Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Łask: Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR.
Numer ogłoszenia: 116237 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łasku , ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6756800, faks 043 6756809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 niniejszej ustawy, 2) posiadaj ą uprawnienie do występowania obrocie prawnym, 3) posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają, co najmniej cztery osoby na podstawie umowy o pracę - w tym trzy z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 mające doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej oraz dysponują osobą z uprawnieniami do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wymaganymi powyżej uprawnieniami, 4) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, minimum trzy prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali podobnej do przedmiotu zamówienia i zbliżonej do jego wartości, 5) posiadają przynajmniej jedno stanowisko specjalistyczne wraz instalacją licencjonowanego oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows, 6) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W przypadku tworzenia konsorcjum warunki określone w ust. 1 pkt 1 - 2, w pkt 3 w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników oraz w pkt 4, zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ww. ustawy . Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1ustawy oraz zatrudnia, co najmniej cztery osoby na podstawie umowy o pracę - w tym trzy z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 mające doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej (zał. Nr 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; rozgraniczanie i podziały nieruchomości /gruntów/ oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych), 4) dokument potwierdzający uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa łódzkiego lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby wraz z wymaganymi uprawnieniami, 5)wykaz wykonanych w ciągu minionych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali podobnej do przedmiotu zamówienia i zbliżonej do jego wartości, zawierający dane: przedmiot, wartość, data wykonania odbiorca wraz z potwierdzeniem wykonania co najmniej 3 usług z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ, 6) licencja oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty należy przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łasku
ul. Południowa 1
98-100 Łask.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.