szt. 7. Szafa garderobiana z nadstawką - 1 szt. 8. Szafa garderobiana - 1 szt. 9. Szafa biurowa wąska z nadstawką - 1 szt. 10. Szafa biurowa - 15 szt. 11. Nadstawka do szafy biurowej - 11 szt. 12. Szafka gospodarcza (niska) - 8 szt. 13. Szafka niska - 4 szt. 14. Biurko z szafką i szufladami (140x60) - 2 szt. 15. Biurko z szafką i szufladami (140x70) - 5 szt. 16. Biurko z szafką (120x70) - 11 szt. 17. Biurko z szafką (120x60) - 1 szt. 18. Biurko z szafką i szufladami (140x80) oraz nadstawką - 2 szt. 19. Biurko z szafką (120x80) i nadstawką - 1 szt. 20. Kontener z 3-szufladami na kółkach - 7 szt. 21. Kontener z 2-szufladami pod drukarkę - 6 szt. 22. Stolik okolicznościowy - 6 szt. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia : - meble wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem, gr .płyty 18 mm, - blaty biurek, płyta wiórowa okleinowana laminatem o grubości 25 mm, - krawędzie mebli wykończone obrzeżem z PCV gr. min. 2 mm w kolorach płyt, - meble wyposażone w zależności od potrzeb w okucia metalowe, zawiasy puszkowe, samozamykające się, - meble wyposażone w uchwyty metalowe - kolor srebrny, satyna, - kolorystyka mebli zgodna z zał. Nr 1 do SIWZ, - materiały użyte do wykonania mebli winny posiadać odpowiednie, określone przepisami i normami atesty bezpieczeństwa i higieny pracy, - użyty materiał nie może zmieniać struktury i koloru pod wpływem ciepła, - wszystkie szafy, szafki, szuflady wyposażone w zamki posiadające min. 2 klucze, - biurka, szafy, szafki, nadstawki zamontowane za pomocą kołków, konfirmantów, mimośrodów, kontenery klejone w całości, - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone meble, liczonej od dnia dostawy. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy, - Koszty związane z montażem i dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów wymienionych niżej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - oświadczenia o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (wzór zał. nr 3 do SIWZ); - oświadczenia, że Wykonawca akceptuje postanowienia projektu umowy załączonego do SIWZ (wzór zał. nr 5 do SIWZ); - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy (wzór zał. nr 4 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Dział Spraw Ogólnych pok. 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Sekretariat Urzędu pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/44/25 Zakup zestawu chromatografii gazowej sprzężonej z detektorem FID i TCD wyposażony w generator wodoru wraz z przeprowadzeniem szkolenia oraz wsparciem technicznym.
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
- Usługa wykonania cięć sanitarnych, prac pielęgnacyjnych oraz wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, na terenach będących w administracji POSIR
- Zakup monitorów funkcji życiowych wraz z integracją ze szpitalnym systemem HIS/RIS/PACS dla Oddziałów w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wdrożenie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Biecz"
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.