eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Remont ciągu ulicznego Barbusse-a - Kani - pl. Mjr H. Sucharskiego - Kresowa wraz z pełną infrastrukturą drogową -droga gminna 116715D w Wałbrzychu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Remont ciągu ulicznego Barbusse-a - Kani - pl. Mjr H. Sucharskiego - Kresowa wraz z pełną infrastrukturą drogową -droga gminna 116715D w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 116229 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50142 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Remont ciągu ulicznego Barbusse-a - Kani - pl. Mjr H. Sucharskiego - Kresowa wraz z pełną infrastrukturą drogową -droga gminna 116715D w Wałbrzychu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Remont ciągu ulicznego Barbusse`a - Kani - pl. Mjr H. Sucharskiego - Kresowa wraz z pełną infrastrukturą drogową - droga gminna nr 116715D w Wałbrzychu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - Wykonywania wszelkich koniecznych i niezbędnych czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego dla zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z robotami dodatkowymi, o ile takie wystąpią. - Pełnienie obowiązków przez inspektorów nadzoru wszystkich branż występujących na niniejszym zadaniu zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera i sprawującego nadzór inwestorski: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, innymi dokumentami zgodnie z kolejnością obowiązywania oraz sztuką budowlaną, 2) współpracę z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 4) przekazanie wykonawcy dziennika budowy, 5) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6) przekazanie Wykonawcy robót terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez Wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 7) współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad robotami branżowymi innych zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inżynier jest zobowiązany do kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp. Inżynier nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 8) współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 9) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 10) przynajmniej jednokrotną w ciągu tygodnia obecność Inżyniera na terenie budowy, w okresie trwania budowy, 11) obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Obecności pozostałych inspektorów na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, a w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) akceptację ubezpieczeń, 14) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 15) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 16) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18) wyegzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 20) sprawdzenie przygotowanego przez wykonawcę robót budowlanych Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 21) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 22) opracowanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 23) kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 24) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, 25) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz. 628), 26) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 27) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 28) kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 29) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 30) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 31) sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 32) zorganizowanie, minimum jeden raz w miesiącu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inżyniera oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 33) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 34) weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 35) weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 37) organizację oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji, 38) w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku i w przypadku ujawnienia się wad na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inżynier będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 39) rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 40) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 41) sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, 42) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 43) wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, 44) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 45) powiadamiania o odbiorach i uzyskanie akceptacji obmiarów wykonanych robót przez inspektora nadzoru z ramienia Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. dla zakresu prac finansowanych przez to przedsiębiorstwo, 46) prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie akceptacji Zamawiającego na taką zmianę, 47) współpraca z wykonawcami realizującymi roboty na rzecz: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., 00-537 Warszawa, ul. Krucza 6/14, Gazownia Wałbrzych, 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 3 - ewentualna wymiana sieci gazowniczej, 48) współpraca z Zamawiającym w opracowywaniu korespondencji, opinii i innych opracowań w zakresie dotyczącym nadzorowania inwestycji dla potrzeb innych instytucji. Od Inżyniera wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się także przeprowadzenie przez Inżyniera sprawdzających pomiarów geodezyjnych oraz sprawdzających badań laboratoryjnych, wykonanych przez niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe, w następującym zakresie: wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach) ) - min. 7 próbek, wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji - min. 8 próbek, wskaźnik zagęszczenia gruntów nasypowych - min. 8 próbek badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek) - min. 9 prób, wytrzymałość na ściskanie betonów cementowych (po 7 i 28 dniach) - min.6 próbek, skład i właściwości mieszanki mineralno - asfaltowej - min. 9 próbek, odwierty rdzeniowe dla mieszanek mineralno - asfaltowych - min. 9 odwiertów, badanie zagęszczenia i właściwości fizycznych mieszanki mineralno - asfaltowej - min. 27 prób. Zadanie inwestycyjne pn. Remont ciągu ulicznego Barbusse-a - Kani - pl. Mjr H. Sucharskiego - Kresowa wraz z pełną infrastrukturą drogową - droga gminna 116715D w Wałbrzychu w zakresie przebudowy sieci wodociągowej jest współfinansowane przez Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Wałbrzychu. W związku z powyższym nadzór nad wykonawstwem sieci wodociągowej pełnić będzie przedstawiciel WPWiK sp. z o.o. w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach swoich obowiązków i czynności powinien uwzględnić w zakresie przebudowy sieci wodociągowej jedynie koszty związane z koordynacją nadzoru. Czynności wykonywane przez Wykonawcę mają zapewnić realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.63.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133519,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132467,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.